Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Voertuigcode opvragen

  1. #1

    Standaard Voertuigcode opvragen

    Voor Audi connect te kunnen gebruiken moet ik aan de voertuigcode geraken, iemand enig idee hoe of waar ik dit kan opvragen? Ik heb mijn audi a4 recent 2dehands gekocht bij een garage hier in de buurt. (Geen audi dealer)
    Ik heb 2 sleutels gekregen en aan 1 hangt wel een stickertje maar daar kan ik niks meer van maken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    109
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voertuigcode opvragen

    Het label met de voertuigcode kun je bij een Audi-dealer kopen, ik weet niet meer precies hoeveel dit kost, maar is niet goedkoop (dacht iets van €50)

  3. #3

    Standaard Re: Voertuigcode opvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Bekijk Berichten
    Het label met de voertuigcode kun je bij een Audi-dealer kopen, ik weet niet meer precies hoeveel dit kost, maar is niet goedkoop (dacht iets van €50)
    Heb gebeld en kost idd zoveel. Ik heb nog connect tot 2022. Ik zou het voornamelijk willen gebruiken voor de auto te vergrendelen via de app

    Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    109
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voertuigcode opvragen

    Hou er wel rekening mee dat je met het alleen Connect abonnement de auto niet kunt vergrendelen via de app, daarvoor heb je het “MyCar Manager” abonnement nodig! Verder is het zo dat de Google-Earth weergave bij auto’s van voor 2018 vervalt per 31-12-2020! Mijn Connect abo loopt volgende maand ook af, en omdat Google-Earth vervalt, ga ik mijn abo waarschijnlijk ook niet meer verlengen.

  5. #5

    Standaard Re: Voertuigcode opvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pol Pot Bekijk Berichten
    Voor Audi connect te kunnen gebruiken moet ik aan de voertuigcode geraken, iemand enig idee hoe of waar ik dit kan opvragen? Ik heb mijn audi a4 recent 2dehands gekocht bij een garage hier in de buurt. (Geen audi dealer)
    Ik heb 2 sleutels gekregen en aan 1 hangt wel een stickertje maar daar kan ik niks meer van maken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    Staat deze code niet mee tussen de andere codes op het label in de koffer?


  6. #6
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.640
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Voertuigcode opvragen

    En dan zou de Audi dealer 50€ rekenen voor deze informatie??
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •