Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Geen USB aansluiting voor muziekoverdracht?

  1. #1

    Standaard Geen USB aansluiting voor muziekoverdracht?

    Beste leden

    Ik ben nieuw en ik heb me nog niet netjes voorgesteld. Dit zal ik ook doen als ik mijn Audi volgende week ophaal. Ik zit wel met een vraag waar iemand vast een antwoord op weet. De Audi is van 2018 en heeft MMI maar ik kom erachter dat er geen USB-aansluiting is voor muziekopslag. Vreemd want ik had dit niet verwacht bij een auto van 2018. Er is een USB en Aux aansluiting onder de armsteun waar staat "charge only" maar klopt het dat er modellen zijn van 2018 die geen USB opslag hebben? Hij zit vol in de opties namelijk. Ik heb nog niet in het dashboardkastje gekeken en ik zie ook geen andere USB aansluiting bij het dashboard. Welke Audi het is verklap ik als ik me voorstel. Mijn excuses voor deze ongebruikelijke manier maar ik ben wel heel erg benieuwd of de auto geen USB opslag heeft als ik hem ophaal en kan niet wachten met deze vraag.

    Audix21
    Laatst gewijzigd door Audix21; 03-10-20 om 14:52.

  2. #2
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Geen USB aansluiting voor muziekoverdracht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audix21 Bekijk Berichten
    Beste leden

    Ik ben nieuw en ik heb me nog niet netjes voorgesteld. Dit zal ik ook doen als ik mijn Audi volgende week ophaal. Ik zit wel met een vraag waar iemand vast een antwoord op weet. De Audi is van 2018 en heeft MMI maar ik kom erachter dat er geen USB-aansluiting is voor muziekopslag. Vreemd want ik had dit niet verwacht bij een auto van 2018. Er is een USB en Aux aansluiting onder de armsteun waar staat "charge only" maar klopt het dat er modellen zijn van 2018 die geen USB opslag hebben? Hij zit vol in de opties namelijk. Ik heb nog niet in het dashboardkastje gekeken en ik zie ook geen andere USB aansluiting bij het dashboard. Welke Audi het is verklap ik als ik me voorstel. Mijn excuses voor deze ongebruikelijke manier maar ik ben wel heel erg benieuwd of de auto geen USB opslag heeft als ik hem ophaal en kan niet wachten met deze vraag.

    Audix21
    Bij mijn A6 kan ik via SD kaart muziek opslaan en afspelen, dit zit boven de ventilatie bediening. Doordat mijn auto ook is uitgerust met Audi Music Interface kan ik wel verschillende type kabels gebruiken waaronder eentje waar ik een usb stick in kan doen, deze zit onder de armsteun.

    Dus het ligt er een beetje aan welke type MMI en model je hebt ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Geen USB aansluiting voor muziekoverdracht?

    Je hebt geen Audi music interface, dat moet achteraf geplaatst worden als je ook muziek via usb wilt.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •