Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Subwoofersignaal MMI B8

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Leeftijd
    51
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Subwoofersignaal MMI B8

    Beste alle,

    Deze morgen een jbl basspro 12 kast gekocht om het standaard audio systeem wat te ondersteunen. Heb het forum en youtube doorzocht maar mankeer toch enige info.
    De headunit in het dashbord heeft enkel connectors, kan niet vinden welke kleuren en draden waarbij horen, vind wel schema's maar die lijken niet echt op wat ik zie in mijn voertuig. Dan heb je de unit in de koffer achteraan links in mijn avant, daar lijkt exact dezelfde stekker/connector op te zitten. vermoed dat dit één en dezelfde kabelboom is?

    kan ik nou daar achteraan12v on/off pikken en audio signaal? en zo ja welke kleuren zijn wat....

    heb er ontzettend weinig kaas van gegeten, maar kan het niet laten uitvoeren op dit moment, alle hulp tot aansluiten is welkom.

    Mvg Evert newbie allroad a4 driver.

  2. #2
    VIP1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    185
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Subwoofersignaal MMI B8

    Ik heb de plus en min van de accu gehaald met een zekering, aangezien de accu ook in de kofferbak zit. Speaker Kabels van mijn bestaande subwoofer gepakt ( deze ook afgekoppeld ) en aangesloten op de high input van mijn versterker.

    Het remote signaal heb ik van de sigaretten aansteker die de versterker aan en uit doet ( als je de deuren op slot / open doet

    Nu zet je in je MMI de subwoofer op zijn hoogst, de versterker op zijn hoogst ( totdat deze niet meer vervormt ) en ga je vervolgens achter het stuur , in je MMI finetunen...

    Zie dat jij wel een A4 hebt weet niet of daar een standaard een woofer inzit, en je accu achter zit.....maar goed zoals bovenstaande heb ik het op mijn A5 gedaan....

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    40
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Subwoofersignaal MMI B8

    Er bestaan workshop manuals met de pinout. Ik weet niet zeker of dit precies het goede model is, maar het zit hopelijk in de buurt.
    Op motor-talk.de is er ook een topic.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •