Resultaten 1 tot 5 van de 5

Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2019
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

Standaard Google Earth Integratie wordt niet meer ondersteund

Google Earth integratie navigatiesysteem Per oktober dit jaar was mijn licensie van Audi connect op mijn Audi A3 8V Facelift bouwjaar 2017 verlopen, en dus had ik mid september deze al via de Web Shop van Audi verlengd. Alle licencies stonden dan ook keurig op de nieuwe datum oktober 2022...echter bij Google Earth stond nog steeds ''licensie verlopen". Tijdens een telefoongesprek met Audi Custom Care werd mij verteld dat de samenwerking tussen Audi en Google Earth voor modellen ouder dan 2018 stop wordt gezet. Alle licencies worden niet meer verlengd en de samenwerking stopt per 31-12-2020. De reden daarvan kon men mij niet vertellen, het zal echter iets met kosten hebben te maken.

Kort door de bocht, ik kan niet meer de Google Earth overlay in mijn Virtual Cockpit en navigatie scherm in beeld brengen.... over en uit... en dat in een auto van nog maar 3 jaar oud.

Is er iemand die oplossingen weet om toch nog gebruik te maken van Google Earth?

Standaard Re: Google Earth Integratie wordt niet meer ondersteund

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foggy1098 Bekijk Berichten
      Google Earth integratie navigatiesysteem Per oktober dit jaar was mijn licensie van Audi connect op mijn Audi A3 8V Facelift bouwjaar 2017 verlopen, en dus had ik mid september deze al via de Web Shop van Audi verlengd. Alle licencies stonden dan ook keurig op de nieuwe datum oktober 2022...echter bij Google Earth stond nog steeds ''licensie verlopen". Tijdens een telefoongesprek met Audi Custom Care werd mij verteld dat de samenwerking tussen Audi en Google Earth voor modellen ouder dan 2018 stop wordt gezet. Alle licencies worden niet meer verlengd en de samenwerking stopt per 31-12-2020. De reden daarvan kon men mij niet vertellen, het zal echter iets met kosten hebben te maken.

Kort door de bocht, ik kan niet meer de Google Earth overlay in mijn Virtual Cockpit en navigatie scherm in beeld brengen.... over en uit... en dat in een auto van nog maar 3 jaar oud.

Is er iemand die oplossingen weet om toch nog gebruik te maken van Google Earth?
      Android auto inbouwen....

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2012
      Leeftijd
      40
      Kudos
      0
      Auto
      Audi S5

Enig nadeel is dat de Android Auto interface geen maps weergave heeft in de virtual cockpit....

Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2019
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

Ah... als ik het goed begrijp heb je dan Google Maps in beeld en is het niet Google Earth (overlays) waar je mee werkt?

Rainesh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2007
      Kudos
      3
      Auto
      Audi A3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foggy1098 Bekijk Berichten
      Ah... als ik het goed begrijp heb je dan Google Maps in beeld en is het niet Google Earth (overlays) waar je mee werkt?
      Stuur me maar een mail. Ik kan je Google Maps weergave weer activeren.
      A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
      VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten