Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: MMI MIB 2 Google earth werkt niet meer

  1. #1

    Post MMI MIB 2 Google earth werkt niet meer

    Mijn google maps werkt niet meer, ik zie allen nog de cache volgens mijn want zodra ik in een andere omgeving kom wordt het allemaal wazig.

    Is dat het verhaal dat audi en google niet meer samen werken ? ik dacht dat het alleen voor de nieuwe MMI's waren ?

    Is er nog een oplossing om wel google maps te krijgen of eventueel de nieuwe maps waar audi mee samen werkt ?
    Laatst gewijzigd door Audic6; 13-12-20 om 15:31.

  2. #2

    Standaard Re: MMI MIB 2 Google maps

    Net een reset gedaan maar nu laad google earth helemaal niet meer.

    Rechts onder zie je het logo van google heel langzaam wit worden maar hij laad niet door, iemand hier een oplossing voor ?

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: MMI MIB 2 Google maps

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Daar staat vermeld dat het per 31-12-2020 wordt stopgezet, het zou dan nog 2 weken moeten werken dan lijkt mij ?

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI MIB 2 Google maps

    Ik ben niet heel erg verbaasd dat Audi's IT niet feilloos werkt, en ook niet dat ze zich niet helemaal aan de afspraken houden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    59
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: MMI MIB 2 Google earth werkt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Mijn google maps werkt niet meer, ik zie allen nog de cache volgens mijn want zodra ik in een andere omgeving kom wordt het allemaal wazig.

    Is dat het verhaal dat audi en google niet meer samen werken ? ik dacht dat het alleen voor de nieuwe MMI's waren ?

    Is er nog een oplossing om wel google maps te krijgen of eventueel de nieuwe maps waar audi mee samen werkt ?
    Helaas niet. Audi en Google ondersteunen bij auto’s van 2018 en ouder niet meer. Wel een schandaal want je virtual cockpit ziet er wel veel minder uit. Bij Audi maken ze zich er met een standaard mailtje vanaf. Mogelijk is er een alternatief satelliet programma vanaf januari 2021 voor een aantal auto’s van 2018.

  7. #7

    Standaard Re: MMI MIB 2 Google earth werkt niet meer

    Is de MIB2 hardware van de C7 FL te upgraden zodat het wel weer werkt ?

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •