Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: MMI MIB meldingen inrichtingsassistent en shop

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard MMI MIB meldingen inrichtingsassistent en shop

    Hallo,

    In mijn Audi A4 zit (volgens mij) het MMI MIB systeem, met touchscreen. Elke keer als ik de auto start, staan er in de notificatiebalk twee meldingen:

    1.jpg

    Een van de shop dat er 2 functies zijn geïnstalleerd (heb hier al op geklikt om ze te lezen etc. maar ze blijven terugkomen). Ik irriteer me aan onnodige meldingen, dus ik zou graag willen dat deze verdwijnt. Na 10 keer starten weet ik ook wel dat deze functies er op zitten.

    De tweede melding is van de inrichtingsassistent, met de mededeling dat ik deze nog moet voortzetten. Dit lukt echter niet vanwege het volgende:
    2.jpg

    3.jpg

    Het lukt mij niet om het schuifje op 'akkoord met de voorwaarden' te zetten, want dan krijg ik de melding uit de laatste afbeelding. Ik heb ook al geprobeerd de voorwaarden eerst door te scrollen (soms moet het systeem weten dat je ze hebt "gelezen"), maar de melding blijft hetzelfde.

    Heeft iemand dit al eerder voorgehad, en is hier een oplossing voor? Ik ben nogal perfectionistisch ingesteld, dus een melding die niet relevant is wil ik gewoon niet zien.
    Laatst gewijzigd door milanm1989; 18-09-21 om 17:05.
    Audi A3 2018
    Audi A4 Avant 2020

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •