Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Homey / myAudi

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2021
    Leeftijd
    52
    Posts
    64
    Kudos
    0

    Standaard Homey / myAudi

    Voor mensen die misschien een Homey gebruiken voor wat domotica; er is sinds kort een app voor de Homey die je kunt connecten met je auto. Die app wordt mogelijk binnen enkele weken gereleased, in merkspecifieke varianten (nieuwe testers is nu wat lastig ivm verkrijgen testversie)

    https://community.homey.app/t/app-pr...seat/62196/812

    Ik kan op dit moment vanaf mijn Homey mijn A3 hybrid starten/stoppen met laden, climate control en andere zaken uitlezen, bijvoorbeeld de kilometerstand (die is in de laaste myAudi update niet meer beschikbaar).
    Het is voor mij nu dus mogelijk om mijn auto te laten laden wanneer de zon schijnt (zonnepanelen) of op welke andere aanleiding dan ook

    Screenshot_2.jpg
    Laatst gewijzigd door zakske; 05-05-22 om 12:15.

  2. #2
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Homey / myAudi

    [QUOTE=zakske;1920408]Voor mensen die misschien een Homey gebruiken voor wat domotica; er is sinds kort een app voor de Homey die je kunt connecten met je auto. Die app wordt mogelijk binnen enkele weken gereleased, in merkspecifieke varianten (nieuwe testers is nu wat lastig ivm verkrijgen testversie)

    https://community.homey.app/t/app-pr...seat/62196/812

    Ik kan op dit moment vanaf mijn Homey mijn A3 hybrid starten/stoppen met laden, climate control en andere zaken uitlezen, bijvoorbeeld de kilometerstand (die is in de laaste myAudi update niet meer beschikbaar).
    Het is voor mij nu dus mogelijk om mijn auto te laten laden wanneer de zon schijnt (zonnepanelen) of op welke andere aanleiding dan ook

    Screenshot_2.jpg[/QUOTE @AndreCabriAvant , iets voor jou? Of heb jij (good old) Homey inmiddels vervangen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •