Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

    Dag

    Sinds kort zijn wij de bezitters van een Audi A4 Allroad uit 2010.
    Om de telefoon te kunnen koppelen heb ik een mmi-bluetooth adapter gekocht op Amazon.
    (Okabel Bluetooth 5.0 AUX Music Bluetooth AUX Muziekkabel Interface Adapter Automotive Geschikt voor AMI MDI 3G-interfacesysteem)

    Deze heb ik in het dashboardkastje in de aansluiting gedaan en voilà mijn Iphone 7 kan gekoppeld worden via bluetooth.
    Fantastisch!

    Alleen.... Mijn vraag is: nu kan ik bellen en gebeld worden via deze adapter. Mijn contactenlijst komt netjes in het adresboek van de audi.
    Ik kan echter op geen enkele wijze muziek afspelen/streamen via de bluetooth verbinding.

    Heb via Media - externe verbinding gekeken maar hij ziet niets.

    Zie ik iets over het hoofd ? Tis geen must die muziek maar zou wel fijn zijn.

    Of heb ik de verkeerde adapter gekocht?

    Alvast bedankt voor de info.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

    Klopt, dat kon nog niet in 2010 (of toen dit systeem werd ontwikkeld). Zijn meerdere discussies over op het forum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

    Jammer maar helaas.

    Had het forum wel doorzocht maar kon geen passende items vinden hierover.

  4. #4
    pacific's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    314
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

    Bij mij werkt het wel. Is ook MJ '10 alleen in een A5, maar dat is hetzelfde platform.
    Denk dat het ook afhangt van welke MMI versie je hebt, maar ook dat weet ik niet zeker.

    Ik heb deze erin zitten: https://www.amazon.nl/dp/B08B8QN216/ en het werkt op zich prima.
    Mvg,

    Frank

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bluetooth adapter in A4 Allroad (2010), wel telefoon geen muziek

    Ik heb ook iets gelezen over een groen menu waarbij je de optie no aux naar aux kan zetten. Heeft iemand daar ervaring mee ?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •