Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

  1. #1

    Standaard MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

    Vanaf vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een prachtige A6 C7 business edition uit 2014.

    Inmiddels heb ik de Bluetooth verbonden voor de muziek en het bellen.
    De kaarten zijn vorig jaar ge-update in de navigatie kon ik achterhalen.

    Echter kan ik de MMI+ niet verbinden met de data van mijn telefoon. De optie is greyed out (zie screenshot)

    Heeft iemand een gouden tip om mijn systeem online te krijgen? Ik ben namelijk benieuwd of er nog wat extra uit te halen is.

    Als ik vanaf MENU naar Audi Connect ga krijg ik direct de melding dat er geen simkaart is gevonden (wat klopt) maar geen enkele optie om mobile data te gebruiken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door leduc10; 26-04-23 om 21:51.

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

    Wat zegt het boekje hierover?
    Ik heb bij mijn Q3 dat deel van het boekje even doorgespit en nuttige dingen geleerd. Als ik het mij goed herinner, kun je de dataverbinding Alleen tot stand brengen als er een simkaart (data only) geplaatst is. Data (internetgebruik) op je MMI via je mobiele telefoon gebruiken is volgens mij niet mogelijk.
    Edit. Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Er is hier al eerder over geschreven in het C7 forum.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leduc10 Bekijk Berichten
    Vanaf vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een prachtige A6 C7 business edition uit 2014.

    Inmiddels heb ik de Bluetooth verbonden voor de muziek en het bellen.
    De kaarten zijn vorig jaar ge-update in de navigatie kon ik achterhalen.

    Echter kan ik de MMI+ niet verbinden met de data van mijn telefoon. De optie is greyed out (zie screenshot)

    Heeft iemand een gouden tip om mijn systeem online te krijgen? Ik ben namelijk benieuwd of er nog wat extra uit te halen is.

    Als ik vanaf MENU naar Audi Connect ga krijg ik direct de melding dat er geen simkaart is gevonden (wat klopt) maar geen enkele optie om mobile data te gebruiken.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #3

    Standaard Re: MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

    Dank voor je antwoord. Het boekje zegt dat ik via dataverbinding m’n telefoon kan gebruiken voor een verbinding vandaar de onduidelijkheid.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #4
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

    Misschien moet je je Wlan optie aanzetten om via die manier je dataverbinding met de telefoon tot stand te brengen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leduc10 Bekijk Berichten
    Dank voor je antwoord. Het boekje zegt dat ik via dataverbinding m’n telefoon kan gebruiken voor een verbinding vandaar de onduidelijkheid.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  5. #5

    Standaard Re: MMI 3G+ geen dataverbinding via telefoon

    Ook geprobeerd maar dan blijft “dataverbinding” nog steeds onselecteerbaar

    Een extra simkaart van T-mobile zie ik niet zitten voor € 25 per maand.
    Laatst gewijzigd door leduc10; 27-04-23 om 16:39.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •