Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Wlan-player of andere UPnP-app Mib2 High

  1. #1
    Checkin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    115
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Wlan-player of andere UPnP-app Mib2 High

    De Mib2 High is uitgerust met de mogelijkheid om op een ander manier muziek te luisteren of streamen.

    Tevens zou er een mogelijkheid zijn om Amazon Music te gebruiken, echter krijg ik hierbij de melding
    " Unfortunately, amazonMusic is not yet supported on this platform in your region (009)

    De functrie "Wlan-player , of andere UPnp -app" krijg ik niet aan de praat. hier krijg ik de melding
    " start de MMI connect App of een andere UPnP App op uw mobiele apparaat a.u.b."
    Hierbij maak ik de opmerking dat mijn mobile telefoon is verbonden dmv bluetooth en de "MyAudi App" opgestart is. er is geen verschil als ik de wifi van de auto selecteer, er gebeurd niks.


    Wel is mij gelukt om de "Webradio" te gebruiken, zonder dat ik data via "Audi" gebruik, Mijn telefoon is verbonden met de Wifi van de Auto, daarna de "MyAudi" App opgestart. hierbij wel de opmerking dat bij online instel. -> Instel dataverbind, de Audi Connect (MMI) op "toestaan" staat en de WLAN-apparaten op "verbieden" staat.






    Hoe de functie van de wlan-player te gebruiken ?
    Laatst gewijzigd door Checkin; 03-10-23 om 20:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •