Goedemiddag allen!

Ik heb een lange tijd geleden een carplay unit besteld op Aliexpress. Aangezien ik recent wat problemen had met telefoongesprekken op de carplay unit (echo en laag volume), wilde ik deze updaten.
Helaas negeert de verkoper (CarSight Store) mij op het platform al sinds maanden, waardoor ik zelf maar naar updates ben gaan zoeken.

Mijn auto: Audi A3 8V (2014)

Initieel had ik deze software op mijn carplay unit staan.
SDK Version: 25.0.0.5.6.0.0.0
CUST Version: v2.0.2.4.gp.a
MCU Version: 19.8.15.17
HW Version: Audi_hdmi

Nu zag ik dat mijn unit zo goed als zeker gelijk is aan een Andream carplay unit. Andream kon mij een CUST Version update geven en deze werkte gelukkig ook. Echo weg en volume goed verstelbaar. Echter had ik na deze update ook een MCU update nodig, omdat carplay alleen nog maar draadloos werkte en niet meer via USB. Helaas kon Andream mij deze MCU update niet geven aangezien ze deze niet meer hadden (aangezien de unit vrij oud is).
Op mijn beurt ben ik online gaan zoeken en ben ik op een BMW forum een MCU versie tegengekomen. (https://f30.bimmerpost.com/forums/sh...16&postcount=3). Met de gedachte dat dit niet zou moeten uitmaken (dom) heb ik MCU 20.4.2.14 van deze website gedownload en op mijn Carplay unit gezet.
Tijdens het updaten ging mijn muziek langzaam steeds wat zachter totdat deze uit was en bleef mijn scherm zwart. Vervolgens kon ik ook de knoppen op mijn middenconsole niet meer gebruiken. Waarschijnlijk denkt de unit nu dat hij in een BMW geďnstalleerd is....

Ik heb de unit nu uit de auto gehaald en vervolgens werkt mijn scherm en middenconsole gelukkig weer.

Mijn vraag: Kan iemand mij op gang helpen om deze unit eventueel op een manier te redden / te herstellen.

Ik heb de unit nu op een 6V adapter aangesloten in mijn woning, en gek genoeg kan ik via bluetooth en wifi nog steeds verbinding maken met de carplay unit én gaat mijn telefoon in Carplay modus zodra deze verbonden is. Naar mijn mening is de unit dus ook nog niet volledig afgeschreven.

Ik heb geprobeerd om met wifi te verbinden en met SSH in te loggen op de unit met gebruikersnaam root, maar dit werkt helaas niet. Ook heb ik geprobeerd om via de USB kabel naar mijn PC te verbinden, maar dit werkt helaas ook niet.
Op het bmw forum las is dat dit wel eens vaker gebeurd en dat als je de juiste MCU version op een usbstick zet en je de BACK knop ingedrukt houdt, je de update kan forceren op de carplay unit. Nu is daar ook mijn probleem dat ik ten eerste de juiste MCU version niet heb, en dat als ik hem aansluit de BACK knop van de middenconsole niet werkt.

Wie o wie kan mij op weg helpen en wil wat brainstormen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr Dulox