Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Volume muziek laag (A3 2023)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    34
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Volume muziek laag (A3 2023)

    Goedemiddag,

    Sinds ongeveer drie weken rij ik nu een Audi A3 sportback (2023), hiervoor reed ik een Seat Ibiza FR (2018).

    Wat mij is opgevallen is hoe laag het volume van de MMI is. In mijn Seat was het volume via Carplay aanzienlijk lager dan via Bluetooth. Dit was een beetje vervelend maar goed, dan maar Bluethooth connecten.

    Helaas is het in mijn Audi in beide gevallen dat het volume van muziek niet erg hard kan. In mijn Ibiza had ik hem maximaal op 75% staan, nu in mijn Audi heb ik het volume vrijwel altijd op 100% staan en is het nog steeds niet heel luid.

    In mijn Ibiza kon ik bij instelling ook een optie vinden waarbij je kon aangeven hoe hard je geluid wilde hebben, bijvoorbeeld via Aux, Bluethooth of radio kon je aangeven of je deze wilde instellen op laag, middel, of hoog. Deze optie kan ik in mijn Audi niet vinden.

    Is dit iets waarin ik gewoon 'pech' heb, niks aan te doen. Of is er een mogelijk een oplossing, of is er iets wat ik over het hoofd zie?

    Bedankt alvast voor het meedenken!

  2. #2
    vissermax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    47
    Posts
    173
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Volume muziek laag (A3 2023)

    Telefoon volume ook op maximaal staan?

    Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk

  3. #3

    Standaard Re: Volume muziek laag (A3 2023)

    Misschien ook eens proberen met een andere telefoon? Geen idee of dat uit kan maken, maar ik herken dit niet in mijn A3 via Andriod Auto (heb geen iPhone), ik hoef het geluid echt niet harder dan 50% te zetten en dat is al luid.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •