Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 86 van de 86

Onderwerp: A4 Subwoofer

  1. #81

    Standaard

    Nou... vanmiddag weer een uurtje aan het hobbyen geweest hoor...

    Ik had een heel mooi kabeldoorvoerrubbertje gevonden waar nog wat ruimte over was voor kabeltjes. Foto 1 Toen ik het eindelijk voor elkaar had dat er een kabel doorheen ging (moest wel een massieve installatiekabel nemen) bleek dat hij er niet verder dan 3-4 cm in ging...

    Dus wat doe je dan?! Dan ga je je dashbord slopen om te kijken waarom hij er niet in wil... Foto 2 Nu weet ik waarom het altijd zo heerlijk stil is in een Audi: overal absorberend materiaal! Op zich prima, maar nu niet zo handig.

    Plots viel mijn oog op deze fijne jongens: Foto 3 en Foto 4. Dit zijn wel errug dikke kabels en volgens mij komt dikste ook nog eens direkt vanaf de accu. Zou ik daar niet een kabeltje voor de versterker bij kunnen hangen (wel afgezekerd op 10A uiteraard)?
    Dat zou natuurlijk wel errug handig zijn! 8) :-D
    A4 Avant TDI '99

  2. #82

    Standaard

    Wat is die zoekfunctie toch handig he... Linkje

    Met deze zwakke sub kunnen we dus best gebruik maken van die aansluitingen voorin!
    A4 Avant TDI '99

  3. #83
    vagfreak
    Guest

    Standaard

    had de powerkabel van me versterker in me golf 4 ook op dat verdeelblok aangesloten, heeft 7 maanden perfect gedraaid.

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Hold your horses...

    Is dit dezelfde? De speakerkast ziet er anders uit als de tekening.

    Ik heb ook nog zo'n ding op zolder liggen. En hij moet inderdaad in het zijpaneel gemonteerd worden. Maar hoe weet ik nog niet.

    Ik heb er ooit een topic over gehad mbt het aansluiten. Want mogelijk heb je geen stekker achterin liggen die er direct oppast.

    Als er een goede speurneus rondloopt hier haalt hij die topic zo naar boven. Het is al wel even geleden...
    en zo heb ik deze ook al wat maandjes in huis gehad Maar Chris je hebt hem nog steeds begrijp ik

  5. #85
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, Chris heeft m een jaar geleden verkocht aan mij, en ik heb m een paar maanden gelden verkocht aan Mark-013 8) In tegenstelling tot ons is Mark wel degelijk van plan 'm in te bouwen


  6. #86

    Standaard

    alleen heeft hij ook gebrek aan tijd... :roll:





    ;-)
    A4 Avant TDI '99

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •