Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 98

Onderwerp: RNS-E*DVD*Navigatie Met Inbouw voor 999,=

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard DvD speler Enkel din in Dasboard kastje

    Heeft iemand misschien ervaring met een dvd speler inbouwen in het dashbord kastje van een A4.

    ik heb namelijk een enkel din dvd speler gekocht die ik op de rns-e ga aansluiten. Nu wil ik de dvd speler in mijn dashboard kastje bouwen.

    Ik zag dat er een dashboard kast te bestellen is bij de audi dealer voor 150 euro waar nomraal een enkel din cd wisselaar wordt gemonteerd.

    Mijn vraag is of mijn DvD speler enkel din hier in past. Wellicht heeft iemand dit op dezelfde manier zoals ik bedacht had gemonteerd.

    Het zou zonde zijn als ik 150 euro spendeer en het past niet.

    Graag jullie ervaring/reactie.
    There can only be One!

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Dashboard Kastje A4

    Ben vanmorgen bij de dealer geweest en heb een origenle dasboard kast besteld waar normaal een wisselaar (enkel din) in kan. Kosten waar wel erg hoog. € 193,00 :-? Nu nog hopen dat het allemaal past!

    Maar ja.. dan kan men het wel erg mooi inbouwen.
    Foto's komen volgende week in mijn album te staan.
    There can only be One!

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reiniertc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flashboarder
    zou graag foto's willen zien...
    je hebt pb!
    Iedereen is wel gebaat bij foto's denk ik. Ook ik ben benieuwd...
    S6

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    441
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Dashboard Kastje A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judgerem
    Ben vanmorgen bij de dealer geweest en heb een origenle dasboard kast besteld waar normaal een wisselaar (enkel din) in kan. Kosten waar wel erg hoog. € 193,00 :-? Nu nog hopen dat het allemaal past!

    Maar ja.. dan kan men het wel erg mooi inbouwen.
    Foto's komen volgende week in mijn album te staan.
    Heb je ook een multimedia-interface erbij besteld. Want anders kun je de dvd-speler niet aansluiten de rns-e.

    En hou er rekening mee, dat je alleen dvd kan kijken als je stil staat. Als je rijdt, heb je geen beeld. Anders moet er ook nog een tv-vrijschakeling in.
    KASSA!

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashboard Kastje A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boeffie1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judgerem
    Ben vanmorgen bij de dealer geweest en heb een origenle dasboard kast besteld waar normaal een wisselaar (enkel din) in kan. Kosten waar wel erg hoog. € 193,00 :-? Nu nog hopen dat het allemaal past!

    Maar ja.. dan kan men het wel erg mooi inbouwen.
    Foto's komen volgende week in mijn album te staan.
    Heb je ook een multimedia-interface erbij besteld. Want anders kun je de dvd-speler niet aansluiten de rns-e.

    En hou er rekening mee, dat je alleen dvd kan kijken als je stil staat. Als je rijdt, heb je geen beeld. Anders moet er ook nog een tv-vrijschakeling in.
    KASSA!
    Uiteraard is hier aan gedacht. Ook het vrijschakelen van de RNS-E wordt gedaan door Robin. Kan niet wachten tot morgen. Nog 1 nachtje slapen
    There can only be One!


  6. #26

    Standaard

    heeft robin ook een site ? ben ook wel benieuwd naar wat mogelijkheden...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FER ZX9-R
    heeft robin ook een site ? ben ook wel benieuwd naar wat mogelijkheden...
    Ik dacht niet dat hij een eigen site heeft, ik zal het hem morgen eens vragen en dan hier even meedelen.

    Morgen word de RNS ingebouwd.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    wacht het wel af...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Inbowue geslaagt door Robin

    Nou het is zover!

    Gister is Robin langs geweest om onze 3 auto’s te voorzien van de RNS-E.
    Het resultaat mag er zeker wezen. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Hij begon met alles losschroeven maar het dasboard kastje heb ik zelf los gemaakt. Dit was nodig zodat ik hier mijn nieuwe dashboard kast in kon zetten waar de uitsparing voor enkel din in zat. Hier heb ik een DvD speler gemonteerd zodat het mogelijk is (met de videoadapter) om dvd te kijken op je RNS-E.

    Tijdens het zelf inbouwen van mijn dvd speler is Robin ondertussen aan de gang gegaan met het op maat maken van de Aircounit. Hij had hiervoor een mal meegenomen zodat hij het prefect kon aanpassen. Hierna is hij met mijn middenconsole aan de slag gegaan om deze ook aan te passen.
    Na ongeveer 75 min zat alles erin en werkte allemaal goed. Robin heeft nog wel zijn computer aangesloten op mijn auto (vagcom) en mijn Fis (boardcomputer) geactiveerd zodat hier ook navigatie op te zien is. Je moet dus toch een aanpassing in de software doen. Anders werkt dit niet wat sommige wel beweren.

    Ik heb alvast wat foto’s in mijn album gezet zodat jullie het zelf kunnen zien. Vanavond zullen er wat meer foto’s volgen die hopelijk iets beter genomen zijn.
    We zijn er erg blij mee en Robin heeft knap werk afgeleverd. Service was top aangezien hij ook nog heeft meegeholpen om de dvd speler voor te bereiden. Dit zat normaal niet bij de inbouw inbegrepen. Ik kan niets anders zeggen dan dat wij Robin kunnen aanraden. Het is wel wat duurder maar daar staat de kwaliteit ook voor! Tevens zijn de systemen nieuw, dus geen 2ehandse apparatuur waar je geen garantie op hebt. Hij gebruikt ook allemaal originele onderdelen, zoals de kabels en het inbouwframe.

    Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
    There can only be One!

  11. #30

    Standaard

    ziet er super strak uit, ook je dashboardkastje is super, mooier kan je
    het zelf denk niet snel weg werken. zullen ze die voor alle modellen
    hebben ?

    misschien dat je me eens wat contact info van robin kunt sturen per pm.
    ga hem ook wel even wat info vragen over het inbouwen van een en ander.
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FER ZX9-R
    ziet er super strak uit, ook je dashboardkastje is super, mooier kan je
    het zelf denk niet snel weg werken. zullen ze die voor alle modellen
    hebben ?

    misschien dat je me eens wat contact info van robin kunt sturen per pm.
    ga hem ook wel even wat info vragen over het inbouwen van een en ander.
    Ik ben er zelf ook echt heel blij mee. Vooral dat het allemaal mooi past.
    Naar mijn weten is er voor div. modellen van audi een dashboard kast te krijgen waar een wisselaar voorbereiding in zit. In ieder geval voor een A3 en A4. Als je jou model doorgeeft en bouwjaar kan ik wel even kijken of dat te verkrijgen is voor jou auto.
    There can only be One!

  13. #32

    Standaard

    pm... robin bericht verzonden, we wachten af...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FER ZX9-R
    heeft robin ook een site ? ben ook wel benieuwd naar wat mogelijkheden...
    Vandaag is de RNS ingebouwd, ik ben blij dat ikdit niet zelf geprobeerd heb, de kabel vh snelheidssigaal bleek een afwijkende kleur te hebben.

    Robin heeft geen eigen website.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Handleiding RNS-E

    Weet, of heeft iemand de handleiding van de RNS-E in het Nederlands.
    Ik heb wel de Engelse handleiding maar hier wordt niets in beschreven over TP en TMC.

    Wat ik wil weten is hoe dit werkt. Als ik een route plan gaat hij dan automatisch de route optimaliseren indien er een file is. Zo ja hoe zet je dit uit. Het kan handig zijn maar soms ook onhandig als het op auto staat.

    Reden dat ik dit vraag is dat ik vanmorgen vanuit Lelystad naar Rotterdam ben gereden. Op de A1 was daar een verkeersongeluk gebeurt en de route werd automatich omgeleid via de A27. Geen file gehad

    Op de terugweg via de A4 kreeg ik een melding dat er een file stond op de A1 richting Amersfoort. Helaas werd de route niet geoptimaliseerd en had een klein beetje file. Tijdens het rijden kon ik niet vinden om een alternative route te kiezen die om de file heen ging.

    Wellicht kan iemand mij uitleggen hoe het werkt of heeft iemand een NL handleiding.
    There can only be One!

  16. #35

    Standaard

    Ik krijg binnenkort de handleiding in PDF formaat.

    Zodra ik deze heb kan ik die mailen.

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvho
    Ik krijg binnenkort de handleiding in PDF formaat.

    Zodra ik deze heb kan ik die mailen.
    De Handleiding die je van Robin krijgt is een Engelse handleiding. Die heb ik ook gekregen. Hier staat echter niets over TMC in omdat de handleiding niet voor de NL markt bedoelt is. In America/Engeland maken ze geen gebruik van TMC. Vandaar dat het denk ik ook niet beschreven wordt.

    Als iemand nog iedeen heeft dan hoor ik het graag.
    There can only be One!

  18. #37

    Standaard

    Inderdaad, bestand is in het Engels.

    Ik heb daarom, gewoon bij de Audi dealer voor € 8,50 ex BTW een nieuwe handleiding besteld.

    Een goedkope oplossing dus.

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    47
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvho
    Inderdaad, bestand is in het Engels.

    Ik heb daarom, gewoon bij de Audi dealer voor € 8,50 ex BTW een nieuwe handleiding besteld.

    Een goedkope oplossing dus.
    Grappig,

    Jij bent me net iets voor, ik heb net 5 min. geleden ook de 3 handleiding besteld. Komt morgen binnen. Audi Pon zal wel denken, hoe kan dat nou zoveel aanvraag voor RNS-E handleidingen.

    Was nog even vergeten te vragen wanneer audi verwacht de RNS-E update voor NL klaar heeft. Dan is het systeem lekker Nederlands
    Dit vraag ik morgen wel even.
    There can only be One!

  20. #39

    Standaard

    Inderdaad, kon gen handleiding op "het net" vinden en dan blijkt de ouderwetse oplossing nog het beste.

    De update naar Nederlands was 2 weken geleden nog "nicht in frage".
    Ben benieuwd.

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    348
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Heel erg netjes...

    Het is dat ik al helemaal voorzien ben van een navigatie systeem maar had ik dit eerder geweten dan wist ik het wel

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •