Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Woofers enzo

  1. #1

    Standaard Woofers enzo

    Dit zijn een paar foto's van mijn A4 Avant als ik een lekke band krijg heb ik een probleem :wink: want het reserve wiel ligt thuis in de garage.

    Dit zit er aan infotainment in mijn auto. Mooi word voor audi en entertaiment samen.

    Voorin als hoofdunit een Clarion VRX kantel scherm voorzien van radio-cd wisselaar-TV tuner en navigatie, als je het scherm wegkanteld is zelfs het front afneembaar. De wisselaar en de navigatie computer zitten beide in het dashboard kastje, je moet er tenslotte tijdens het rijden bij kunnen vind ik.

    In de voor en achterportieren zit een setje Boston Acoustics voor het hoog en midden geluid achter in het reservewielkuipje zit een mdf wooferkist met twee Rockford Fosgate 12 inch dubbelspoels woofers.

    Het geluid word aangestuurd door een Rockford Fosgate Power 650 versterker. In de hoofdsteunen achter zit een 7 inch LCD breedbeeld schermen gemonteerd, in de asbak achterin zit de schakelmodule gemonteerd waar je kunt kiezen wat je wilt zien, de keuze bestaat uit DVD (deze is in het dashboardkastje geplaatst) en Video geplaatst in de koffer en of spelen met je PS twee die kun je in de midden armsteun achter kwijt, om niet de draad kwijt te raken zijn op de achterschermen twee draadloze koptelefoons aangesloten.

    Het inbouwen van deze installatie koste me twee dagen, maar het resultaat is dan ook buitengewoon mooi.

    Ik hoop dat ik voor iemand een bron van inspiratie ben geweest met dit verhaal ik probeer wat foto's bij te plakken zadat een en ander duidelijk is.

    Ben
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Het word pas leuk boven de 250 kilometer per uur.

  2. #2

    Standaard

    Ik krijg inspiratie genoeg maar ja...


    Nog steeds geen wagen


    Het klinkt en ziet er super uit, hoor! M`n complimenten!
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3

    Standaard

    Ja helaas, ik heb maar een keer een auto terug gevonden die "geleend" was, ik wou dat ie nooit gevonden was Jezus wat een zooitje was het geworden.

    Ben
    Het word pas leuk boven de 250 kilometer per uur.

  4. #4

    Standaard Re: Woofers enzo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben
    :Het inbouwen van deze installatie koste me twee dagen, maar het resultaat is dan ook buitengewoon mooi.
    En er voor werken een paar dagen meer

    Leuk speelgoed
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  5. #5
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    ziet er erg gaaf,netjes en mooi uit Ben.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car


  6. #6
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi a4 avant 2.5 tdi
    ziet er erg gaaf,netjes en mooi uit Ben.
    Idd 8)
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  7. #7

    Standaard

    Heb je ook pics van de inbouw genomen?

    Ik heb ook aardig wat leuks klaar liggen...
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben
    Ja helaas, ik heb maar een keer een auto terug gevonden die "geleend" was, ik wou dat ie nooit gevonden was Jezus wat een zooitje was het geworden.

    Ben
    Daar wordt je idd niet vrolijk van. Ik had na een week al zoiets van blijf maar lekker weg.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •