Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Audi navi plus RNS-E

  1. #41
    avdsteen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    71
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard

    Geweldig systeem! Had eerst RNS-D. Die RNS-E ziet er niet alleen schitterend uit; het is gewoon zo! Het wisselen van functie, de geluidskwaliteit, de MP3 SD's. Snelheid van navigatie is prima, ook na verkeerd rijden wordt er snel genoeg opnieuw gerekend. Als ik persé een minpuntje moet noemen is dat de gesproken stem. Engels is geen probleem, maar het lijkt er op dat er 2 engelse dames en een nederlands sprekende (voor de plaastnamen) aan te pas komen. De tekst zit slecht aanelkaar met verschillende stemmen en verschillend volume. Dat gaat bij TomTom heel wat mooier. Verder vraag ik me af hoe de telefoonfunctie liefst via bluetooth te gebruiken is en wat daarvoor aangeschaft moet worden?

  2. #42

    Standaard

    Ik heb even dit topic doorgelezen en er rijzen me toch een paar vragen teboven.
    Ik heb een A4 avant 11-2002 met orgineel audi-navigatie. Deze zit in mijn dashboard, dus tussen de tellers (zie foto). De lader zit achterin de kofferbak bij de verlichting...
    Wat voor een systeem heb ik dan, kan ik hier ook iets meer mee dan navigeren? (muziek enz.)

    Alvast bedankt,

    René
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    [A4 Avant 1.8T; chipped by Hartog]

  3. #43

    Standaard

    Zeg brokkie,

    Je hebt het kleine navigatie systeem van audi. Werkt ook zeer prettig maar ik heb er het grote in laten zetten. Werkt super, ook met muziek e.d. SD kaartjes zijn echt heel handig voor je muziek. Ook is de route geleiding dynamisch, dat wil zeggen dat er wordt bijgehouden waar de files staan en hij leid je der zo omheen! Bij jou is het ook heel makkelijk om te bouwen omdat je concert II hebt. Ik zie dit aan de foto. Ook je display is kleur zo te zien dus daar hoef je met VAG COM ook niets aan te doen. Alleen dus ombouwen van enkel naar dubbel DIN. Ik kan het je aanraden.

    Davitamontje
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  4. #44
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    inderdaad
    Ombouwen naar rns-E, ik had ook die kleinbeeld navi maar heb het niet eens geprobeerd (cd weg) , maar gelijk concert II er uit en dubbeldin omgebouwd.
    Je dak antenne als je die hebt kan je gewoon gebruiken, werkt perfect alleen moet je een verlengkabel mee laten komen en van de kofferbak naar voren trekken.
    Daar hebben de meeste geen zin in volgensmij en kopen een andere gps muis en stoppen die achter het dashboard, maar ik heb er nooit storing mee....echt super.

    Ow en het geluid is ook beter als de concert op mijn active speaker systeem.

    Echt een aanrader upgrade.
    :-D
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #45

    Standaard

    Kwanta kosta? :-?
    [A4 Avant 1.8T; chipped by Hartog]


  6. #46
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Dat zal tussen de 700 en de 1100 zijn varieerend waar je de rns-e koopt.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #47

    Standaard

    Inderdaad, Ik heb het via de bekende Robin uit Nijmegen laten doen voor 1400 euri's. Zat alles in, inclusief ombouw en dergelijke. Je kunt het beter bij hem laten doen als bij de dealer, daar ben je waarschijnlijk een vermogen kwijt. Robin past gewoon je klimaat controle aan en tevens de console. Dit terwijl ze bij de dealer alles niet ombouwen maar er gewoon nieuw in stoppen. Je ziet bijna GEEN verschil dus das gewoon geld weggooien vind ik. De RNS E is ook via Robin te krijgen.

    Davitamontje
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    ik twijfel nog. Ik ben nu tevreden met dit type navigatie.
    We maken weinig kilometers en ik wil eerst de auto een kuurtje geven en verlagen, daarna zien we wel...

    René
    [A4 Avant 1.8T; chipped by Hartog]

  10. #49
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    ja ik wil het best geloven....maar ik vind het de beste upgrade die ik ooit in een auto gedaan heb, zelf velgen winnen het er niet van.

    Maar ja als je niet veel rijd, of nooit echt navigatie nodig hebt zal je er niet erg veel aan missen.
    ik kan al bijna niet meer zonder.....
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #50

    Standaard

    Daar ben ik het volledig mee eens. Ik vind het ook de beste upgrade die ik ooit heb gedaan. Sterker nog, als mijn volgende auto ook weer een audi is dan haal ik het eruit en neem ik het mee over in de volgende!
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •