Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 336

Onderwerp: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

  1. #301

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb de Yatour pas ingebouwd. Zeer makkelijk en werkte gelijk perfect. Via Ebay.de voor €50,- incl verzenden te krijgen (en wordt snel geleverd):

    http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-We...ht_1593wt_1139

    Ook erg goede service van deze winkel. Ik had de verkeerde besteld en kon zonder moeite een andere kabel bestellen ipv het gehele pakket.

  2. #302
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard

    Heb het besteld,
    Zal het volgende week inbouwen, let you guys know 😉


    Sent from my iPad3 using Diesel
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #303
    TheDarkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    307
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik had ook de Yatour ingebouwd, werkte perfect, alleen paste de kabel niet 1 op 1 en moesten er toch wat pennetjes overgezet worden (Concert II). De "cd wisselaar" is voor 6 CD's, dus er worden ook maar 6 folders gelezen. Deze zes folders kunnen echter helemaal vol geduwd worden

  4. #304
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard

    Ok thx, ja ik heb ook een split kabel erbij besteld.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #305
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobiOne Bekijk Berichten
    Ik heb de Yatour pas ingebouwd. Zeer makkelijk en werkte gelijk perfect. Via Ebay.de voor €50,- incl verzenden te krijgen (en wordt snel geleverd):

    http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-We...ht_1593wt_1139

    Ook erg goede service van deze winkel. Ik had de verkeerde besteld en kon zonder moeite een andere kabel bestellen ipv het gehele pakket.
    nette prijs. maar ik wordt als audiofiel wat nerveus van "eingebauter equaliser chip"


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5


  6. #306

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Als je een echte audiofiel bent in de auto dan luister je ook niet naar het standaard systeem en bouw je een zelf samen gesteld 2 of 3-weg setje in met een sub. Alles natuurlijk actief aangestuurd of d.m.v. van een zelf gebouwd passief filter.
    Ik heb die tijd ook gehad, maar ben nu tevreden met het standaard systeem.

    P.S. Ik hoor op het standaard systeem geen verschil tussen de CD-versie (MP3 naar CD) of de MP3 via de Yatour.

  7. #307
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    nette prijs. maar ik wordt als audiofiel wat nerveus van "eingebauter equaliser chip"
    Zelf ben ik ook een redelijke audiofiel http://www.audiforum.nl/forum/offtop...fiel-poll.html maar in de auto is de acoustic toch te verwaarlozen om er een dikke kostbare instalatie in te bouwen, dus ach ja ik neem genoegen met mp3 ;-)
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  8. Ad
  9. #308
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    de installatie van de A6 (daar zou die Yatour inkomen) is vrij beroerd op alle punten behalve klankkleur (op t laag na is t vrij neutraal), dus daar hoeft t niet audiofiel te zijn, maar de instrumenten moeten natuurlijk wel herkenbaar blijven

    [OT]ik leef me audiofiel thuis wel uit, in de A6 kost t zo-i-zo te veel moeite om t netjes weg te werken. mss ga ik ooit in de S2 nog eens wat upgraden (nu compo met standaard filter, en subje vanuit de HU gefilterd) met een fatsoenlijk filter voor de compo en een DSP voor de sub filtering, maar daar blijft t bij[/OT]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobiOne Bekijk Berichten
    P.S. Ik hoor op het standaard systeem geen verschil tussen de CD-versie (MP3 naar CD) of de MP3 via de Yatour.
    da's een geruststelling

    btw: kan die Yatour naast de ori wisselaar (dus dat de radio (ik heb een RNS-D) 2 CD systemen ziet), of kan die alleen in plaats van?


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  10. #309

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobiOne Bekijk Berichten
    Ik heb de Yatour pas ingebouwd. Zeer makkelijk en werkte gelijk perfect. Via Ebay.de voor €50,- incl verzenden te krijgen (en wordt snel geleverd):

    http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-We...ht_1593wt_1139

    Ook erg goede service van deze winkel. Ik had de verkeerde besteld en kon zonder moeite een andere kabel bestellen ipv het gehele pakket.
    Als ik alleen deze bestel voor de Audi A4 2004 (2001 - 2004 model) Concert II radio, zonder de VW/Audi 20 pin adapter is hij dan gewoon plug en play? Hoe lang duurde verzending bij jou?

    Waar hebben jullie deze ingebouwd, achterin bij de navigatie of in het kastje?

    Waar kan ik de aansluitkabel in de auto vinden?

    Alvast bedankt, ben een beetje een newbee op dit gebied..

  11. #310

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Bij de enkel dins radio moet deze inderdaad gewoon passen. Anders even de specifieke vraag stellen bij de verkoper.
    De verzending duurde bij mij enkele dagen.

    Ik heb hem ingebouwd in mijn dashboardkastje omdat anders de kabels niet lang genoeg zijn naar de radio. Je legt een kabel (die je erbij krijgt) van de Yatour naar je radio en daar kan je dan alles aansluiten. Het aansluitschema zit erbij en wijst in principe voor zich. Kan niets fout gaan.

  12. #311
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobiOne Bekijk Berichten
    Ik heb hem ingebouwd in mijn dashboardkastje omdat anders de kabels niet lang genoeg zijn naar de radio. Je legt een kabel (die je erbij krijgt) van de Yatour naar je radio en daar kan je dan alles aansluiten. Het aansluitschema zit erbij en wijst in principe voor zich. Kan niets fout gaan.
    heb jij ook nog een wisselaar? en blijft hij die gewoon zien, of komt dit ding in plaats van de wisselaar? in dat laatste geval kan je dan toch de kabel van de wisselaar gebruiken?


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  13. #312

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb nog geen wisselaar, ligt die kabel gewoon in het kastje in de achterbak? Waar ook de navigatie cd zich bevind?
    Ik heb inderdaad een enkel dins radio
    Laatst gewijzigd door ron1986; 29-01-13 om 12:25.

  14. #313

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    @Henkjan Volgens bronnen kun je de wisselaar niet meer gebruiken of je moet een Dension Gateway 300 gebruiken, deze kan het wel.
    Laatst gewijzigd door ron1986; 29-01-13 om 13:42.

  15. #314
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ron1986 Bekijk Berichten
    @Henkjan Volgens bronnen kun je de wisselaar niet meer gebruiken of je moet een Dension Gateway 300 gebruiken, deze kan het wel.
    in de ebay link die @RobiOne gaf staat echter:
    Umschaltung zwischen bereits vorhandenen VW/AUDI CD-Wechsler ist stets möglich!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ron1986 Bekijk Berichten
    Ik heb nog geen wisselaar, ligt die kabel gewoon in het kastje in de achterbak? Waar ook de navigatie cd zich bevind?
    ja, daar zit die in. weet niet of de kabel er al in ligt als je geen wisselaar hebt...
    Laatst gewijzigd door Henkjan; 29-01-13 om 19:49. Reden: update na wat lezen ;-)


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  16. #315

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Er staat niet bij of dat dit een automatische actie is; het switchen tussen CD/wisselaar en MP3 kastje.. Het kan ook goed zijn dat er bedoeld word dat je met de hand kan switchen dmv. de kabel weer om te klikken in de wisselaar. Maar durf dat ook niet met zekerheid te zeggen. Je zou voor de zekerheid even de verkoper kunnen mailen.

    Ik ga als het van het weekend beter weer is eens speuren of daar ergens een kabel ligt..

    Zit er trouwens bij die set van ebay zo'n sleuteltje om de radio los te halen of moet deze er los bij besteld worden?
    Indien er geen wisselaar in zit ziet de radio hem dan automatisch of moet er een of andere VAG code ingezet worden, zodat hij weet dat hij een wisselaar aan zit?
    Laatst gewijzigd door ron1986; 30-01-13 om 07:39. Reden: typo

  17. #316

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb geen wisselaar en de Yatour werd gewoon herkend.
    Voor zover ik weet kan je het aansluiten in combinatie met een wisselaar. Tenminste, dat is wat er in de handleiding staat. Kijk anders even op de website van Yatour, daar kan je de handleiding etc vinden.
    Er zitten geen sleuteltjes bij, maar deze heb je voor een paar euro via ebay.

  18. #317

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Zojuist het spul besteld via Ebay.
    Incl. sleuteltjes, de verkoper mailtje gestuurd hoeveel het totaal bedrag word aangezien ik maar 1x verzendkosten wil betalen.

    @RobbiOne heb jij ook navigation achter in de auto zitten, zo ja ligt daar zo'n kabel voor de wisselaar?

  19. #318

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    235
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Wil ook een YATOUR aanschaffen voor m'n A3 8P 2006.

    Echter wil ik het apparaat in mijn dashboardkast hebben.

    Ik neem aan dat de kast er in z'n geheel uit moet?

    Moet er ook in geboord worden om de kabel er doorheen te halen of zitten er al openingen in de dashboardkast?

    Heeft iemand een handleiding hoe de dashboardkast eruit moet?

  20. #319

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Zie topic startpost daar staat alles naar mijn idee gedetailleerd uit gelegd, anders bekijk even de andere posts in topic daar zullen al je vragen wel beantwoord worden.

  21. #320

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    235
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ron1989, ik had een heel aantal pagina's doorgespit maar blijkbaar niet de juiste.

    Heb nu de 1ste 10 pagina's doorgenomen en het is me duidelijk.

    Nog een andere vraag, de YATOUR met bluetooth functionaliteit, hoe goed werkt deze?

    De microfoon inbouwen, waar kan je die het beste plaatsen?

Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •