Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 336

Onderwerp: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak)
    je bent alleen wel je wisselaar kwijt zeker...
    Voor zover ik het begrepen heb kan je je wisselaar blijven houden, er zit i.i.g. wel een verloopstekker bij om ook nog je wisselaar aan te sluiten (tegerlijk). Alleen was het bij mij niet van toepassing, aangezien ik geen wisselaar heb.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blondegod
    Goed nieuws! dan ga ik er ook maar werk van maken.

    Maar plaatsing in het dashboardkastje....dan moet er ook een gat komen lijkt me? :-?
    Ja, maar dat is echt NIET moeilijk/lelijk/onhandig. Dasboard ging er bij mij zo van af, en dat gat was ook zo gemaakt (wel met wat tools zoals vermeld in de topicstart). Het ziet er echt prima uit, en is makkelijk bij te komen. Ik zal even een foto voor je maken vanavond.

  2. #22
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard fotoverslagje

    Hierbij het fotoverslagje van de inbouw, echt eenvoudig maximaal een uurtje werk.

    Eerst maar eens het dashbordkastje uitgebouwd, totaal 5 schroefjes, drie binnenin, en twee aan de onderzijde. Wel een beetje stoffig zo te zien.
    Het vierkantje is eenvoudig uit te snijden met een stanleymes.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #23
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Volgorde van de afbeeldingen klopt niet echt meer. Bij het posten stonden ze in een andere volgorde?. Zal wel een bug in het forum zijn.

    Hopelijk is het een beetje duidelijk. Succes.

  4. #24

    Standaard

    Zooo dat ziet er mooi uit!

    Ik ben nu helemaal "om" Ik zal deze week maar ff een bestelling plaatsen. Wat betreft dat paypal heb ik de ballen verstand. Mocht ik daar nog vragen over hebben dan zet ik het hier wel ff neer.

  5. #25
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard

    Dank voor je uitgebreide verslag! Ziet er goed uit, binnenkort misschien ook maar eens gaan aanschaffen.


  6. #26

    Standaard

    Nou, lekker makkelijk dat paypal hoor (zucht)

    Eerst al bij E-bay aan moeten melden, vervolgens nog een keer bij paypal. Als ik dat ding meteen wil kopen moet ik een master- of visakaart hebben (en die heb ik natuurlijk niet)

    Nu kan ik over ongeveer 5 tot 7 dagen kijken of paypal wat overgemaakt heeft op m'n rekening zodat zij kunnen zien dat het een echt rek. nr. is.

    Misschien dat ik tegen die tijd maar weer eens een poging ga wagen om dit produkt te bestellen :-?

  7. #27
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blondegod
    Nou, lekker makkelijk dat paypal hoor (zucht)

    Eerst al bij E-bay aan moeten melden, vervolgens nog een keer bij paypal. Als ik dat ding meteen wil kopen moet ik een master- of visakaart hebben (en die heb ik natuurlijk niet)

    Nu kan ik over ongeveer 5 tot 7 dagen kijken of paypal wat overgemaakt heeft op m'n rekening zodat zij kunnen zien dat het een echt rek. nr. is.

    Misschien dat ik tegen die tijd maar weer eens een poging ga wagen om dit produkt te bestellen :-?
    Tja met een creditkaart gaat het inderdaad wat eenvoudiger, gewoon direct betalingen uitvoeren is dan geen probleem.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ries
    Dank voor je uitgebreide verslag! Ziet er goed uit, binnenkort misschien ook maar eens gaan aanschaffen.
    Mee eens, ziet er zeker goed uit.

    Maar ik twijfel ook nog over deze aansluiting voor je Ipod.

    Op zich vind ik de xcarlink ook erg mooi, maar nadeel dat ik dan twee bronnen heb met mp3-tjes. Kent iemand de Conexx Ipod adapter? Of heeft iemand een advies welke van deze twee ik het beste kan nemen?
    Audi A3 1.9 TDI - Mauritius blauw - okt 2003

  10. #29

    Standaard

    Het beste lijkt mij een bin 1 offmarked auto radio te steken.. met bluetooth, usb ingang etc.. veel meer opties.. en je komt veel goedekoper uit.

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jims
    Het beste lijkt mij een bin 1 offmarked auto radio te steken.. met bluetooth, usb ingang etc.. veel meer opties.. en je komt veel goedekoper uit.
    Sommige onder ons zijn gesteld op de originele concert radio, evt. i.c.m. de stuurbediening en/of bose systeem.

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreamone
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jims
    Het beste lijkt mij een bin 1 offmarked auto radio te steken.. met bluetooth, usb ingang etc.. veel meer opties.. en je komt veel goedekoper uit.
    Sommige onder ons zijn gesteld op de originele concert radio, evt. i.c.m. de stuurbediening en/of bose systeem.
    Fair enough

  13. #32

    Standaard

    foto's van mijn inbouw
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #33

    Standaard

    Hello,
    Ik heb ook deze mp3 interface gekocht. Maar bij mij valt hij erg vaak uit. Dan komt hij op CD06 liedje 63 te staan en doet hij niets meer

    Geen idee hoe dit komt iemand van jullie misschien?
    He wauw

  15. #34
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_TuuR(be)
    Hello,
    Ik heb ook deze mp3 interface gekocht. Maar bij mij valt hij erg vaak uit. Dan komt hij op CD06 liedje 63 te staan en doet hij niets meer

    Geen idee hoe dit komt iemand van jullie misschien?
    Ground waarschijnlijk niet goed aangesloten.

  16. #35
    Chuanse's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Tja, ik volg jullie!

    Heb zonet ook zo'n kastje aangekocht
    Lijkt me een reuzehandig hebbeding...

  17. #36
    Chuanse's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Hebben jullie nog extra douanekosten moeten betalen bij levering? (en hoeveel)

    Daar wordt wat over vermeld op de productpage namelijk...

  18. #37
    Chuanse's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Hmm, kreeg k bericht van die kerel om te vragen welke radio ik juist had...
    Zeg k symphony II en dan plots hoor k m niet meer...
    Hopelijk is zijn deel van China gisteren niet ondergelopen in de storm ffs :/

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_TuuR(be)
    Hello,
    Ik heb ook deze mp3 interface gekocht. Maar bij mij valt hij erg vaak uit. Dan komt hij op CD06 liedje 63 te staan en doet hij niets meer

    Geen idee hoe dit komt iemand van jullie misschien?
    Wees er zeker van dat je de mappen genaamd hebt als;

    CD01
    CD02
    CD03
    CD04
    CD05
    CD06

    in de ROOT-directory van je usb-device. Anders krijg je idd vaak dat hij wegvalt, en een raar 'standaard' melodie'tje loopt af te spelen... Probeer anders ook even andere mappen te vermijden, dus alleen CD01 t/m CD06 aanmaken, en verder niks anders in de root gooien, en ook geen andere (sub)mappen..

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chuanse
    Hebben jullie nog extra douanekosten moeten betalen bij levering? (en hoeveel)

    Daar wordt wat over vermeld op de productpage namelijk...
    Ik heb zelf geen douanekosten betaald, maar misschien heb ik daarmee wel wat geluk gehad?

  21. #40
    Chuanse's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreamone
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chuanse
    Hebben jullie nog extra douanekosten moeten betalen bij levering? (en hoeveel)

    Daar wordt wat over vermeld op de productpage namelijk...
    Ik heb zelf geen douanekosten betaald, maar misschien heb ik daarmee wel wat geluk gehad?
    nou, ik zit te denken dat alles onder de 100euro taxvrij is, alhoewel k t niet meer zeker weet. Dit kutland kennende heb k wel weer wat tax aan m'n broek

    Anyway, bakkie is op sorteercentrum in Bejing, k hoop t snel te hebben, maar zal niet meer voor t weekend zijn ;s

Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •