Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 272

Onderwerp: MMI 2G-software update topic

  1. #61
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrNappie Bekijk Berichten
    hoe kun je eigenlijk bekijken welk software systeem er inzit. Ik zie allemaal schermen voorbij komen maar een echt scher waar bv 5150 oid op staat kom ik niet tegen.

    Welke serie knoppen moet ik dan indrukken??

    btw: is t gelukt met de update?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    @ketelapper
    Zo slim was ik al.. ik was een mattenset aan het bestellen en had het onderdeel nummer al opgezocht en gewoon achteloos genoemd.. Hij verzon zelf dat het iets 'bijzonders' was.

    Mijn argument dat die monteur er echt niet 2 uur mee bezig kon zijn ging volgens die balie medewerker niet op.. want de auto hield toch twee duur de appartuur in beslag... nou ja..

    Die handleiding had ik al gevonden en ik was bereid het risico te nemen..

    De betreffende dealer(almere) had er trouwens geen enkel verstand van want die bleef bij hoog en bij laag beweren dat elke auto altijd alle updates kreeg als deze vrij gegeven werden door de importeur... ook alle updates voor MMI.. right..

  3. #63
    Giel
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feken Bekijk Berichten
    @ketelapper
    Zo slim was ik al.. ik was een mattenset aan het bestellen en had het onderdeel nummer al opgezocht en gewoon achteloos genoemd.. Hij verzon zelf dat het iets 'bijzonders' was.

    Mijn argument dat die monteur er echt niet 2 uur mee bezig kon zijn ging volgens die balie medewerker niet op.. want de auto hield toch twee duur de appartuur in beslag... nou ja..

    Die handleiding had ik al gevonden en ik was bereid het risico te nemen..

    De betreffende dealer(almere) had er trouwens geen enkel verstand van want die bleef bij hoog en bij laag beweren dat elke auto altijd alle updates kreeg als deze vrij gegeven werden door de importeur... ook alle updates voor MMI.. right..
    Het argument dat de monteur niet hoefde te wachten tijdens het updaten had ik ook.
    Ik heb toen gezegd dat ik het zelf wou doen en ik heb de CD bestelt. (heb ik nog liggen trouwens)
    Ze deden niet moelijk.
    Het risico nam ik voor lief en ik heb misschien mazzel gehad dat alles ged ging. (In een keer van 1110 naar 5150)
    De handleiding van Vincent heb ik ter ondersteuning gebruikt.
    Met vagcom dien je naderhand even wat terug te zetten (Met dank aan Eszes)

    Ik had trouwens wel na het updaten dat mijn wisselaar niet goed meer funktioneerde.
    Dit was een z.g. component protectie. Deze heeft de dealer er even kostenloos afgehaald.
    Laatst gewijzigd door Giel; 06-03-09 om 20:05.

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Okay.. en bij welke dealer was dat dan? dan ga ik daar ook heen.

    Of woon je toevallig in de buurt en kan ik jouw Cd overnemen/lenen ?
    Laatst gewijzigd door feken; 07-03-09 om 08:48.
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  5. #65
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feken Bekijk Berichten
    Okay.. en bij welke dealer was dat dan? dan ga ik daar ook heen.

    Of woon je toevallig in de buurt en kan ik jouw Cd overnemen/lenen/kopie maken?

    Oeps

    kopieeeren ed van softaware is op t Forum niet toegestaan

    Zou t niet meer doen anders loop je kans op een ban!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #66
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Zou t niet meer doen anders loop je kans op een ban!
    Geen kans op ... dat is gewoon een zekerheid..
    One liter, driver's licence eater...


  7. #67

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Ze verkopen die software zelf voor kostprijs.. 2,60 euro ofzo.. dus een kopie maken is nog duurder.. kost meer tijd en alles.. Kan me niet voorstellen dat er copyright op zit (voor het verhaal wel natuurlijk, maar kan me niet voorstellen dat ze zich daar druk over maken.. dan zouden ze het wel duurder verkopen)
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  8. Ad
  9. #68
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feken Bekijk Berichten
    Ze verkopen die software zelf voor kostprijs.. 2,60 euro ofzo.. dus een kopie maken is nog duurder.. kost meer tijd en alles.. Kan me niet voorstellen dat er copyright op zit (voor het verhaal wel natuurlijk, maar kan me niet voorstellen dat ze zich daar druk over maken.. dan zouden ze het wel duurder verkopen)
    Nou dan.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  10. #69
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    sowiezo zou ik voor dergelijke software, tegen deze prijs bij de dealer, geen enkel risico gaan nemen. één hick-up in een kopie of download en je MMI kan voor -tig honderd of duizend Euro vastlopen...


    @Mr Nappie:
    ergens in de menu's kun je kiezen "SW versie" (ik meen rechtsonder in beeld, dus knop rechtsonder draaiknop dan drukken)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #70

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    @hd1
    ja.. "nou dan.."

    Als die dealer um me wou verkopen dan had ik dat allang gedaan hoor... maar dat willen ze dus niet.
    En blijkbaar kan ook niemand me vertellen bij welke dealer dat wel kan.
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  12. #71
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    privé bericht aan Giel, misschien wil die het schijfje wel opsturen...

    ik bestel bij De Waal Beneden-Leeuwen (vraag naar "magazijn Mark") en die leveren mij wel.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #72
    Giel
    Guest

    Standaard

    Sorry , ff topic gemist.
    Auto Arena heeft de mijne geleverd.

  14. #73
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    en er is alweer een nieuwe update SW 55.7.0 check motor-talk.de of navplus.us voor info over inhoud; naar ik nu lees is er eigenlijk niets veranderd, behalve telefoonsoftware.

    bestelnummer 4L0 998 961
    is set van 3cd's deze keer! cd1 is voor het updaten vanaf oudere SW-versies naar 51.5.0, vervolgens cd2 en cd3 naar 55.7.0 (ik meen cd2 specifiek voor telefoon / bluetooth)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #74

    Standaard

    Chris...is er toevallig ook bekend wat ze veranderd hebben in de telefoon software?

    Danny

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Thanks voor dat bestelnummer.. ik ga nu proberen die op de kop te tikken..
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  17. #76
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Bluetooth software zou verschillende problemen met connecten ed moeten verhelpen en tevens meer recente gsm's accepteren.
    Ben bezig wat meer info te vinden via div. sites. Als ik wat heb zal ik t posten.

    Ik heb vandaag de nieuwste besteld bij Audi dealer in Son, net zoals de vorige uodate. Geen probleem. Hoop m morgen te hebben.

    Met dank aan Ketelapper die, zoals gewoonlijk, goed op de hoogte is!

    wordt vervolgd.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #77
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    @puff:
    chris? ketelapper = vincent
    ik heb geen idee omtrent telefoon. gangbaar is dat veranderingen zorgen voor betere, stabielere verbindingen, nieuwe telefoons compatible maken, e.d. ik merk bijvoorbeeld wel dat het telefoonboek van mijn telefoon telkens sneller wordt ingelezen in MMI.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #78
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag de 3 cd's opgehaald. kosten: 6,45
    Tevens even "gepraat" met een monteur en deze heeft de handleiding voor me opgezocht en geprint!! SUPER

    Ga m morgen even scannen en zal dan posten

    @ketelapper: Niet om lullig te doen, die van jou staat natuurlijk ook op t forum en is van 2003. die ik heb is van 2007. Mogelijk zitten daar dus weizigingen in. Vandaar.

    Morgen meer.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  20. #79

    Standaard

    Sorry Vincent ik haalde in de haast jou en sjoeritzz ff door elkaar.
    Het zal nooit meer gebeuren....

  21. #80
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    no problem


    @HD1:
    kijk, jij hebt dus ook een behulpzame dealer getroffen!
    ik ben benieuwd! ook naar jouw indruk van de laatste update; misschien wil ik 'm wel ff lenen dan... ik heb de indruk dat "gesprek vervangen" bij inkomende oproep tijdens al actief telefoongesprek, sinds laatste update (51.5.0) niet meer werkt
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •