Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 272

Onderwerp: MMI 2G-software update topic

  1. #161

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Zo, ik heb de update van de MMI naar 55.7.0 ondertussen al gedaan, met draaiende motor trouwens. Het ging heel snel (45 minuten) want er is geen telefoonvoorbereiding aanwezig in de wagen, dus cd2 vond hij niks van updates voor.
    Alles werkt nog , behalve dat de gekende zaken: batterij status niet meer zichtbaar, tripcomputer 1/2 kunnen niet meer gewijzigd worden kwa instellingen.
    Verder werkt alles picobello. de nederlandse taal is de leukste verbetering, 3d view van navigatie is ook aangenamer als je een tomtom gewend bent.
    Ik dacht ook nog een extra memo functie gezien te hebben in de nav, maar daar ben ik niet zeker van.

    Morgen even kijken wat ik nog kan aanvangen met de vagcom.
    Laatst gewijzigd door Sputnikc; 22-01-11 om 19:16.

  2. #162

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Bij mij is de batterij status ook weg en kan bij de Bose instellingen niet meer zoveel wijzigen i.v.m. surround... erg vreemd..

  3. #163

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen J Bekijk Berichten
    Bij mij is de batterij status ook weg en kan bij de Bose instellingen niet meer zoveel wijzigen i.v.m. surround... erg vreemd..
    Klopt wel (die van Bose ken ik niet, maar heb ik in de auto´s die ik heb geupdate ook niet gehad). Kun je met VAG zo herstellen. Vandaag al veel mensen met DVD2011 gesproken op de Nieuwjaarsmeeting, dus ik kan niet wachten
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  4. #164

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen J Bekijk Berichten
    Bij mij is de batterij status ook weg en kan bij de Bose instellingen niet meer zoveel wijzigen i.v.m. surround... erg vreemd..
    Ik was net even aan het kijken met vagcom, 'k Vind niet direct hoe/waar ik de batterij status weer kan instellen, maar heb gelukkig wel de enerverende regensensor kunnen uitschakelen.. Zo is m'n vrouwtje direct happy.
    De complete werking van vagcom is me nog niet zo duidelijk om geavanceerde instellingen te doen, maar dat komt wel neem ik aan.

  5. #165

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre A6 Avant Bekijk Berichten
    Probeer maartens1981 eens.
    Was Ruben audi 80 werd mij vandaag verteld
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI


  6. #166

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Ergens in dit topic heb ik al eens (met afbeeldingen) beschreven hoe je de tripcomputer en batterij terugkrijgt in het hidden menu.

  7. #167

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Ergens in dit topic heb ik al eens (met afbeeldingen) beschreven hoe je de tripcomputer en batterij terugkrijgt in het hidden menu.
    Kwam ik ook al eens tegen op het forum.
    Het hidden menu moet ik dan eerst tevoorschijn kunnen toveren met de vagcom en daar moet ik net iets meer tijd voor kunnen uitrekken.
    Vandaag m'n eerste kennismaking met vagcom gehad en toch kunnen werken tot de laptop batterij leeg was Ik zal nog wat uitpluiswerk hebben voor ik er goed mee overweg kan, maar de tjd ontbreekt me een beetje.

  8. Ad
  9. #168
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.628
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    zoek even naar een post van Ketelapper hierover. Hij heeft een lijst met alle " adressen" geplaatst.
    Ook kun je zoeken op de site van Ross-Tech.

    Wees voorzichtig met het hidden menu ! het is niet voor niets "hidden" !!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  10. #169
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.179
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #170

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Misschien heb ik morgen nog even tijd om aan de slag te gaan met de vagcom.. Hopelijk leer ikw eer iets bij adhv ketelapper z'n lijstje..
    Onze a6 is wel een pre facelift model.. ik zie wel hoe het loopt morgen, Eerst eens proberen wat oudere faults eruit te halen.

  12. #171

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    11
    Kudos
    0

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Wat kun je eigenlijk allemaal met dat hidden menu?

  13. #172
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.628
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Offtopic:
    Meer dan verstandig is om te doen....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #173

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Navraag bij de dealer leerde mij dat de update voor MMI High (HDD-3D) in maart beschikbaar komt voor een prijs van 239 euro exclusief uurloon a anderhalf uur.
    Ik vind het een prachtig systeem, maar dat ga ik er dus echt niet aan uitgeven. Voor dat geld koop je een hele sjieke navigon met 2 jaar lang gratis updates.
    Audi A6 Avant 2.0T Multitronic

  15. #174

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josan Bekijk Berichten
    Navraag bij de dealer leerde mij dat de update voor MMI High (HDD-3D) in maart beschikbaar komt voor een prijs van 239 euro exclusief uurloon a anderhalf uur.
    Ik vind het een prachtig systeem, maar dat ga ik er dus echt niet aan uitgeven. Voor dat geld koop je een hele sjieke navigon met 2 jaar lang gratis updates.
    Dit is MMI 2G topic, MMI 3G vindt je hier: http://www.audiforum.nl/forum/car-en...ring-mode.html

    peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #175

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Angry Re: MMI 2G-software update topic

    Goede morgen,

    Ik ben deze morgen bij een dealer om de update gegaan (3 dealers weigerden), heb zelf een 2006 Q7, ik veronderstel dat deze update wel zal lukken? Heb hier op het forum een handleiding in PDF afgedrukt maar zou voor a6 en a8 zijn, denk dat dit voor een Q7 ook wel moet lukken zeker? De 4de dealer wou het wel verkopen op voorwaarde dat ik hem ging laten weten of het gelukt is, de andere 3 "mochten" dit niet verkopen en toen ik vroeg of het dan in de werkplaats kon gedaan worden kreeg ik als antwoord dat het toch niet gaat. Ben benieuw, nu nog Nederlandstalige handleidingen van de wagen en dan ben ik rond, zelfs die handleidingen zijn niet te verkrijgen

    GRTZ
    T

  17. #176

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Ikke beetje dom wellicht, maar ......

    Ik heb nu eindelijk zelf een VAG kabel en software, maar wat moet ik aanpassen als er een MMI update is geweest en je niet meer bij die BIS/FIS instellingen kunt komen ?

    Kon het zo snel niet vinden in de diverse linkjes die ik heb geprobeerd en tot op heden kon ik alle bezoekers met een upgrade wens doorverwijzen

    Nu ik de VAG kabel zelf heb kan ik het natuurlijk doen na de upgrade.

    Bedankt alvast !!
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  18. #177
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.628
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    snap niet zo goed wat je bedoelt Dre ?!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #178

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    snap niet zo goed wat je bedoelt Dre ?!
    Hoi Okko,

    Nadat je de MMI Update hebt gedaan ben je een aantal instelmogelijkheden in CAR SETUP kwijt. Je kunt niet bij die twee menuutjes die in de BIS/FIS o.a. brandstofverbruik en die max. snelheid piep instellen. Die moet je na de update weer zichtbaar maken. Ik weet alleen niet hoe.

    Dat zoek ik
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  20. #179

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 2G-software update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tintin Bekijk Berichten
    Goede morgen,

    Ik ben deze morgen bij een dealer om de update gegaan (3 dealers weigerden), heb zelf een 2006 Q7, ik veronderstel dat deze update wel zal lukken? Heb hier op het forum een handleiding in PDF afgedrukt maar zou voor a6 en a8 zijn, denk dat dit voor een Q7 ook wel moet lukken zeker? De 4de dealer wou het wel verkopen op voorwaarde dat ik hem ging laten weten of het gelukt is, de andere 3 "mochten" dit niet verkopen en toen ik vroeg of het dan in de werkplaats kon gedaan worden kreeg ik als antwoord dat het toch niet gaat. Ben benieuw, nu nog Nederlandstalige handleidingen van de wagen en dan ben ik rond, zelfs die handleidingen zijn niet te verkrijgen

    GRTZ
    T
    He Kuifje,

    Op mijn originele Audi CD set (4L0 998 961) staat : MMI-High : EU A6, A8, Q7 SVM-code : MMIEUK1006

    Met een MMI 2G, een CD wisselaar en een NAVI DVD speler in jouw Q7 zou de upgrade hetzelfde moeten zijn als de A6 en A8.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  21. #180

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: MMI 2G-software update topic

    Hey Andre,
    Heb het ondertussen gedaan en werkt toppie, nu enkel nog een foutcode weg krijgen en ben super happy met mijn audi!!!

    GRTZ
    T
    Laatst gewijzigd door Tintin; 08-03-11 om 09:10.

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •