Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 272

Onderwerp: MMI 2G-software update topic

  1. #81
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Thumbs up 5570 geinstalleerd

    Zo, vandaag de update gedraaid.

    1e CD deed bij mij niets, mogelijk omdat er al 5150 aanwezig was.

    2e CD ging aan de slag met de BT zaken. Handy vorb.2/main4/app van 950 > 9990
    Bij controle van de update (altijd doen) ging ie vrolijk verder: Handy vorb.2/main6/app van 0 > 1130

    3e CD ging over MMI en tuner: Release H2_HI_EU_K1006.
    Tun/Tun/app van 620 > 630
    Vervolgens de MMI: MMI HI/MMI/app van 5150 > 5570

    Als bijlages (sorry, beetje troubles met PDF) de handleiding voor de update. Dit is een algemene handleiding toepasbaar voor alle updates.
    lees m goed en hou je aan de do's en dont's.

    @Vincent: lees net je vraag over het 2e tel. gesprek, Dit nog niet getest. Zal t nog doen.

    Handleiding MMI update.jpg Handleiding MMI update 001.jpg Handleiding MMI update 002.jpg

    Handleiding MMI update 003.jpg Handleiding MMI update 004.jpg Handleiding MMI update 005.jpg

    Handleiding MMI update 006.jpg Handleiding MMI update 007.jpg Handleiding MMI update 008.jpg
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #82
    Giel
    Guest

    Standaard

    Is er een 5570 versie.
    Noot van gehoord
    Ik dach dat 5150 de laatste upadte was en 5170 de versie die af fabriek ginstalleerd is.

    Heb je een cd nr ?

  3. #83
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Zeker mien jong
    zoals Ketelapper al gepost had: bestelnummer 4L0 998 961
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #84
    Giel
    Guest

    Standaard

    Ik heb de MMi net ook geupdate naar 5570.
    Ging perfect (ongeveer uurtje werk).

    Ook bij mij exact dezelfde stappen zoals bij HD1.

  5. #85

    Standaard

    Ook ik heb de update gedaan, ging perfect zonder enige problemen. Vreemd genoeg is er nu een probleem met het laden van mijn telefoonboek. Bij de 5550 versie las hij deze perfect in maar nu niet meer. Vraag is nu of het mogelijk is weer te downgraden naar 5550? Iemand? Mijn telefoon is een sony Ericsson P1. Iemand?


  6. #86

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Hebben jullie ook echt een acculader aangesloten? zoals in de handleiding staat? of kan je dat met een goede accu gewoon achterwege laten?
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  7. #87
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    @S6Haarlem:
    heb je de telefoonupdate al voor een 2e keer gedraaid? het schijnt bij iedere upgrade een goede remedie te zijn, om 2e keer te doen...


    @feken:
    het MMI-systeem is erg gevoelig voor schommeling in stroomsterkte, vandaar de aanwijzing tot het aansluiten van een acculader. dat is de veilige methode!
    zelf doe ik het niet; als je de upgrade gaat draaien na een lange snelwegrit (> 1 uur) is de accu over het algemeen goed opgeladen. dan schakel je alle stroomverbruikers uit (denk ook aan dagrijverlichting en interieurverlichting!) en normaal gesproken zou het dan goed moeten gaan zonder lader... maar is dus risico dat je neemt.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @S6Haarlem:
    heb je de telefoonupdate al voor een 2e keer gedraaid? het schijnt bij iedere upgrade een goede remedie te zijn, om 2e keer te doen...
    Thx ketellapper, gaan we proberen.

    PS. ik draai de updates altijd zonder acculader, gaat prima, ik las zelfs dat er mensen zijn die het gedurende een lange rit doen zonder enige problemen.

  10. #89

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Gedurende een rit...??!?! dat mag al helemaal niet volgens die handleiding..
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  11. #90

    Standaard

    @ketelapper; net geprobeert de update nog een keer te draaien, helaas zonder succes. Hij zegt dat ie al geinstalleerd is en ik kan helaas hem niet nog een keer selecteren om te updaten. Is hier een oplossing voor of moet ik eerst dowgraden naar 5150?

  12. #91
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S6Haarlem Bekijk Berichten
    @ketelapper; net geprobeert de update nog een keer te draaien, helaas zonder succes. Hij zegt dat ie al geinstalleerd is en ik kan helaas hem niet nog een keer selecteren om te updaten. Is hier een oplossing voor of moet ik eerst dowgraden naar 5150?
    Dan is de update dus goed geinstalleerd.
    Mogelijk eens kijken naar de instellingen die je gebruikt: je kunt dit selecteren :Sim, telefoon of beiden. Zou m dus op beiden zetten via de MMI instellingen.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #92
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feken Bekijk Berichten
    Gedurende een rit...??!?! dat mag al helemaal niet volgens die handleiding..
    Bovendien: ERG onveilig, je kijkt toch vaak naar t scherm. Zou dit niet doen!!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Dan is de update dus goed geinstalleerd.
    Mogelijk eens kijken naar de instellingen die je gebruikt: je kunt dit selecteren :Sim, telefoon of beiden. Zou m dus op beiden zetten via de MMI instellingen.
    Thx voor de tip en reeds gedaan, het vreemde is dat ik wel via de NAME button namen kan selecteren en bellen. Gek genoeg denk ik dat in de oude versie m'n telefoon wel gesupport werd en nu niet. Terwijl je eigenlijk zou denken dat het andersom zou moeten zijn...vreemde snuiters daar bij audi Ik ga eens kijken of ik 5150 kan installeren. Ik heb niet zo bijzonder veel nieuws gezien in 5170.

  15. #94
    Giel
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S6Haarlem Bekijk Berichten
    ... Ik heb niet zo bijzonder veel nieuws gezien in 5170.

    Uhm het is 5570.
    Idd niet nieuws gezien in deze versie.

    Ik start de motor en draai dan de update.
    Je moet een behoorlijke oplader hebben om je accu te laden.

  16. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giel Bekijk Berichten
    Uhm het is 5570.
    Yep, die bedoelde ik, was een typfout...
    Laatst gewijzigd door S6Haarlem; 16-03-09 om 14:19.

  17. #96
    Giel
    Guest

    Standaard

    Wat is er eigenlijk vernieuwd in versie 5570.
    Iemand een linkje naar de nieuwigheden/verbeteringen ?

    MMI i.c.m. met mijn N95 blijft nog steeds ruk na de update aan het bleutooth stuurapparaat.
    Laatst gewijzigd door Giel; 16-03-09 om 22:50.

  18. #97

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Nou ik heb um ook hoor.. en wel de nieuwste 3 CD versie. Ga proberen van het weekend de update te draaien.

    Voor wie hem nog moet halen.. bij Autohaas in Apeldoorn deden ze helemaal niet moeilijk. Kosten 6,44 euro
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    48
    Posts
    19
    Kudos
    0

    Standaard

    Kon niet wachten en heb um gisteren gedraaid.. ik had versie 1200 en nu dus 5570. Hij is er zeker 1 1/2 uur mee bezig geweest en ik heb het gedaan zonder acculader. Het is eigenlijk een klussie van niks.. gewoon wachten eigenlijk.

    De koppeling met m'n telefoon is er alleen maar beter van geworden, met de oude versie kon ik alleen nummers van de sim lezen en nu heeft ie het hele telefoon boek overgenomen (met een HTC Touch Diamond).

    Als nog iemand in de buurt van Almere de update nodig heeft... ik heb um liggen..
    Audi A6 4F 2.7TDI Pro line

  20. #99
    Giel
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feken Bekijk Berichten
    Kon niet wachten en heb um gisteren gedraaid.. ik had versie 1200 en nu dus 5570. Hij is er zeker 1 1/2 uur mee bezig geweest en ik heb het gedaan zonder acculader. Het is eigenlijk een klussie van niks.. gewoon wachten eigenlijk.

    De koppeling met m'n telefoon is er alleen maar beter van geworden, met de oude versie kon ik alleen nummers van de sim lezen en nu heeft ie het hele telefoon boek overgenomen (met een HTC Touch Diamond).

    Als nog iemand in de buurt van Almere de update nodig heeft... ik heb um liggen..
    Acculadings toestand nog aanwezig. ?
    Die was weg toen ik van 1110 naar 5150 ging.

    Van 5150 naar 5570 ging alles vlekkeloos.

  21. #100

    Standaard

    Ha iemand met een Toutch Diamond.....ik heb een pro.....dus het zou moeten werken.....

    @feken.....heb jij ook de motorola telefoon in je armsteun?

    Danny.

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •