Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 462

Onderwerp: MMI-2G Update topic

  1. #441
    MCD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    45
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Je hoeft niks te updaten. Het is bijgewerkt.
    Ik dank u. Hulde.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Audi 80 1.8 S - 1990 - Niet meer onder ons. | Audi A3 1.8 T - 1998 - Verkocht | Audi A6, 2.4 V6 - 2000 - Niet meer onder ons. | Audi A4 2.5 TDI Quatro - 2004 - 17' LM Velgen - Niet meer onder ons - Audi A4 Avant 2.0 TDI - 2008 Huidige scheurmonster.

  2. #442
    vinkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Heeft iemand de MMI-5570-4L0.998.961 (3cds)?

    Ik zou graag de Nederlandse taal en de laatste firmware willen op MMI 2g Basic in een A6 Allroad uit 2007
    Audi SQ5 Competition 3.0TDI V6T BiT 326Pk 650Nm

  3. #443
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinkie Bekijk Berichten
    Heeft iemand de MMI-5570-4L0.998.961 (3cds)?

    Ik zou graag de Nederlandse taal en de laatste firmware willen op MMI 2g Basic in een A6 Allroad uit 2007
    Kun je voor iets van 15 euro origineel bij de dealer kopen.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #444
    vinkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Kun je voor iets van 15 euro origineel bij de dealer kopen.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com

    Top Rainesh...update deze dan wel de NL taal...nu heeft hij geen NL?
    Audi SQ5 Competition 3.0TDI V6T BiT 326Pk 650Nm

  5. #445
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinkie Bekijk Berichten
    Top Rainesh...update deze dan wel de NL taal...nu heeft hij geen NL?
    Ja

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


  6. #446

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Hoi! Ik heb mijn Audi gisteren opgehaald, en heb volgens mij een recente versie van de MMI-2G. Klopt dit?
    DFEC7437-755B-4423-91D2-66D8C2D9AC5C.jpg

    En just to be sure: een software update is wat anders dan de navigatie-dvd’s toch? Oftewel, mijn mmi-versie is op pijl, maar ik moet nog wel op zoek naar de 2018/2019 navigatie dvd’s?



    -edit - Hmm het plaatje kan ik niet roteren?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 01-09-19 om 16:20. Reden: Lees even de forumreglementen na op discussie over illegale software

  7. #447

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kouwe81 Bekijk Berichten
    Hoi! Ik heb mijn Audi gisteren opgehaald, en heb volgens mij een recente versie van de MMI-2G. Klopt dit?
    DFEC7437-755B-4423-91D2-66D8C2D9AC5C.jpg

    En just to be sure: een software update is wat anders dan de navigatie-dvd’s toch? Oftewel, mijn mmi-versie is op pijl, maar ik moet nog wel op zoek naar de 2018/2019 navigatie dvd’s?



    -edit - Hmm het plaatje kan ik niet roteren?

    Uit mn hoofd is 5570 de nieuwste versie inderdaad.

    Officieel is de 2018 versie de nieuwste voor MMI2G en word deze ook niet meer vernieuwd.
    Laatst gewijzigd door tom; 28-05-20 om 15:41.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  8. Ad
  9. #448

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Hi all,

    Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een 2007 audi s5. Bij aanschaf bleek de Bluetooth verbinding zo nu en dan uit te vallen en ook de boordcomputer tussen de tellers deed niet altijd wat er gevraagd werd. Dus maar besloten een update van het MMI 2g systeem uit te voeren. Wat heb ik gedaan .... het resultaat is dat de s5 nu het opstartscherm van de s6 heeft en de Bluetooth heeft nu de functie dat de simkaart van de gsm wordt overgenomen zodat wanneer verbonden de gsm geen dataverbinding meer heeft. Ook wordt het bel register en telefoonboek niet meer geladen waardoor ik niet meer weet wie er belt. Het is mijn inziens een fout geweest deze update te proberen en heb er dus veel spijt van.

    Is er iemand hier bereid mij hiermee te helpen?

    Joris

  10. #449
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkbait Bekijk Berichten
    Hi all,

    Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een 2007 audi s5. Bij aanschaf bleek de Bluetooth verbinding zo nu en dan uit te vallen en ook de boordcomputer tussen de tellers deed niet altijd wat er gevraagd werd. Dus maar besloten een update van het MMI 2g systeem uit te voeren. Wat heb ik gedaan .... het resultaat is dat de s5 nu het opstartscherm van de s6 heeft en de Bluetooth heeft nu de functie dat de simkaart van de gsm wordt overgenomen zodat wanneer verbonden de gsm geen dataverbinding meer heeft. Ook wordt het bel register en telefoonboek niet meer geladen waardoor ik niet meer weet wie er belt. Het is mijn inziens een fout geweest deze update te proberen en heb er dus veel spijt van.

    Is er iemand hier bereid mij hiermee te helpen?

    Joris
    Heb je wel de juiste update geïnstalleerd?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #450

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Heb je wel de juiste update geïnstalleerd?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Op dit moment twijfel ik daar ook aan, maar ik denk het wel. Ik heb me laten vertellen dat de wagen een verkeerde versie van update niet accepteerd. Betreffende de bluetooth. Voor de update stond er een telefoontje wanneer verbonden. Nu een plaatje van een simkaart. Ik was in de veronderstelling dat die overname van de simkaart door de auto ingesteld kon worden maar dit is nu blijkbaar de enige verbinding die mogelijk is.

  12. #451

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkbait Bekijk Berichten
    Op dit moment twijfel ik daar ook aan, maar ik denk het wel. Ik heb me laten vertellen dat de wagen een verkeerde versie van update niet accepteerd. Betreffende de bluetooth. Voor de update stond er een telefoontje wanneer verbonden. Nu een plaatje van een simkaart. Ik was in de veronderstelling dat die overname van de simkaart door de auto ingesteld kon worden maar dit is nu blijkbaar de enige verbinding die mogelijk is.
    *UPDATE* gsm verbinden is gelukt! nu alleen het logo van het opstart scherm nog

  13. #452
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkbait Bekijk Berichten
    *UPDATE* gsm verbinden is gelukt! nu alleen het logo van het opstart scherm nog
    Heb je vcds of obd11?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  14. #453

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Heb je vcds of obd11?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Zelfs dat weet ik niet het is een audi s5 uit 2007

  15. #454

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkbait Bekijk Berichten
    Zelfs dat weet ik niet het is een audi s5 uit 2007
    Hehe, dat is een stukje (externe) software waarmee je aanpassingen aan VAG modellen kan doen.

    Afhankelijk van je regio zijn er wel mensen in de buurt die met vcds of obd11 de aanpassing van je startlogo goed willen zetten voor je.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  16. #455

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door base86 Bekijk Berichten
    Hehe, dat is een stukje (externe) software waarmee je aanpassingen aan VAG modellen kan doen.

    Afhankelijk van je regio zijn er wel mensen in de buurt die met vcds of obd11 de aanpassing van je startlogo goed willen zetten voor je.
    Dankjewel,

    In de hoop iemand te vinden heb ik onderstaande topic aangemaakt

    https://www.audiforum.nl/forum/techn...t=#post1858695

    Joris
    Laatst gewijzigd door Sharkbait; 23-09-19 om 19:04.

  17. #456
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Ja, Zolang ik deze auto nog heb. Ben aan het kijken naar een andere A6 met de Biturbo motor.

    Maar goed, weer even on topic. Voor diegene die het interesseert: Ik kwam er gisteren achter dat de MMI 2G navigatie unit ook Dual layer DVD's accepteert!
    Nu zul je denken, wat hebben we daar aan? Nou, sommige DVD units (ook die van mij) heeft problemen met het lezen van de DVD. Ik denk ook dat dat de reden is dat Audi op een gegeven moment (vanaf 2014 om precies te zijn) is begonnen om Europa op te splitsen in West en Oost.

    (Onhandig, vooral omdat bijvoorbeeld Frankrijk en Italië toch echt naast elkaar liggen, maar of op west of op oost staan... maar goed.)

    Het voordeel van een Navigatie DVD op een dual layer zetten is dus dat de leeskop minder ver hoeft en het lezen dus beter gaat
    Ik heb Verbatim Dual layer 8x gebruikt en de ATAPI iHAS124 op 8 speed. Mocht jou DVD unit dus problemen met lezen hebben dan kun je je huidige (gekochte) DVD dus kopiëren op een Dual layer DVD. Succes ermee.
    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

  18. #457

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walram Bekijk Berichten
    Ja, Zolang ik deze auto nog heb. Ben aan het kijken naar een andere A6 met de Biturbo motor.

    Maar goed, weer even on topic. Voor diegene die het interesseert: Ik kwam er gisteren achter dat de MMI 2G navigatie unit ook Dual layer DVD's accepteert!
    Nu zul je denken, wat hebben we daar aan? Nou, sommige DVD units (ook die van mij) heeft problemen met het lezen van de DVD. Ik denk ook dat dat de reden is dat Audi op een gegeven moment (vanaf 2014 om precies te zijn) is begonnen om Europa op te splitsen in West en Oost.

    (Onhandig, vooral omdat bijvoorbeeld Frankrijk en Italië toch echt naast elkaar liggen, maar of op west of op oost staan... maar goed.)

    Het voordeel van een Navigatie DVD op een dual layer zetten is dus dat de leeskop minder ver hoeft en het lezen dus beter gaat
    Ik heb Verbatim Dual layer 8x gebruikt en de ATAPI iHAS124 op 8 speed. Mocht jou DVD unit dus problemen met lezen hebben dan kun je je huidige (gekochte) DVD dus kopiëren op een Dual layer DVD. Succes ermee.
    Nice, begriijp ik je goed dat je de 2 losse dvd's samen hebt gevoegd op 1 DL DVD?
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  19. #458
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Nee hoor, dat werkt niet. Er kan maar 1 database op een dvd staan. Maar als je bijvoorbeeld de DVD van West Europa kopieert naar een Dual Layer dan staat de data (omdat het wordt verdeelt over 2 lagen) dus dichter bij de middenrand van de DVD en is dus beter leesbaar.
    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

  20. #459

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Talking Re: MMI-2G Update topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walram Bekijk Berichten
    Ja, Zolang ik deze auto nog heb. Ben aan het kijken naar een andere A6 met de Biturbo motor.

    Maar goed, weer even on topic. Voor diegene die het interesseert: Ik kwam er gisteren achter dat de MMI 2G navigatie unit ook Dual layer DVD's accepteert!
    Nu zul je denken, wat hebben we daar aan? Nou, sommige DVD units (ook die van mij) heeft problemen met het lezen van de DVD. Ik denk ook dat dat de reden is dat Audi op een gegeven moment (vanaf 2014 om precies te zijn) is begonnen om Europa op te splitsen in West en Oost.

    (Onhandig, vooral omdat bijvoorbeeld Frankrijk en Italië toch echt naast elkaar liggen, maar of op west of op oost staan... maar goed.)

    Het voordeel van een Navigatie DVD op een dual layer zetten is dus dat de leeskop minder ver hoeft en het lezen dus beter gaat
    Ik heb Verbatim Dual layer 8x gebruikt en de ATAPI iHAS124 op 8 speed. Mocht jou DVD unit dus problemen met lezen hebben dan kun je je huidige (gekochte) DVD dus kopiëren op een Dual layer DVD. Succes ermee.

    Dual layer word niet gelezen door mmi 2g

  21. #460
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI-2G Update topic

    Dat dacht ik dus ook. nou, die van mij dus wel
    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •