Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 241

Onderwerp: Wat hebben jullie aan hifi in je audi ?

  1. #21

    Standaard

    Ik ga maar weer eens sparen :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #22
    Bertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    59
    Posts
    451
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    In m'n A4 Avant momenteel een Pioneer DEH P77mp helaas nog steeds op de standaard speakertjes. Ben heel wat van plan deze winter, komt een 3-weg Dynaudio set voorin, 30cm subje achterin en er zit inmiddels een Audison Vrx 6.420, bekabeling, Helix condensator 1F al ingebouwd. Deuren zijn extra gedempd. En toch wordt het geen booooom auto...
    Voorproefje:


  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooie strakke head unit, had ik laatst ook al naar lopen kijken. Ik kan nog steeds geen autohifizaak voorbijlopen...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    Bertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    59
    Posts
    451
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Inderdaad...en klankmatig is deze Pioneer te vergelijken met de Alpine's. En dat is zo'n beetje het topmerk in klankkwaliteit maar de Pioneer is een stuk mooier en bedient lekker makkelijk.
    Rob.

  5. #25

    Standaard audio

    ik geef jullie gelijk de originele zijn het mooiste, maar op m`n alpine radio heb ik meer mogelijkheden voor het aansluiten van subwoofers en versterkers en is dit ook beter af te stemmen... ik heb dus een alpine cd-dvd-mp3 speler, alleen nog geen scherm, hij was me nog iets te prijzig en ik wil er geen beverwijk rommel in hebben, het is geen kadet of golfie.. m`n mac-audio sub(12inch)wordt dan ook wederom aangestuurd door een alpine versterker... ik heb nog hier en daar wat liggen uit m`n tweede auto(golf 3 vr6-turbo)helaas is deze al overleden, mijn vriendin heeft em tegen een boom geparkeerd 1 1/2 jaar geleden, de originele speakers ga ik ook zeer binnenkort vervangen door kicker geweld als ik gespaard heb voor een kicker sub....


  6. #26
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb gewoon......niks bijzonders in m'n auto's zitten
    Eigenlijk wil ik alles origineel hebben.
    Zodoende ben ik blij dat ik net de originele Audi Gamma radio uit 1986 gevonden heb die in m'n UrQ gaat. Dan ie die tenminste HELEMAAL origineel (dus ook de speakers!)

    Ik heb ook nog een Audi Alpha radio liggen.....en dat is dus ALLEEN een radio. Lekker basic.

    In m'n dagelijkse auto heb ik wel een Kenwood r/CD met Caliber speakers en sub. Gewoon omdat dat ooit in 1 van m'n eerste Coupe's zat. Klinkt goed alleen is net de sub overleden

    Ach, ik geef er echt weinig geld aan uit.
    En in m'n UrQ heb ik eigenlijk nooit de radio aan, de muziek zit voorin en het komt er achter uit

  7. #27

    Standaard

    Goed punt om alles zo origineel mogelijk te houden.

    Samen met een vriend hadden we een kever cabrio. Met het originele radiootje in het dashboard. Zag er erg lief uit. Maar..........

    In het dashboard kastje lag dus de moderne radio die het echt deed! Want het geluid uit zo'n origineel machientje is natuurlijk niks.
    Huidig transport= iets anders

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Ik heb voor het eerst van mijn leven standaard een radio(concert) af fabriek erin zitten en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de geluidskwaliteit. Uiterlijk top en lijkt wel duur maar sublieme sound wat ik niet altijd heb kunnen zeggen van alles wat ik er vroeger zelf in prutste :wink:
    Heb hier ook Alpine gehad met dikke Pioneers.
    Nee ik vind dit standaard top en kan het iedereen aanraden.
    Nu heb ik een muzieksmaak van trance tot klassiek afgewisseld met hard rock.Als dat allemaal klinkt zegt dat wat van de installatie is mijn mening. :shock:

  10. #29
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ochiba
    Nee ik vind dit standaard top en kan het iedereen aanraden.
    Nu heb ik een muzieksmaak van trance tot klassiek afgewisseld met hard rock.Als dat allemaal klinkt zegt dat wat van de installatie is mijn mening. :shock:
    Als ik een standaard radio plaats heb ik aleen keus uit cassette spelers.
    Ik heb toch liever een MD of CD speler
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, da's inderdaad een nadeel...

    Ik heb op ebay.de een Audi Beta (simpele radio met cassette) gescoord voor 1 euro! OK, komen wat verzendkosten bij maar voor minder dan 10 euro heb ik een mooi simpel radiootje wat niet gejat wordt en er mooi origineel uitziet. Ideaal in een oude auto waar je niet veel in rijdt. Voor mijn dagelijkse auto zou ik ook niets anders dan CD of MD willen.

    Tom

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ja, da's inderdaad een nadeel...

    Ik heb op ebay.de een Audi Beta (simpele radio met cassette) gescoord voor 1 euro! OK, komen wat verzendkosten bij maar voor minder dan 10 euro heb ik een mooi simpel radiootje wat niet gejat wordt en er mooi origineel uitziet. Ideaal in een oude auto waar je niet veel in rijdt. Voor mijn dagelijkse auto zou ik ook niets anders dan CD of MD willen.

    Tom
    In Duitsland kun je niet met losse boxen bestellen, je moet met dan een complete geluidsinstallatie bestellen (radio + boxen) en aangezien de CD nog maar langzaam aan het doordringen is, kun je de 'simpelere' radio's echt voor een prikkie scoren. Een Volkswagen Alfa kun je waarschijnlijk gratis afhalen...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #32
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Heb een VDO CD 139 MP3 in m'n Audi zitten.
    Mooi vormgegeven radio/cd/mp3 speler met rood/oranje licht, past erg mooi bij de cockpit-verlichting !!

    voor twee speakers van 30W (weet het merk niet)
    en achter 2x blaupunkt 3-weg van 80W.
    Het geheel klink gewoon goed ! ben nog net geen audiofiel....thuis staat een zeer acceptabel Denon setje met Lambda speakers en v/d hul interlinks. maar in m'n auto hoeft het niet alles te overstemmen, ik hoor liever de motor op de achtergrond.

    De mp3 funktie bevalt me prima! aangezien ik enorm veel muziek download van internet en alles tegenwoordig in mp3 formaat brand (kan ik thuis ook afspelen).
    Dan heb je met 10 cd's in je Auto genoeg muziek voor een paar maanden !

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  14. #33
    A2-rijder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard


    Dit is de radio/CD speler in mijn A2, had wel een aparte antenneversterker nodig om een beetje ontvangst op de radio te hebben.
    Voor in de deuren de originele speakers, tweeters zitten ook standaar apart boven in de deuren.
    Achterin een 12 inch Zeus subwoofer in een gesloten kist, deze wordt aangestuurd door een Magnat Shark versterker(tje)
    Geen boom-boom car, maar gewoon een lekker vol geluid.

  15. #34
    MeatBeast's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Alpine radio met DVD navigatie
    Standaard boxen (Votex)
    Alpine MP3 wisselaar
    Caliber kist (250 watt)
    Caliber 2 kanaal versterker voor kist (250 watt)

    Geen boem boem dus, klinkt echt super.
    Groet,

    Sjoerd

  16. #35

    Standaard

    Over HIFI gesproken,

    Ik bezit sinds kort een Audi-A4 uit 1998, en wil graag een wisselaar achter in de kofferruimte installeren. De vraag is nu als iemand weet als er een kabelkoker van de voorkant van de auto naar achteren loopt, dit zou een en ander erg vergemakkelijken. Check de foto's als ik klaar ben... :shock: :shock:

  17. #36
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    http://www.ofsoundmind.com/

    Laat ik deze nu eens in de afdeling HiFi plaatsen

    De site is nog niet af maar volgens mij kan het wel aardig worden.
    (toevoegen aan de favo's en na een maand even kijken :shock: )


    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  18. #37

    Standaard

    heb sinds 5 december een sony cdx-l380 in m`n audi zitten.. op de hoedenplank zitten een paar jbl 3weg speakers met een continue van 130 en een piek van 300 watt.. (ongefilterd).. voorin liggen op de plek van de orginele speakers een paar kl*te pioneers die te klein van formaat en wattage zijn.. deze zaten er al in toen ik de auto vorig jaar kocht.. hiervoor wil ik eigenlijk nog eens een paar orginele speakers plaatsen.. of iets wat zeker zogoed is en wel past.. niet iets om echt mee te "blazen" dus , maar ik vind het voor mij goed en hard genoeg klinken.. als ik echt mooi geluid wil horen zet ik thuis de toren wel aan.. :wink:

    greetzz..

    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  19. #38

  20. #39

    Standaard

    Ik heb het niet te vet gemaakt, hou van lekkere muziek maar hoeft te knallen.

    Type89: Philips radio/cas (4x35 watt) met CD -wisselaar.
    Speakers voor 2x 70watt pioneer dualcone (dashboard).
    achter 2x 220watt kenwood drieweg (hoedenplank).

    Type85: Philips radio/cas (4x20 watt) met CD -wisselaar.
    Speakers voor 2x 100watt pioneer dualcone (dashboard).
    achter 2x 60watt pioneer tweeweg (hoedenplank).
    achter 2x 120watt pioneer drieweg in hoofsteunen verwerkt, op een philips 2x30watt versterkertje aangesloten)


    (hoofdsteunen achter komen uit 80'CD-versie)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #40

    Standaard

    JVC KDsx997-R cd/mp3.

    200 watt sony ovaaltjes.(max) +originele deurspeakers op radio aangesloten.
    350 watt xxl subwoofer(max) op versterker.
    320 watt xxl versterker(max)

    De toekomstige intall wordt:

    JVC KD sx997-r
    Groundzero subs en versterkers.

    Ground zero is zeeeer aanteraden....is wel prijzig..,maar dan heb je ook wat. www.hifipoint.nl

    mzzl.
    Me owns audi soon...

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •