Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 76 van de 76

Onderwerp: A3 kofferbakken

  1. #61

    Standaard

    Zet ik mijn autoke met radiotje met wat extras er ook wel even langs voor wat aanvulling. :P

    Goede amp in iedergeval voor die sub. Is die kist gepoort niet wat klein? Of hoe moet ik dat zien?
    Want beetje gepoorte 12 incher heeft al gauw 50-60 liter nodig.
    Wel mooi dat je het allemaal bij de duitse produkten houd.
    Mag ik weten welke headunit je gaat gebruiken?
    dave.
    Soms moet je met de overtreffende trap op pad... RB26..

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniA3T
    Zet ik mijn autoke met radiotje met wat extras er ook wel even langs voor wat aanvulling. :P

    Goede amp in iedergeval voor die sub. Is die kist gepoort niet wat klein? Of hoe moet ik dat zien?
    Want beetje gepoorte 12 incher heeft al gauw 50-60 liter nodig.
    Wel mooi dat je het allemaal bij de duitse produkten houd.
    Mag ik weten welke headunit je gaat gebruiken?
    dave.
    Gaan we dB/SQ-draggen op de volgende meeting

    De versterker is redelijk ok, S/N ratio van ~100dB en damping van 200 dus dat zit wel ok. maar Ik wil toch naar een andere combo versteker/sub toe.. of een Ground zero combo of een Adire Brahma 8) 8)

    Dat klopt dat een 12" ~60L nodig heeft, maar dat is met een SPL afstelling.. dit kistje is puur SQ afgesteld met een dB curve van -3dB op 32Hz tot 0dB op 40 en dan vrij vlak op 0dB omhoog in Hz

    Dus toch lekkere diepgang uit een klein kistje, druk komt er dan toch genoeg uit door de flinke 3x30x55cm poort :shock: mijn oren klapperen er nog van na een klein testje

    Ik heb een Pioneer DEH-7400MP als HU
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  3. #63

    Standaard

    De kist is nu ver af... ik laat mijn vader de poort nog bewerken met een bovenfrees en de bekleding moet er nog tegenaan..

    wat pics:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  4. #64

    Standaard

    Waarom werk je met noppenschuim en niet met bitume? Kan die sub nog wat beter tot zijn recht komen?..
    Ben benieuwd om het eens te beluisteren..
    Mag je mijn spulletjes ook weleens beluisteren hoor :P..
    Soms moet je met de overtreffende trap op pad... RB26..

  5. #65

    Standaard

    In de kist moet je werken met noppenschuim en in een gesloten kist met noppen en wol om de ruimte akoestisch dood te krijgen.

    Bitumen is voor als je plaatwerk en andere dingen te dempen zodat ze niet meer mee gaan trillen...

    De kist is van 22mm MDF wat ik met montagekit verlijmd heb en om de 10cm geschroeft zit... dat trilt niet :wink:

    De deuren en achter de zijpanelen ga ik het wel dempen met bitumen Standaard heeft Audi al een aantal M² bitumen in de A3 gestopt, vooral de kofferbak is al goed afgedempt 8)

    Ik heb nog steedsn geen echt geschikte compo gevonden voor in de deuren 58mm diepe 13cms vind je niet echt op lekker vermogen en de deuren aanpassen is prijzig
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D


  6. #66

    Standaard

    Vandaag en beetje creatief geweest met MDF:

    De dubbele bodem met plexiglas komt er volgende week in als ik dan tijd heb... het klinkt iedergeval al 8) 8)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  7. #67

    Standaard

    Maar waar ga je je boodschappen nu laten???????

  8. Ad
  9. #68
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dniz
    Maar waar ga je je boodschappen nu laten???????
    achterbank neer klappen.
    ziet er netjes uit morninglight.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  10. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dniz
    Maar waar ga je je boodschappen nu laten???????
    Op de achterbank... totdat het "dak" van de dubbele bodem erop ligt... dan kan ik weer redelijk wat meenemen 8)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi a4 avant 2.5 tdi
    ziet er netjes uit morninglight.
    thnx
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  11. #70

    Standaard

    Ff wat anders. Heb je allebij je versterkers op die fuse aangesloten? Zover ik eigenlijk altijd heb gelezen is het altijd 1 fuse per versterker om het maximale er uit te blijven halen.

  12. #71

    Standaard

    zeker een goede voorkeur versterker "groundzero"
    gr theo

  13. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dniz
    Ff wat anders. Heb je allebij je versterkers op die fuse aangesloten? Zover ik eigenlijk altijd heb gelezen is het altijd 1 fuse per versterker om het maximale er uit te blijven halen.
    Die fuse is gelijk een verdeelblok.. waar de rode draad erin gaat spitst het op in 2en met ieder een aparte zekering met dus 2 losstaande uitgangen.. mocht het met de ene versterker misgaan trek ie de ander niet mee snappie


    Ik moet eigenlijk wel dikkere draad gaan leggen.. 25mm² is krapjes met die 2 versterkers..
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  14. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorningLight
    Die fuse is gelijk een verdeelblok.. waar de rode draad erin gaat spitst het op in 2en met ieder een aparte zekering met dus 2 losstaande uitgangen.. mocht het met de ene versterker misgaan trek ie de ander niet mee snappie

    Ik moet eigenlijk wel dikkere draad gaan leggen.. 25mm² is krapjes met die 2 versterkers..
    Oke. Weer wat geleerd zo op de maandagmorgen met een brakke kop. :?

  15. #74

    Standaard

    Vandaag is mijn compoooootje binnen gekomen: Audiobahn ABC5002Q 8)

    Ik ga de tweeters waarschijnlijk met de bijgeleverde schuine cupjes in de 2 ronde roostertjes plaatsen op het dashboard (als de klank en staging daardoor goed uitkomt)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  16. #75
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Je bedoelt in de roosters voor de zijruit ontwaseming? Ga je de roosters nog afdichten of laat je de ventilatie tegen de tweeters komen?

  17. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165
    Je bedoelt in de roosters voor de zijruit ontwaseming? Ga je de roosters nog afdichten of laat je de ventilatie tegen de tweeters komen?
    Ik heb de tweets inmiddels ingebouwd: de roostertjes verwijderd, stennwol in de buis geduwd zodat er geen lucht meer doorheen kan (er kwam toch al weinig uit) en een gat in de buis geboord voor de draad.. ziet er best geinig uit maar ik wil de tweetercups eigenlijk zwart hebben ivm ze nu chrome zijn en dat niet echt past bij de rest van het interieur...

    kun je chrome spuiten of moet dat gepoedercoat worden?
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •