Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: spraakcommando's (SDS) op RNS-E met bluetooth

  1. #1

    Standaard spraakcommando's (SDS) op RNS-E met bluetooth

    heb net origineel bluetooth in de wagen geinstalleerd ,heb ook de nieuwste dvd .. en zou de spraakcommando's (SDS) werkende willen ..
    heb zelf een RS4 stuurtje , met 4 knoppen (S , set,+ ,-) iemand een idee waar deze knoppen voor dienen, of deze kunnen gebruikt worden voor de spraakcommando's ? of cruisecontrole ?
    ik zie dat de RS4 ook een hendel heeft voor cruisecontrole ? dus niet op stuur te bedienen ?
    graag meer info !

    bedankt van mitch
    AUDI A8L 3.0 TFSI RSE LONG
    VW Phaeton 3.0TDI RSE

  2. #2
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    he Mitch,

    Die spraakcommando's zijn makkelijk te activeren. Een monteur die het belachelijk vond dat Audi daar geld voor vraagt in de optielijst heeft het aangezet dmv VAGcom. Dat moet dus voor zou ook moeten lukken. Ik moet zeggen dat ik het in de praktijk nog niet zo gek vaak gebruik, maar als het erin zit moet het ook werken.
    Dus kortom ff iemand vinden die handig is met VAGcom en Audi.

    grtn, Marc (yep, de broer van....)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA4
    he Mitch,

    Die spraakcommando's zijn makkelijk te activeren. Een monteur die het belachelijk vond dat Audi daar geld voor vraagt in de optielijst heeft het aangezet dmv VAGcom. Dat moet dus voor zou ook moeten lukken. Ik moet zeggen dat ik het in de praktijk nog niet zo gek vaak gebruik, maar als het erin zit moet het ook werken.
    Dus kortom ff iemand vinden die handig is met VAGcom en Audi.

    grtn, Marc (yep, de broer van....)
    hey marc .. wist niet dat je hier ook zat ...
    ik ben andere club ook stikbeu en is ook laatste keer dat ik betaal voor full member te zijn !

    ik kan goed overweg met vagcom, maar blijkbaar heb je een nieuwere vagcom nodig om in de menus van de radio te kunnen ,want bij mij komt er telkens 'to many connections to continue'
    ik ben benieuwd hoe dit kan werken ,want ik heb nog geen werkende knoppen op mijn stuurwiel , eerst moet ik zoeken welke electronica ik nodig heb voor dat nieuwe RS4 stuurtje dat er net instaat ..
    moet nieuwe sleepring en module inkomen ,maar ben nog aant uitzoeken welke functies er dan opkomen op het stuurtje .. 'zie knoppen op stuur'
    ik weet nog altijd niet voor wat deze knoppen dienen ..

    alvast thx voor je hulp !

    greetz van mitch groeten aan ...
    AUDI A8L 3.0 TFSI RSE LONG
    VW Phaeton 3.0TDI RSE

  4. #4
    haaggie
    Guest

    Standaard

    SDS-update is voor iedere RNS-E als update beschikbaar, c.q. je kunt de update CD zelf maken..Heeft niets met VAG COM te maken/van doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •