Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Stroomschema van een A6

  1. #1

    Standaard Stroomschema van een A6

    Ik ben op zoek naar een stroom schema van een A6 van bj'96 voor het inbouwen van een radio. Kan iemand mij hieraan helpen, of anders mij vertellen welke draad kleuren waarvoor zijn?

    Bijvoorbaat dank
    Jos :roll:

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.707
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    heb je dan geen iso blokje in het dashb zitten ?
    als deze er wel in zit kan je iso stekkers kopen voor het model auto > radio. kwestie van inklikken en klaar.

    heb je geen iso blokje meer geef dan eens de kleuren aan van de bedrading in het dashb.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #3

    Standaard

    Nee , want ze hebben het met stekkertjes bij elkaar gezet.
    Het punt is dat de verlichting van de toetsen van de radio het niet doen.
    Als ik daar de kleur van weet, dan zou dat fijn zijn.

    Jos

  4. #4
    Bertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    59
    Posts
    451
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Je bedoelt dat wanneer de radio uitstaat de aan/uit knop niet meer verlicht is oid? Want anders is er toch wat met de radio aan de hand, deze lampjes/leds worden vanuit de normale +12V gevoed. Lampjes allemaal stuk..?
    Rob.

  5. #5

    Standaard

    hai Rob,

    zou best kunnen. Ik was in mij passat gewend dat de verlichting van de radio samen met het dashboard verlichting dimt. Heb vanmiddag alle draden nagekeken, en vind er niets vreemd aan. De display werkt gewoon, maar de bedienings knopjes niet.

    Jos


  6. #6
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6Jos
    hai Rob,

    zou best kunnen. Ik was in mij passat gewend dat de verlichting van de radio samen met het dashboard verlichting dimt. Heb vanmiddag alle draden nagekeken, en vind er niets vreemd aan. De display werkt gewoon, maar de bedienings knopjes niet.

    Jos
    Sommige radio's hebben een aparte draad die op de dashboard verlichting aangesloten moet worden.
    Dit gaat normaalgesproken gewoon via de ISO-connector.
    Dit word vaak gebruikt zodat het display dimt als de verlichting word aangezet, maar bij sommige radio's word de verlichting van de toetsen via die draad stroom voorzien zodat die gaat branden.

    Dus je zou ff moeten kijken of die draad aangesloten zit (pen 6 van het spanningsblok van de ISO-connector) .
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •