Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: icelink USB werkt niet met sticks ?

  1. #1

    Standaard icelink USB werkt niet met sticks ?

    ik hebt in een A8 tussen de MMI icelink(Dension 500) ingebouwd,nu is zo dat de usb aansluiting het niet werkt.als ik een mp3 speler of geheugen sticks met mp3 bestanden,wordt de usb media niet herkend,iemand ervaring er mee ?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    53
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard icelink

    Is de icelink eerst geactiveerd in het MMi of heb je hem meteen aangesloten?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi100s4avant Bekijk Berichten
    Is de icelink eerst geactiveerd in het MMi of heb je hem meteen aangesloten?
    icelink is geactiveerd op de mmi,met een ipod werkt alles goed,behalve usb ?verbinding van usb naar icelink kast is ok apparaat die op aangesloten wordt wel opgeladen,maar geen muziek bestand zichtbaar in de mmi,display van mmi geeft no usb ?

  4. #4
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij hoort dit topic hier niet helemaal thuis.

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Inderdaad Henri, even verplaatst dus. TS: graag voortaan opletten waar je topics plaatst.

    Zou het probleem overigens niet te maken hebben met de manier van formatteren van de USB-stick?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    nieuw usb-sticks geformatteerd FAT-32,kan nu mp3 muziek afspelen via usb aansluiting.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •