Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 76 van de 76

Onderwerp: Ipod aansluiten op MMi systeem A6 2006

  1. #61
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.626
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Van een ander (jonger) model dan....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #62
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwin993 Bekijk Berichten
    Dat schiet dan natuurlijk niet echt op. Overigens zegt het nederlandstalige instr.boekje dat de wisselaar wel mp3's kan afspelen en het duitstaligeboekje (wat dus origineel bij de auto zat) rept nergens over de mogelijkheid van mp3's afspelen via de wisselaar......vreemd??

    Als mijn geheugen me niet in de steek laat, vanaf modeljaar 2007. (sept/okt 2006)
    Misschien op ebay iets zoeken.
    Kun je die van jou weer verkopen, valt de schade per saldo misschien wel mee.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #63
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwin993 Bekijk Berichten
    Ik heb een A6 met MMi high,bose en een cd wisselaar.Auto is van januari 2006 en ik kan geen mp3 cd's afspelen........Dat kan toch niet waar zijn?? Ipod aansluiting hoeft van mij niet ik fik zelf wel wat cd's maar ik moet ze dan wel kunnen afspelen.
    Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?Andere CD speler?
    Ik zit met hetzelfde probleem...in 1e instantie dacht ik ook mp3 te kunnen afspelen met de wisselaar. Toen ik mijn Peugeot 407 kocht ben ik ook een tijd opzoek geweest naar een mogelijkheid mp3 af te spelen. Uiteindelijk na het inbouwen van een nokia carkit kon ik via bluetooth mp3 afspelen. Ik moet zeggen dat ik het geluid heel behoorlijk vindt. Misschien is dit een tip voor je...(kost in ieder geval een stuk minder)
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Hallo iedereen ,

    Zoals jullie hebben het gezin , ik ben nieuw hier.Sinds ik ben ingeschreven ,ik heb bijna het gele forum gelezen.En ik vind het super tof .
    Nu ,na het lezen van dit discussie , ik heb ondervonden dat AMI en Gateway 500 twee aparte dingen zijn en niet samen geïnstalleerd kan worden.
    Ik heb ,een maand geleden , een A6 model 2008 gekocht,nieuw ,stock wagen ,zonder IPod aansluiting , maar ik heb gevraagd aan de verkoper toch iets te installeren om aan mijn Ipod te kunnen beluisteren in de wagen.Hij zegt ,een AMI.Als ik mijn auto heb gekregen ,vind ik in de handschoen kastje de gebruikshandleiding van Dension Gateway 500.Op factuur staat op , AMI geïnstalleerd .
    Er staat een MMI high, ik denkt ( kleur scherm ) met GPS Plus met DVD.
    Dus ,wie kan me zegen wat is de inhoud van een AMI?
    Music van Ipod gaat heel goed maar geen video.Wat moet ik doen om video op MMI scherm te krijgen?

    Bedankt ,
    Semaca

  5. #65
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    hoi Semanca, welkom op het forum! Zoals je wel gezien hebt op dit forum zijn we erg nieuwsgierig naar foto's van je auto.......
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -


  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Als mijn geheugen me niet in de steek laat, vanaf modeljaar 2007. (sept/okt 2006)
    Misschien op ebay iets zoeken.
    Kun je die van jou weer verkopen, valt de schade per saldo misschien wel mee.
    Oke dat is misschien wel een goede tip.Nou alleen nog erachter zien te komen welk type de 2007 wisselaar is?Zitten daar nog optische verschillen in?Als ik dus de boekjes bekijk niet.

  7. #67
    Giel
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgh Bekijk Berichten
    hoi Semanca, welkom op het forum! Zoals je wel gezien hebt op dit forum zijn we erg nieuwsgierig naar foto's van je auto.......
    Ik anders ook naar de foto's van jou auto !
    Heb alleen nog maar verkoop fotootjes gezien !

    Back to topic :

    Als je AMI heb zie je naat je cd wisselaar in je dashboardkastje nog een unit zitten , waar een kabel uitkomt waarje je ipod op kunt aansluiten.
    http://www.tyresmoke.net/attachments...4e0057785b.jpg

    Anders alleen een IPOD kabel en een blokje met daarop 2 tulpaanslutingen, usb poort en schakelaar.

    http://i33.tinypic.com/sne7g5.jpg

  8. Ad
  9. #68
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    @Erwin
    We hebben hier een alwetende Ketelapper rond dolen die jou
    tot in miniem detail kan vertellen hoe en wat qua nummers en bouwjaren.



    PM doet vaak wonderen.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  10. #69

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zal foto's posten van mijn auto in het juiste rubriek en dat zo snel mogelijk .
    Hoe zit het met het video van IPod naar scherm MMi?

  11. #70
    haroldv's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    1.308
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door semaca Bekijk Berichten
    Hallo iedereen ,

    Zoals jullie hebben het gezin , ik ben nieuw hier.Sinds ik ben ingeschreven ,ik heb bijna het gele forum gelezen.En ik vind het super tof .
    Nu ,na het lezen van dit discussie , ik heb ondervonden dat AMI en Gateway 500 twee aparte dingen zijn en niet samen geïnstalleerd kan worden.
    Ik heb ,een maand geleden , een A6 model 2008 gekocht,nieuw ,stock wagen ,zonder IPod aansluiting , maar ik heb gevraagd aan de verkoper toch iets te installeren om aan mijn Ipod te kunnen beluisteren in de wagen.Hij zegt ,een AMI.Als ik mijn auto heb gekregen ,vind ik in de handschoen kastje de gebruikshandleiding van Dension Gateway 500.Op factuur staat op , AMI geïnstalleerd .
    Er staat een MMI high, ik denkt ( kleur scherm ) met GPS Plus met DVD.
    Dus ,wie kan me zegen wat is de inhoud van een AMI?
    Music van Ipod gaat heel goed maar geen video.Wat moet ik doen om video op MMI scherm te krijgen?

    Bedankt ,
    Semaca
    Om te weten of je AMI of GW hebt is een simpele controle voldoende: wat zegt de aangesloten ipod als je de auto start (moet je wel snel zijn!)?
    Om beeld op je MMI scherm te krijgen, moet je de video-uitgang van de GW koppelen aan je video-in van je scherm...als die er is.
    Dan moet je je instellingen op de gateway omschakelen (zie handleiding), wat in praktijk betekend dat je je ipod via je ipod moet bedienen. Normaliter kan dat via je MMI.
    Succes.
    Assumption is the mother of all fuckups.

  12. #71

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Het is duidelijk een GW , geen twijfel aan.Maar ik dacht dat AMI is gewon de benaming dat Audi gebruikt voor een IPod aansluiting ,USB.... met , als hardware, de GW.
    Bedankt voor u antwoord .Ik ga een keer de vraag stellen in de garage(in verband video)

  13. #72

    Standaard

    hallo

    ik heb vandaag een denion 500 weten aan te komen via marktplaats voor een leuke bedrag(150 euro). alleen ik kom nu thuis en zie dat de nieuwe model dension 500 6 dip schakelaars heeft en de mijne 4 dip schakelaars. ik weet niet of er een verschil isof niet?, maar nu dat ik hem gekocht heb zie ik het verschil pas.

    dus ik hoop dat ik het toch nog goed gedaan heb.
    op internet is er maar weinig over te vinden.

    alvast bedankt
    AUDI A6 4F SEDAN BJ2005

  14. #73

    Standaard

    Ik kwam van de week een apparaatje tegen dat via een FM antenne de output van de Ipod aan de auto doorgeeft.
    Iemand hier ervaring mee?

  15. #74

  16. #75
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard

    Weet iemand of je nog iets nuttigs kunt aansluiten op bijv.: Externe AV-bron 1 en 2? Deze staan nl. in het MMI-High menu van mijn S6. Onder CD en TV. Misschien dat er bij mij wel direct een Ipod aan te sluiten is of heb ik dat mis (waarschijnlijk wel, maar toch)!

    Bert
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #76

    Standaard

    Als je een video-in kabel aanschaft kun je via een rca (tulp kabel) een Ipod aansluiten.
    Je krijgt dan ook beeld van je Ipod als je Ipod ook video kan afspelen.
    Je scherm gaat wel op zwart tijdens het rijden maar hier voor kun je een tv vrijschakeling aanschaffen.

    Je moet wel je Ipod bedienen via de Ipod zelf, dit gaat helaas niet via het MMI systeem wat wel bij de Gateway 500 mogelijk is.

    Zie deze links voor de onderdelen die je nodig hebt:

    http://www.kufatec.de/shop/product_i...A8-4E--Q7.html

    http://www.kufatec.de/shop/product_i...udi-A6-4F.html

    + een adapter voor je Ipod met verloop naar rca aansluitingen

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •