Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Resultaten 241 tot 249 van de 249

Onderwerp: Kaart en software update MMI High

  1. #241

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    hallo mensen

    kan er iemand me even helpen ik heb een audi a8 3.0tdi van 2005 ! ik heb een nieuwe modul gemonteerd van 2008 maar mijn MP3 wissellaar staat op PAUZE en me radio doet ook niet ik heb die MMI-update set van 4 cd's ik steek de cd in de lader hij laad maar als ik op SWUPDATE druk dan geeft hij METAINFO ERROR WAT MOET IK DOEN KAN ER IEMAND ME snel mogelijk helpen ALSTUBLIEFTTT !!

    al nu hartelijk bedankt

  2. #242
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.511
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi20020vquattro Bekijk Berichten
    hallo mensen

    kan er iemand me even helpen ik heb een audi a8 3.0tdi van 2005 ! ik heb een nieuwe modul gemonteerd van 2008 maar mijn MP3 wissellaar staat op PAUZE en me radio doet ook niet ik heb die MMI-update set van 4 cd's ik steek de cd in de lader hij laad maar als ik op SWUPDATE druk dan geeft hij METAINFO ERROR WAT MOET IK DOEN KAN ER IEMAND ME snel mogelijk helpen ALSTUBLIEFTTT !!

    al nu hartelijk bedankt
    Je CD speler kan de CD niet inlezen. Kan een vuile CD speler zijn of een slechte CD. Beide is wat aan te doen.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  3. #243

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.237
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Ben momenteel bezig met CD1.
    Hoe lang duurt in "inlezen" van META informatie, hij is namelijk al enige tijd in deze stap bezig.

    Thanx voor het antwoord.

  4. #244

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Hallo iedereen

    ik heb een a8 bj 2005 waarvan update heb uitgevoerd naar versie 5570. Geen foutmeldingen tijdens update, alles ging goed. Maar nadien heb ik vernomen dat ik geen geluid meer heb van de speakers rechts. Navi geluid werkt wel goed. Het is een bose system. Wie kan mij helpen?

    Mvg

  5. #245

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Ik tracht een update ui te voeren en krijg de melding dat de metainfo niet kan worden gelezen. Op de verschillende forum heb ik gelezen dat dit een probleem is met de CD player en de oplossing is het lenen van een CD player van een ander.

    Wie in de omgeving van Oldenzaal kan mij zijn CD player tijdelijk lenen of weet een andere mogelijkheid om de Update uit te voeren? b.v. via een USB stick.

    m.v.g.

    Frans


  6. #246
    rikkied
    Guest

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    De cd's opnieuw branden met Imgburn op lage snelheid.
    Helpt soms !

  7. #247

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Beste Rikkied,

    Dank voor je tip en dat had ik inderdaad al gedaan en gaf niet het gewenste resultaat.

    Any way thanx

  8. Ad
  9. #248

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een A5. Er zit een MMI 2G High (DVD in kofferbak en CD-changer in dashboard) in die ik graag wil uitbreiden met de AMI-module van VNSMedia. Software moet hiervoor minimaal op 3660 zitten. In mijn menu zie ik SW: B8-HU 32.5.0 0647. Is dit de sw-versie waar ik naar moet kijken en is dit dan dus 3250?

    Als ik moet updaten: is er iemand in omgeving Nijmegen of Apeldoorn van wie ik de CD's zou mogen lenen/huren/kopen?
    Laatst gewijzigd door robvk; 22-06-12 om 11:11.

  10. #249

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Kaart en software update MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robvk Bekijk Berichten
    Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een A5. Er zit een MMI 2G High (DVD in kofferbak en CD-changer in dashboard) in die ik graag wil uitbreiden met de AMI-module van VNSMedia. Software moet hiervoor minimaal op 3660 zitten. In mijn menu zie ik SW: B8-HU 32.5.0 0647. Is dit de sw-versie waar ik naar moet kijken en is dit dan dus 3250?

    Als ik moet updaten: is er iemand in omgeving Nijmegen of Apeldoorn van wie ik de CD's zou mogen lenen/huren/kopen?
    Ik heb ze inmiddels zelf, partnumber 8k0-998-961. Deze zijn voor A5, A4(B8). Als iemand ze nodig heeft: let me know!

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •