Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 1 DIN Navi's met afneembaar front

  1. #1
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.528
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard 1 DIN Navi's met afneembaar front

    Bonjour ,

    Ik zit na te denken over een 1 DIN navi systeem. Ik heb via http://autonavigatie.pagina.nl veel modellen gezien maar wat ik nergens uit op maak is of er een afneembaar frontje op zit.

    Een head-unit in een openstaande Cabrio achterlaten is vragen om achmed's of Sjonnie's...

    Ik had 1 van deze twee in gedachte omdat het goed bij de rest van het interieur zal passen. Alle andere modellen, ongeacht welke fabrikant, zien er zo schreeuwerig uit. Deze zijn best chique-de-friemel en passen mooi in het totaalbeeld van het dashboard.

    JVC KD-NX1 (Zwart)

    VDO DAYTON MS 4150 RS (maar dan wel met rode/witte display ipv. champagne-kleur)

    VDO DAYTON MS 4200 RS

    Kent iemand dergelijke systemen en is er een model (mag ook iets heel anders zijn) waar dan wel een afneembaar frontje opzit ?

    www.kieskeurig.nl heeft een aparte sectie met ervaringen met deze systemen. Over de "VDO DAYTON MS4150 RS" is men niet zo tevreden. Er zit ook geen afneembaar front op. De VDO DAYTON MS 4200 RS heeft dat wel en ziet er best aardig uit en de reviews zijn best positief.

    Hoe gaan jullie om met dit soort Navi systemen ?
    Vooral de head-units met uitschuifbare displays zijn erg mooi maar ook vreselijk diefstalgevoelig lijkt me.
    Zelfs de (2-DIN) af-fabriek units zijn niet veilig heb ik al gelezen. Ze rukken ze compleet uit de middenconsole
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  2. #2

    Standaard

    Ik ben niet zo kapot van de VDO systemen omdat ik daar redelijk wat problemen mee heb gehad bij mijn vorige baas... ook is manier waarop de route word aangegeven niet altijd duidelijk waardoor je dus vaak om moet keren.

    De bass daar had zelf een Pioneer waarmee ik een paar keer heb gereden en die beviel mij een stuk beter. Afslagen werden visueel aangegeven dmv de straten ervoor ook aan te geven.



    Zie je het straatje rechtsaf, dit is niet echt een goed vorbeeld maar als je de 3e rechts moet zie je 2 kleine streepjes voor de pijl naar rechts waar je in moet.. stukke beter dus

    En naast de navigatie is de Pioneer natuurlijk een stuk betere radio dan de VDO :P
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Die blauwpunkt is prijs/kwaliteit een hele goede. Em is zeer duidelijk met zijn gegevens. Waardoor je makkelijk ziet hoever tot de afslag en hoe de zijwegen zijn opgesteld die je nog tegen gaat komen.
    Soms moet je met de overtreffende trap op pad... RB26..

  5. #5
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Dat JVC apparaat is een oude Becker Traffic Pro in een iets ander jasje. Als je die toch overweegt zou ik voor een Becker gaan.
    Die heeft ook MP3 mogelijkheden




    Verder vind ik de Pioneer zeer fraai maar dat is DVD en zal wel een stukje duurder zijn.


  6. #6
    peterp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    70
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb zelf een Becker Traffic Pro High Speed.
    http://www.becker.de/beckerCC21/www_...sp?language=Nl

    Prima apparaat, past uitstekend bij een Audi interieur (rode verlichting, zwart afneembaar front)
    Kost normaal 1600€, staat momenteel in Duitsland bij ACR www.acr.ch in de aanbieding voor 875€
    Brcker komt uit alle test als beste/zeer goed uit.
    JVC en Sony zijn dezelfde apparaten, met een ander uiterlijk.
    Peter
    A4 Avant of S2 Coupé, als 't maar rood is!

  7. #7
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp
    ik heb zelf een Becker Traffic Pro High Speed.
    http://www.becker.de/beckerCC21/www_...sp?language=Nl

    Prima apparaat, past uitstekend bij een Audi interieur (rode verlichting, zwart afneembaar front)
    Kost normaal 1600€, staat momenteel in Duitsland bij ACR www.acr.ch in de aanbieding voor 875€
    Brcker komt uit alle test als beste/zeer goed uit.
    JVC en Sony zijn dezelfde apparaten, met een ander uiterlijk.
    Peter
    De JVC is op basis van de oude Beckers Traffic Pro. De Indianapolis serie heeft 32Mb ipv van de 8mb in de JVC.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •