Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 38 van de 38

Onderwerp: Rns-e speelt mp3 niet af

  1. #21

    Standaard

    @Florisvdlaag: wow, die is wel duur. Ik heb ze bij geheugenS.com besteld:

    » Uw bestelling: - 2x G073155: TRANSCEND, 4GB SD Card [TS4GSDC]-- p/st: 11,50, EUR 23,00
    - iDeal transactiekosten: EUR 0,75
    - Kosten verzending TNT (onverzekerd): EUR 3,50
    Totaal: EUR 27,25
    Waarvan BTW (19%): EUR 4,35

    Deze werken prima, uploaden naar kaart gaat snel zat en speelt zonder problemen af. Heb er nu een stuk of 5, kan je af en toe ook nog eens wisselen.
    Laatst gewijzigd door Ja-Rule; 20-08-09 om 15:03.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Heb ze gevonden voor 9,50. Maar eens een stapeltje inslaan dus.

    Nu ik toch een beetje topickaping heb gedaan: Kan je instellen dat je radio automatisch start met de stations uit het geheugen? Ik kom nu steeds in die rare dynamische lijst met alle stations terecht, en moet continue switchn naar het geheugen.
    Laatst gewijzigd door PWM; 20-08-09 om 16:08.
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Ik heb nu een SD kaart met 6 mappen met MP3's. Ze spelen prima af, maar ik weet niet hoe ik van map kan wisselen. Ik kan wel vanaf het laatste nummer van map 1, naar het eerste van map 2, maar gewoon mappen selecteren lukt niet.
    Je kunt ook gewoon de knop "cd / tv" indrukken. Dan krijg je alle mappen te zien.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Heb ze gevonden voor 9,50. Maar eens een stapeltje inslaan dus.

    .
    Vertel, vertel !

    Waar heb je ze dan vandaan ??????

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door florisvdlaag Bekijk Berichten
    Vertel, vertel !

    Waar heb je ze dan vandaan ??????
    Hier: http://www.cool-prices.nl/nl/product...digital-480017

    Helaas zit er 9,95 kosten aan vast voor het versturen, ongeacht het aantal. Bij 1 kaartje is het dus alsnog duur, bij meerdere valt het wel mee
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.


  6. #26

    Standaard

    Top,bedankt voor de tip !

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Heb ze gevonden voor 9,50. Maar eens een stapeltje inslaan dus.

    Nu ik toch een beetje topickaping heb gedaan: Kan je instellen dat je radio automatisch start met de stations uit het geheugen? Ik kom nu steeds in die rare dynamische lijst met alle stations terecht, en moet continue switchn naar het geheugen.
    Dat is een goede, ik kaap graag mee! Erg benieuwd of iemand dat al gevonden heeft...

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ja-Rule Bekijk Berichten
    Dat is een goede, ik kaap graag mee! Erg benieuwd of iemand dat al gevonden heeft...
    Nope, helaas is dit op alle versies van de RNS-E niet mogelijk..

    De RNS onthoud alleen het gedeelte waar je in zat (Radio, Media, Tel, Nav, ...) en komt altijd terug op het beginscherm van dat gedeelte.

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaky Bekijk Berichten
    Nope, helaas is dit op alle versies van de RNS-E niet mogelijk..

    De RNS onthoud alleen het gedeelte waar je in zat (Radio, Media, Tel, Nav, ...) en komt altijd terug op het beginscherm van dat gedeelte.
    Erg irritant, waardeloos eigenlijk. Elke keer kom ik weer in die onzinnige lijst terecht. Als ik in het geheugen zit gaat hij vaak ook opeens over op die "dynamische" lijst
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Erg irritant, waardeloos eigenlijk. Elke keer kom ik weer in die onzinnige lijst terecht. Als ik in het geheugen zit gaat hij vaak ook opeens over op die "dynamische" lijst
    Inderdaad.. Ook het stuurwiel loopt alleen de zenders langs uit het geheugen wanneer je in radio modus bent, zodra je naar nav overgaat scrolt het stuurwiel alleen langs de dynamische lijst..

    Wou dat er een mogelijkheid was om de dynamische lijst op volgorde te rangschikken zodat je favo zenders onder elkaar gezet kunnen worden maar helaas.. Blijkbaar werkt de knuppel die deze systemen ontwikkeld er zelf niet mee..

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaky Bekijk Berichten
    Blijkbaar werkt de knuppel die deze systemen ontwikkeld er zelf niet mee..
    Dat idee heb ik bij bijna heel het systeem. Anno 2009 zitten er nog heel veel gekke dingen in, en zelfs zaken die gewoon onaf voelen. Maarja, er past niets anders zo mooi in het dashboard.
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.

  13. #32

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Ik wilde nog even inhaken op het eerste onderwerp; ik heb hetzelfde probleem.

    Op het moment dat je de SD kaart erin steekt zegt hij direct "gegevens onjuist". Volgens mij is dit eerder te wijten aan het bestandssysteem of (merk) kaartje, dan aan de bestanden die erop staan.

    Ik gebruik een 4GB SDHC (klasse 4) kaartje van Emtec in de nieuwe RNS-E 2010 (A3 is zaterdag afgeleverd). Een SDHC kaart wordt volgens het boekje en mijn dealer gewoon ondersteund. Ik heb echter hetzelfde probleem ook met een normale SD kaart van 1GB (Sandisk) die het eerst wel gewoon deed.

    Ligt het aan mijn cardreader, aan mijn iMac (ik formatteer de kaartjes wel met FAT-filesystem) of aan iets anders?

    Alvast bedankt!

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaastjepkema Bekijk Berichten
    Ik wilde nog even inhaken op het eerste onderwerp; ik heb hetzelfde probleem.

    Op het moment dat je de SD kaart erin steekt zegt hij direct "gegevens onjuist". Volgens mij is dit eerder te wijten aan het bestandssysteem of (merk) kaartje, dan aan de bestanden die erop staan.

    Ik gebruik een 4GB SDHC (klasse 4) kaartje van Emtec in de nieuwe RNS-E 2010 (A3 is zaterdag afgeleverd). Een SDHC kaart wordt volgens het boekje en mijn dealer gewoon ondersteund. Ik heb echter hetzelfde probleem ook met een normale SD kaart van 1GB (Sandisk) die het eerst wel gewoon deed.

    Ligt het aan mijn cardreader, aan mijn iMac (ik formatteer de kaartjes wel met FAT-filesystem) of aan iets anders?

    Alvast bedankt!
    Probeer je kaartjes eens in een Windows machine te formatteren, ik kreeg het op m'n Macbook ook niet voor elkaar..

  15. #34

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Ik heb de/een oplossing gevonden (op de Mac)!!

    Je moet de kaart opnieuw partitioneren als FAT-partitie, nu werkt hij top! (via schijfhulpprogramma - mac)

    Morgen maar zo'n tweede kaartje kopen :-)

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Leeftijd
    72
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Beste forumleden,

    Op mijn RNSE plus krijg ik de volgende melding als ik mijn 2 gb standaard SD (Transcend) kaart selecteer:

    MP3 card repeat.
    krijg wel de de titelsong, maar kan niet afspelen. Er staat voor speeltijd 00:00. Of te wel het lijkt dat de titel er wel op staat maar niet de tracksong. Dit geldt voor alle songs.
    wat doe ik verrkeerd. Heb alle songs naar MP3 geconverteerd.
    Zie ook bijgevoegde afbeelding.
    Hopelijk kan iemand mij hierover informatie geven. Alvast bedankt voor welke reactie dan ook.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #36
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Zo te zien aan de bestandsnaam die begint met een punt is deze kaart gevuld op een Apple-computer. Dit is overigens al eerder besproken.
    Deze bestanden zijn eigenlijk onzichtbare bestanden met grootte 0 en spelen dus niet af. Op een Windows-computer kun je ze verwijderen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Leeftijd
    72
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    Dank je voor de reactie. Muziek is inderdaad geladen via een Mac. Moet ik dan de kaart in een windows pc stoppen en proberen de punt te verwijderen.
    zou niet weten hoe, maar ga het proberen.
    weet je ook waar ik het topic kan vinden waar je naar refereert.

  19. #38
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e speelt mp3 niet af

    De bestanden die beginnen met een punt kunnen worden verwijderd. Zoeken op 'mp3 spelen niet af' of 'mp3 apple macintosh' zou meer info moeten geven maar de oplossing blijft hetzelfde.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •