Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 145

Onderwerp: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

  1. #121

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo Robert,

    De Blaupunkt geeft ook uitsluitend tracknummers door en ik heb geen idee of er een mogelijkheid is om wel titels door te geven. Heb ook geen ervaring met de zogeheten Motrade interface. Heb vooralsnog geen aanleiding om de Blaupunkt interface te vervangen.

    Ben wel benieuwd hoe die Motrade je bevalt. Veel plezier er van!

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hoi Frank,
    Ik heb het zelfde probleem. Is er nergens ren kant en klare stekker om erop te zetten?

  3. #123

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo Serhat83,

    "Hetzelfde probleem"... Kun je iets concreter zijn in de omschrijving van waar je tegen aan loopt? Mijn "probleem" is dat deze post al vier jaar oud is en dat ik zelf eigenlijk ook niet meer precies weet hoe ik het allemaal gedaan heb, toen.

    Overigens werkt de interface nog steeds, ook met de iPhone5. Het valt me op dat het verbinden met de iPhone5 overigens beter gaat dan met de iPhone4. Ik ben nog steeds tevreden.

  4. #124

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hoi Serhat,
    Ik heb dit topic van voor naar achteren gelezen en inmiddels de Blaupunkt Bluetooth USB interface geinstalleerd. Ik denk dat jij tegen het probleem aanloopt dat je de zwarte stekker van de auto moet bewerken om de blauwe stekker van de Blaupunkt aan te sluiten?
    Oplossing is om er een stuk vanaf te zagen/snijden/slijpen.

    Voor de andere forummers: Bedankt voor alle info in dit topic! Ben er een stuk wijzer van geworden! Ik heb em via Ebay voor 35 euries op de kop getikt!

    Ik heb nog een vraag: Ik krijg geen muziek afgespeeld via bluetooth met mijn Iphone 4S. Na de eerste keer aansluiten werkte het perfect. Daarna geprobeerd een update uit te voeren van de Blaupunkt: geen muziek meer. Weten jullie een oplossing?
    Laatst gewijzigd door djangoster; 03-09-13 om 18:04.

  5. #125

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Beste Heren,
    Ik heb ondertussen alle benodigde kabels. Zelfs de verloopstekker naar audi-blaupunkt 2x. Dus als iemand er 1 nodig heeft laat maar weten.

    De vorige eigenaar heeft een ipod interface laten aansluiten. Dus er zitten enkele draden anders, dan in de standart audi.
    Er zijn wat extra stekkers aangesloten, waardoor het apparaat niet werkt.
    Is er iemand die dit voor mij kan inbouwen?
    Ik snap er echt niets van.


  6. #126
    robertruhrup's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    212
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Moet je de PTT knop gebruiken om een telefoongesprek aan te nemen? Of kan dit ook op je RNS-E, op het apparaat zelf? Ik zou namelijk de grote blauw/grijze PTT knop eigenlijk niet willen gebruiken, of minstens uit het zicht bouwen...

  7. #127
    robertruhrup's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    212
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Mij is het gelukt. Na doormeten van wat kabels van de RNS-E wist ik waar ik de kabels van de Blaupunkt op moest aansluiten. Het werkt nu perfect. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik de knop van de blaupunkt moet gebruiken om op te nemen, en dat de RNS-E de telefoon niet ziet als je op TEL drukt.

  8. Ad
  9. #128
    robertruhrup's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    212
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @Fraaank

    heb jij dit ook: je autoradio herkent je telefoon niet via de blaupunkt, maar bellen en gebeld worden kan wel. Voor het opnemen moet ik de PTT knop gebruiken, en ook voor ophangen (waar dat origineel wel met de autoradio had gekund).

  10. #129

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @robertruhrup

    Ik heb ook de bluetooth module aangesloten op m'n rns-e, maar ik krijg het niet helemaal aan de praat. Ik heb het vermoeden dat ik toch een fout in de bedrading heb gemaakt. Volume regeling doet het niet goed en audio streamen werkt ook niet goed. Heb jij misschien nog tips of een overzicht van de bedrading? Bij voorbaat dank.

  11. #130
    robertruhrup's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    212
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nowarforheavymetal Bekijk Berichten
    @robertruhrup

    Ik heb ook de bluetooth module aangesloten op m'n rns-e, maar ik krijg het niet helemaal aan de praat. Ik heb het vermoeden dat ik toch een fout in de bedrading heb gemaakt. Volume regeling doet het niet goed en audio streamen werkt ook niet goed. Heb jij misschien nog tips of een overzicht van de bedrading? Bij voorbaat dank.
    Bij mijn Nexus 5 en Iphone 4s werkt de volume goed, audio streamen werkt ook goed. Het audio streamen werkt bij mij alleen niet goed als ik er twee telefoons op aansluit (1 voor bellen/gebeld worden, 1 voor audio streaming).
    Helaas is het voor mij ook alweer even geleden dat ik hem aansloot. Ik heb in ieder geval alles meermaals doorgemeten en aangesloten door middel van de bijgeleverde handleiding, en het schema van de RNS-e: http://www.f1computers.force9.co.uk/...s_Audi/RNS.pdf pagina 9.
    Laatst gewijzigd door robertruhrup; 28-04-14 om 17:17.

  12. #131

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Stuurbediening

    Fraank, stuurbediening werkt zeg je, dan heb je het in ieder geval over het werken van bladeren door de nummers op het geheugen kaartje, maar werken de toetsen op het stuur met de iconen R-T en het telefoon icoon ook goed? En je kan dus, na klikken op R-T bladeren met de pijltjes?, en zie je dan de contacten netjes in het BIS en radio display van de blaupunkt navigation plus (RNS-D dus !) welke ik in mijn audi S8 D2 uit 2001 heb?, of werkt het alleen op een RNS-E?
    Bedankt. Johan
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 09-05-14 om 23:35.

  13. #132

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo allemaal,

    Ik heb het topic aandachtig doorgelezen en zelf ook een module aangeschaft.
    Nu ben ik deze aan het bekabelen voor een RNS-D omdat deze aangesloten zat op een originele Blaupunkt radio, dus de pinnen klopte niet helemaal.
    Nu heb ik de volgende problemen:
    1. Ik krijg niet alle kabels op de juiste plek, vanwege alle verschillende stekkers. (moet de blauwe stekker alleen naar de blauwe stekker???)
    2. Ik heb de gele en witte kabel van de groene stekker aangesloten bij de groene stekker van mijn auto. (dit werkt volgens mij ook niet :S)
    3. Telefoon mute gaat niet aan, ik heb de radio mute draad van de groene stekker van de module aangesloten op de telefoon mute van de 8 polige aansluiting van de radio. (ik hoor wel geluid via de A2DP functie, alleen is dit heel erg zacht)

    Ik weet dat dit oude koeien uit de sloot halen is, maar als iemand hulp heeft met gegevens voor het aansluiten graag.
    En de vragen van jvmidde ben ik ook benieuwd naar.

    Alvast bedankt,

    Nico
    Laatst gewijzigd door Nicotjee; 03-06-14 om 20:29.

  14. #133

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Nico, Heb jij het intussen werkend?

    Ik denk dat Fraank niet meer dit forum of topic leest, dat is jammer, want hij weet hoe het zit volgens mij. Intussen heb ik zo'n Blaupunkt Bluetooth interface gekocht (zonder zo'n klein display, dus alleen met push-to-talk knop).
    Ik heb gewoon zonder moeilijk doen de plugjes groen en blauw in de mijn Blaupunkt Navigation Plus geplaatst. En dat werkt dan helemaal NIET.
    Als ik de PTT button indruk zie ik al niet eens de bluetooth carkit verschijnen op mij Iphone4s. Krijgt de hele interface dus niet eens voeding?

    Ik zal dus zondermeer wat draden moeten verleggen, maar ik kan tot nu toe er ook geen wijs uit worden wat te doen.
    Mijn radio is dus de Navigation Plus van Blaupunkt, ook bekend als RNS-D (en ik heb een stuurwiel met de iconen R-T en het telefoon icoon) en uiteraard een BIS display tussen de klokken.

    Wie vertelt er nu eens even gewoon wat te doen, wat moet ik waar plaatsen? Of welke aanpassingen moet ik nu precies maken?

    Johan
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 06-06-14 om 21:12.

  15. #134

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo Johan,

    Het is mij nog niet helemaal gelukt.

    Ik kan streamen en bellen via de carkit, dus dat is mooi.
    De problemen die ik nu nog heb;
    - Volume regelen van de carkit module (is nu heel erg zacht en krijg dit niet harder)
    - CD speler functie aan de gang krijgen (kijken hoe dat werkt met USB stick met mapjes enzo)
    - Carkit updaten met de nieuwste software (ik ga de module aansluiten op de blaupunkt radio die ik erbij heb gekregen toen ik de module kocht, dan kan ik de update status bekijken, ik heb geen idee wat er gebeurt als hij aangesloten zit aan de RNS-D)
    - Ik denk dat ik nog wat problemen heb omdat ik al een telefoonhoorn ingebouwd heb zitten in de armsteun, misschien als ik deze ontkoppel dat het dan beter werkt, maar ik kan de telefoonregelunit niet vinden.

    Als ik wat meer info heb laat ik het weten.

    Groeten Nico
    Laatst gewijzigd door Nicotjee; 10-06-14 om 21:42.

  16. #135
    robertruhrup's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    212
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Sorry heren, ik kan jullie verder ook niet helpen, ik heb een RNS-E waarbij het volume meteen goed stond.

    De cd speler functie:
    Ik dénk een usbstick met maximaal 4GB. Vervolgens maximaal 6 mappen met ieder maximaal 100 nummers.

    De update kan je doen via de usp poort. instructies en de laatste update vind je hier: http://www.blaupunkt.com/en/nc/servi...view%5D=single

    Verder; als je mensen op dit forum een bepaald bericht wil laten lezen, gebruik dan 'antwoord met citaat' of '@(gebruikersnaam' bijvoorbeeld ' @robertruhrup '.

  17. #136

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo,
    Een vraagje. Ik heb een A4 B8 met MMI 2G. Zou deze ook werken bij mij? http://www.caraudio24.de/Freisprecha...01::16880.html

  18. #137

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @robertruhrup, dankjewel voor het uitleggen van iemand noemen in een reactie en ik heb opnieuw de update gedownload van die link en heb de module nu op de laatste versie staan.

    De bekabeling zoals ik die nu heb uitgevonden is als volgt:

    Van de Blaupunkt Bluetooth module:
    Groene stekker:
    7 Tel NF +
    8 Tel NF -
    9 Mute
    10 RC +12V geschakeld
    11 RadioControl (infrarood) (dus 10+11+12 hoort bij elkaar)
    12 RC GND (massa)

    Blauwe stekker:
    13 Data In
    14 Data Out
    15 +12V
    16 +12V geschakeld
    17 Bus/GND(massa)
    18 AF/GND(massa)
    19 Line in - L
    20 Line in - R

    Nu heb ik op mijn radio (RNS-D) de volgende gegevens gevonden:
    Groene stekker:
    7 Tel +
    8
    9
    10 CD GND(massa)
    11 REV ???
    12 Tel -

    Blauwe stekker:
    13 Data In
    14 Data Out
    15 CLOCK
    16 +12V
    17 +12V geschakeld
    18 CD GND(massa)
    19 CD-L
    20 CD-R

    Ik heb zo'n kabel gekocht zoals in post #32 van Fraaank en heb hierbij alle pootjes van de blauwe stekker losgehaald uit de rode aansluiting en deze omgezet aan de blauwe stekker van de Blaupunkt module zodat het correspondeert voor mijn RNS-D, voor de groene stekker had ik nog wat losse draadjes en heb deze bij de groene erbij gesoldeerd, is toch aftermarket verloopje, als het weer origineel moet is het het verloopje weghalen en klaar Originele bekabeling is nog volledig in stand gebleven.

    van Blaupunkt stekker naar RNS-D stekker:
    Groene stekker:
    7 naar 7
    8 naar 12
    9 = Mute naar de ISO aansluiting pin 2 TEL-MUTE (stekker waar 12V van je radio zit, onderste plug bij de RNS-D)

    Blauwe stekker:
    13 naar 13
    14 naar 14
    15 naar 16
    16 naar 17
    17 naar 15 ??? ik weet niet of dit goed is, maar heb het gewoon aangesloten
    18 naar 18
    19 naar 19
    20 naar 20

    Dit alles aangesloten heb ik de volgende functionaliteit:
    A2DP werkt (zeer zacht volume, niet regelbaar)
    Bellen werkt (zeer zacht volume, niet regelbaar)
    CD speler werkt nog niet, maar de muziek die los op de usb-stick staat wordt gewoon afgespeeld tijdens het radio luisteren :S (zeer zacht volume, niet regelbaar)

    @Fraaank, als ik het goed gelezen heb, heb jij ook een RNS-D. Zou je misschien jouw config bestand hier neer willen zetten zodat ik dat kan uitproberen.
    Ik weet namelijk echt niet meer wat nu goed en fout is.
    En waar heb jij nu de mappen voor je cd's staan? in de "ROOT" of in de map Blaupunkt? en hoe moet je de map labelen ? CD1 of CD01

    Alvast bedankt voor alle hulp van iedereen, ik vind dit een geweldig forum.

    Sorry voor de lange post, maar hopelijk kan iemand hiermee uit de voeten en zijn of haar module ook werkend krijgen en hierdoor mij weer helpen met wat ik fout doe

  19. #138

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @Nicotjee,
    Hallo Nico,
    Intussen had ik ook alle bedrading doorgemeten en verlegd net als jij.
    Wij hebben vrijwel dezelfde situatie: RNS-D en de Blaupunkt USB (zonder het losse liquid clear display)
    Ik heb hier ook de originele Blaupunkt radio welke bij de USB interface zat toen ik het 14 dagen geleden gekocht heb.
    Het verloopje uit #32 heb ik niet, maar de draden (van de groene en blauwe mini iso connectors) kan je ook verleggen door met een paperclip vanaf de kant van het metalen connectorclipje het uit de behuizing te drukken. (De weerhaakjes wegdrukken)
    De update van de module moet ik nog doen, ik heb ook nog niets met een config file gedaan. @robertruhrup bedankt voor de link, ook ik zal dat doen.
    Ik kan ook nog niet de origineel ingebouwde telefoonregelunit in de auto vinden, welke zondermeer beter er uitgehaald of helemaal ontkoppeld kan worden.
    @Nicotjee, heb je deze intussen gevonden?

    Je antwoord is niet te lang, het is volledig!
    Ik heb het gecontroleerd.

    Groen stekker RNS-D
    Pen 11, dat is niet REV, maar REM, wat neem ik aan zal staan voor remote. (-control)
    Ik ga er van uit dat dit de draad is vanaf het stuur, de stuurwielbediening, en ik heb deze draad daarom bij pen 11, van de Blaupunkt Bluetooth module toegevoegd, dus dan staan ze alle drie doorverbonden, stuur, de RNS-D en de Blaupunkt interface. (Misschien eens alleen stuur en de blaupunkt interface proberen)

    Mijn stuurwielbediening doet het echter NIET.
    Weet iemand (@Fraaank) hoe dit gaat werken?, anders kan ik beter een Parrot gaan aansluiten, het heeft geen toevoeging meer.

    De mute, ik had deze zelf precies zo aangesloten, en de mute doet het ook goed.
    Er komt echter geen melding in mijn RNS-D of BIS dat er een telefoon (Telephone) gesprek binnenkomt.
    Dat doet de origineel bijgeleverde radio wel.

    @Nicotjee, je krijgt weinig geluid, je hebt zeer waarschijnlijk geen luidspreker hangen aan connector B van de RNS-D.
    Dit heb ik wel gedaan, was ook in mijn auto aanwezig, en dan krijg je wel geluid. (Dus niet over de Bose versterker, via de line out connector)
    (Is ook een nadeel, maar dit zou de parrot ook niet kunnen)
    Ik denk dat er of een andere ingang gebruikt moet worden (niet de groene connector), of een andere locatie voor de mute.
    Origineel komt het audio van de standaard autotelefoon-regelunit ook over de groene connector binnen, ik weet niet of dat geluid dan over de Bose versterker te horen was, maar als dat zo is dan moet bijvoorbeeld de mute dit aangeven op de RNS-D, en dat is dan mogelijk een andere locatie dan pen 2, mute, op de voedingsconnector, welke ik dus nu ook maar gekozen heb.

    Pen 17 van de blauwe stekker, naar pen 15, dat heb ik niet gedaan, ik ga dat ook niet doen.
    17=bus gnd massa en 15=clock. Maar heb je wellicht andere aanwijzingen dat dit correct zou zijn. (Als het ergens Clock GND heet dan lijkt het eerder OK)
    Ik krijg echter als ik op de RNS-D kies voor CD, dat er geen CD te vinden zijn.
    De CD mapjes krijg ik dus ook niet in orde, ik zal de hele interface weer terug bouwen aan de bijgeleverde radio, dan moet dat wel werken.
    (Misschien is het ombouwen van een verloopkabel #32 dan toch wel verstandig, waar heb je het eigenlijk gekocht? @Nicotjee)

    Ik heb ook nog geen letter tekst in de BIS of in het RNS-D display gezien, als dat niet beter wordt, en de bedieining ook niet, dan stop ik er mee.

    (Ik ben met onze S8-D2-2001, op 29 juni in Lelystad op de S/RS meeting)
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 15-06-14 om 12:43.

  20. #139

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @jvmidde
    Ik heb vanmiddag weer eens zitten rommelen in de auto
    Ik kwam tot de conclusie dat ik de gele en witte draad voor het telefoon volume in de gele stekker heb gemaakt en niet in de groene stekker.
    Vandaar dat ik geen volume kon wijzigen en dit zo zacht was, die zat namelijk rechtstreeks op een uitgang voor de versterker.
    Dit gewijzigd hebben, heb ik controle over het volume (via stuurwiel) tijdens het bellen en goed volume, heb A2DP nog niet geprobeerd.
    Ik heb de telefoon module nog niet losgekoppeld, maar ben al blij dat het zo werkt.
    Zodra ik bel of gebeld wordt, komt er phone in mijn radio en in de BIS te staan en wordt het volume gemute en kan ik normaal telefoneren.
    Ik denk dat A2DP niet gaat werken omdat dit zou werken als de radio in CD mode zou staan, maar geen wisselaar functie is geen geluid.
    Zodra ik CD aanklik op de radio komt er te staan dat er geen cd wisselaar is.
    Ik denk dat er toch nog draden verkeerd zitten, of dat ik de mapjes nog niet goed heb op de USB dat ik daarom geen wisselaar functie heb.

    @Serhat83
    Heb je het inmiddels al werkend???
    Zou je eventueel aan willen geven hoe de kabels lopen in het verloopje dat jij hebt?
    Van de blauwe stekker voor de Blaupunkt module naar de aansluitingen voor de radio

    @jvmidde
    Ik heb het verloopje gehaald bij Circuit van Hagen in Naaldwijk, was de laatste maar hij kon ze wel bestellen als het moest.
    Aangezien ik zelf de pinnen kon verwisselen, had ik er aan 1 genoeg.

    Ik hoop dat die wisselaar functie snel/makkelijk te maken is, wordt er een beetje gek van om alles elke keer weer uit elkaar te trekken.
    Hopelijk komt er iemand assisteren op dit forum om onze problemen op te lossen.
    Ik laat het horen als ik meer te weten ben gekomen.

  21. #140

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @Nicotjee
    Bedankt voor de terugkoppeling.
    Op de groene stekker, van de Interface, waar heb je daar de groene draad (van pen 9 origineel) geplaatst.
    Dit is de radio mute. Ik heb deze naar pen van de voedingstekker gezet, dat resulteert wel in mute, maar niet in Phone in de BIS of Navigatie.
    Dat heb jij wel werkend zeg je.

    Je kan met het stuur nu volume regelen, dat is niet vreemd, dat is de versterker, en die deed het al. Maar je hebt dus geluid, van de Carkit, echt over het bose systeem nu?

    Kan je nu ook de telefoon opnemen vanaf het stuur, dus met de knop R/T knop, of met het telefoon icoon knopje? (ik weet niet eens wat ze origineel doen)?

    En kan je op de één of andere manier nu ook zelf bellen, door met de pijltjes op het stuur, of met de draaiknop van de RNS-D door de lijst met contacten bladeren?

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •