Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 145 van de 145

Onderwerp: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

  1. #141

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhumboy Bekijk Berichten
    Hallo,
    Een vraagje. Ik heb een A4 B8 met MMI 2G. Zou deze ook werken bij mij? http://www.caraudio24.de/Freisprecha...01::16880.html

    Niemand die hier een antwoord op weet?

  2. #142

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicotjee Bekijk Berichten
    @jvmidde
    Ik heb vanmiddag weer eens zitten rommelen in de auto
    Ik kwam tot de conclusie dat ik de gele en witte draad voor het telefoon volume in de gele stekker heb gemaakt en niet in de groene stekker.
    Vandaar dat ik geen volume kon wijzigen en dit zo zacht was, die zat namelijk rechtstreeks op een uitgang voor de versterker.
    Dit gewijzigd hebben, heb ik controle over het volume (via stuurwiel) tijdens het bellen en goed volume, heb A2DP nog niet geprobeerd.
    Ik heb de telefoon module nog niet losgekoppeld, maar ben al blij dat het zo werkt.
    Zodra ik bel of gebeld wordt, komt er phone in mijn radio en in de BIS te staan en wordt het volume gemute en kan ik normaal telefoneren.
    Ik denk dat A2DP niet gaat werken omdat dit zou werken als de radio in CD mode zou staan, maar geen wisselaar functie is geen geluid.
    Zodra ik CD aanklik op de radio komt er te staan dat er geen cd wisselaar is.
    Ik denk dat er toch nog draden verkeerd zitten, of dat ik de mapjes nog niet goed heb op de USB dat ik daarom geen wisselaar functie heb.

    @Serhat83
    Heb je het inmiddels al werkend???
    Zou je eventueel aan willen geven hoe de kabels lopen in het verloopje dat jij hebt?
    Van de blauwe stekker voor de Blaupunkt module naar de aansluitingen voor de radio

    @jvmidde
    Ik heb het verloopje gehaald bij Circuit van Hagen in Naaldwijk, was de laatste maar hij kon ze wel bestellen als het moest.
    Aangezien ik zelf de pinnen kon verwisselen, had ik er aan 1 genoeg.

    Ik hoop dat die wisselaar functie snel/makkelijk te maken is, wordt er een beetje gek van om alles elke keer weer uit elkaar te trekken.
    Hopelijk komt er iemand assisteren op dit forum om onze problemen op te lossen.
    Ik laat het horen als ik meer te weten ben gekomen.
    @Nicootje, en ben je al meer te weten gekomen, we vernemen graag jouw laatste bevindingen, heb je het werkend en wat dan? Bediening aan het stuur, BIS informatie, en de CD-wisselaar functie (Via USB stickje mp3s afspelen) Bedankt voor een reactie

  3. #143

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @jvmidde
    Ik ben weer wat onderzoek aan het doen geweest.
    De module die ik en wellicht ook jij hebt gekocht heeft nummer: 7607 545 500
    Na onderzoek heeft de module speciaal voor vw/audi nummer: 7607 545 550
    Ik ben nu bezig een module te bestellen op ebay.
    Ik ga dan kijken of deze wel werkt en of er veel verschil is met die andere module en kijken of ik de bekabeling hetzelfde krijg, en of de module dan wel werkt.
    Na het lezen van diverse forums denk ik dat wij de verkeerde module hebben en het niet werkend kunnen krijgen.
    Maar zodra ik een andere module heb bemachtigd en deze geïnstalleerd heb laat ik weer wat van mij horen.
    Zowiezo voor een USB stick moet er een map Blaupunkt zijn met daarin 6 mapjes genummerd CD01 t/m CD06 met maximaal 99 nummers.
    Zodra je met afspeellijsten gaat werken mogen er meer nummers in staan, maar dan is er geen logische volgorde meer in de nummering.

    Als iemand anders in de tussentijd iets weet, info is altijd welkom.

    Groeten Nico

  4. #144

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @Nicotjee
    Bedankt voor je reactie,
    Ik heb inderdaad en helaas ook de 7607 545 500 module, ik ben zeer benieuwd of van de 7607 545 550 misschien alleen de bedrading anders zou zijn, graag je bevindingen. Ik heb geen vorderingen meer gemaakt, ik kan nog steeds niet middels het stuur bedienen, de hele BIS doet niets met de module, en ook de RNS-D meldt niets (geen Phone). Ik zal binnenkort de module weer aan de originele radio koppelen, eens kijken hoe het origineel kan werken. En dus zal ik de mapjes aanmaken zo je hebt aangegeven. Ik zal dan ook de update gaan uitvoeren en dan alles weer opnieuw aan de RNS-D
    Graag verneem ik jouw vorderingen?, heb je intussen een 7607 545 550 module gekocht?
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 06-07-14 om 20:30.

  5. #145

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @Nicotjee Reageer nog eens met je laatste bevindingen aangaande de 7607 545 550 versie?


Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •