Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 230

Onderwerp: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

  1. #41

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojee99 Bekijk Berichten
    Hallo Nellissuh: moet hij elke keer in 'enkele 10-tallen seconden' de nummers inlezen als je kiest voor MP3 van SD? Of alleen eenmalig als je op het knopje MEDIA drukt?

    Groeten
    Onno
    Alleen wanneer je het kaartje wisselt moet je (heel) even wachten tot alle mappen beschikbaar zijn. Dan gaat hij de mappen even indexeren, en dat duurt zeker niet irritant lang. Alle volgende keren is de muziekcollectie direct beschikbaar.
    Laatst gewijzigd door Nelissuh; 05-03-10 om 08:48.
    Steel niet, de overheid duldt geen concurentie.

  2. #42
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Voor iedereen die nog een goedkope 32GB Sandisk SDHC Ultra II Class 4 kaartje zoekt, kun je op ebay terecht voor 68 euro.

    Zodra deze kaart binnen is.. en de Audi.. dan zal ik deze testen in een MMI 3G (HDD).
    Laatst gewijzigd door SkyBuMp; 05-03-10 om 08:57.

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Hey, dat kaartje op ebay is een mooie prijs! Heb je het kaartje al binnen??? Vertel ons ajb je ervaringen!
    Groeten
    Onno

  4. #44

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelissuh Bekijk Berichten
    Voor zover ik weet is het kopiëren van navi DVD alleen mogelijk bij MMI-3G en niet bij RNS-E.

    Daarnaast meer voor iets anders kan gebruiken als de navi data er op staat (correct me if i'm wrong). Het heeft dus geen nut om een 16GB kaartje te nemen voor navi data. Ik dat geval dus 2 kaartjes nemen, 1 voor navi en 1 voor muziek.
    De dealer heeft mij wijs gemaakt dat je gewoon 2x32GB kunt plaatsen en op het kaartje voor navigatie naast de 8GB voor data, ook nog gewoon 24GB aan muziek kunt plaatsen.

    Dat werkt dus niet zo begrijp ik? Wel interessant om te weten, want in dat geval hoef ik geen 2 dure kaartjes te kopen.
    Audi A6 Avant 2.0T Multitronic

  5. #45

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josan Bekijk Berichten
    De dealer heeft mij wijs gemaakt dat je gewoon 2x32GB kunt plaatsen en op het kaartje voor navigatie naast de 8GB voor data, ook nog gewoon 24GB aan muziek kunt plaatsen.

    Dat werkt dus niet zo begrijp ik? Wel interessant om te weten, want in dat geval hoef ik geen 2 dure kaartjes te kopen.
    Inderdaad. Werkt niet, kopieren niet, laat staan beide op één SD. Dat eerste overigens wel bij de MMI systemen voor zover ik weet. Beide op één SD kan sowieso niet.
    Laatst gewijzigd door DTW; 11-03-10 om 18:50.


  6. #46
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Je kunt de kaarten volgens mij bij MMI 3G plus niet kopieren op je SD kaart, dat zou het systeem wel sneller moeten maken tov. de harddisk.

    De 32GB Sandisk Ultra II is onderweg vanuit Hong Kong. Ik verwacht hem begin volgende week binnen. Iemand in de regio Zuid-Holland die wilt testen in z'n MMI systeem?... ik wacht nog op mijn A6 ;p

  7. #47

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josan Bekijk Berichten
    De dealer heeft mij wijs gemaakt dat je gewoon 2x32GB kunt plaatsen en op het kaartje voor navigatie naast de 8GB voor data, ook nog gewoon 24GB aan muziek kunt plaatsen.

    Dat werkt dus niet zo begrijp ik? Wel interessant om te weten, want in dat geval hoef ik geen 2 dure kaartjes te kopen.
    Was ik al bang voor want die dealer heeft op andere fronten ook zijn onwetendheid getoond... daar heb ik hem dan ook maar niet besteld uiteindelijk, ondanks dat die hier het dichtst bij zat.
    Audi A6 Avant 2.0T Multitronic

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    ADATA 16 GB kaartje class 6 werkt ook prima in een RNS-E 2010 !
    (dit kaartje is onder meer te koop bij ParaDigit, ongeveer 34,99. Helaas waren de 32GB er nog niet).
    Laatst gewijzigd door ojee99; 12-03-10 om 17:06.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Ik merk trouwens wel dat bij een aan-elkaar-gemixt album, welke in iTunes, Window Media Player en op mijn iPod netjes aansluitend worden afgespeeld, vanaf SD kaart de nummers met korte tussenpauzes opvolgens worden afgespeeld, herkennen jullie dat?

    Waarschijnlijk is dat een bekend euvel van muziek van SD op de RNS-E, en niet zozeer van dit merk SD kaartjes?

    (heb al heel even zitten googlen maar vind daar niks over?).
    Laatst gewijzigd door ojee99; 12-03-10 om 17:32.

  11. #50
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    De 32GB Sandisk Ultra II is onderweg vanuit Hong Kong. Ik verwacht hem begin volgende week binnen. Iemand in de regio Zuid-Holland die wilt testen in z'n MMI systeem?... ik wacht nog op mijn A6 ;p
    Vandaag kwam de TNT langs.. mijn vriend uit Hong Kong heeft netjes geleverd! Ik heb zelfs een nieuwere versie van de SanDisk Ultra kaarten gehad, de Ultra II versie is namelijk hernoemd naar gewoon Ultra (zie SanDisk website).

    Kaart werkt perfect en zeer snel, 30GB aan space vrij... nu nog testen in een MMI 3G+ systeem.


  12. #51
    doov's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    18
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Ik heb net een A6 S Edition gekocht en mp3's op een 32G Kingston kaart gezet.
    Al snel bleek dat er maar 1000 bestanden in 1 map passen, dus snel een paar mappen gemaakt en de tracks verdeeld.
    Leest de MMI ook sub mappen? Ik zou graag mappen per artiest per album maken.

  13. #52
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Post Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    Ik heb nu een RNS-E uit 2005, Hardware = H44 Software = 0650.
    Deze werkt bij mij perfect met een 4 GB SD kaart van Transcend.

    Vanaf modeljaar 2010, begint bij Audi (ook de Seat Exeo )(eigenlijk een A4-B7) in juni 2009,
    kunnen de nieuwe RNS-E en de MMi 3G-2D geen HD en MMi 3G-3D HD, omgaan met SDHC kaarten, tot 32 GB.

    Dus dan zou de 2 GB SDHC en 4 GB SDHC, ook in de nieuwe modellen moeten werken.
    Mijn nieuwe A4-B8 komt in week 35, dan kan ik het pas uitproberen,
    Op internet worden nu 32 GB SDHC aangeboden voor 88 euro, ik betaalde in 2005 voor mijn 1e Kingston SD kaartje van 1 GB 90 euro.

    Peet
    Waarom een RNS-E in een audi a4 B8? MMI is toch veel mooier en werkt prettiger(mijn mening).

    PS. 2 maanden geleden a4 s-edition besteld met MMI plus krijg ik dan een harddisk?
    Laatst gewijzigd door skylinemike; 06-04-10 om 20:16.
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  14. #53

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skylinemike Bekijk Berichten
    Waarom een RNS-E in een audi a4 B8? MMI is toch veel mooier en werkt prettiger(mijn mening).

    PS. 2 maanden geleden a4 s-edition besteld met MMI plus krijg ik dan een harddisk?
    Goed naar de datum kijken van de posting, in mijn A4-B7 had ik een RNS-E

    Heb sinds 17 sept een A4-B8 met MMi 3G

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  15. #54
    hoebeltje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    198
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen: is het waar dat zelfs met een 32 gb SD kaartje de MMI 3G maximum 4000 nummers kan afspelen?

  16. #55
    doov's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    18
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doov Bekijk Berichten
    Ik heb net een A6 S Edition gekocht en mp3's op een 32G Kingston kaart gezet.
    Al snel bleek dat er maar 1000 bestanden in 1 map passen, dus snel een paar mappen gemaakt en de tracks verdeeld.
    Leest de MMI ook sub mappen? Ik zou graag mappen per artiest per album maken.


    Op basis van de gekregen reacties heb ik inmiddels mappen en submappen gemaakt en verrekt het werkt!

    Dank is groot.

  17. #56

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojee99 Bekijk Berichten
    Ik merk trouwens wel dat bij een aan-elkaar-gemixt album, welke in iTunes, Window Media Player en op mijn iPod netjes aansluitend worden afgespeeld, vanaf SD kaart de nummers met korte tussenpauzes opvolgens worden afgespeeld, herkennen jullie dat?

    Waarschijnlijk is dat een bekend euvel van muziek van SD op de RNS-E, en niet zozeer van dit merk SD kaartjes?
    Dat heeft eigenlijk niets met het medium (SD) te maken maar met de mp3 afspeelsoftware die in je radio zit. "Oude" software is niet in staat om gapless playback te ondersteunen. Zelfs iTunes en oudere modellen iPods konden dat lange tijd niet (tegenwoordig wel).

    Je kunt dit omzeilen door dergelijke cd's als 1 file te rippen.

  18. #57

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Relaxed dat die RNS-E ook 16gb en groter ondersteund. Ik zit in mijn huidige auto met 2 spindels mp3 cd's te klooien....
    Laatst gewijzigd door jasper1982; 22-04-10 om 12:15. Reden: antwoord op gapless playback was al gegeven

  19. #58
    Blaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    569
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Is het zeker dat die RNS-e die in de nieuwe SEAT Exeo zit óók de 32GB aankan? Voor zover ik weet is het onderdeelnummer ook eindigend op xxxxxxx192 en niet, zoals bij de nieuwe A3/TT xxxxxxx193.
    Ik blijf namelijk tegenstrijdige berichten horen....

  20. #59
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Onderdeelnummers voor beide merken hoeven niet overeen te komen.

    Ja het klopt dat je max 4000nummers op je kaart mag hebben, staat ook in de handleiding. Met 16gb heb ik iets van 2000nummers in verschillende bitrates.

    @ Skylinemike, ja je krijgt dan een harddisk waar je 10gb aan muziek op kan zetten en playlists mee kan aanmaken. Kan met de normale MMI3G niet!

    Of het met de RNS-E 2010 kan, weet ik niet..zou je in de a3 s-edition topic kunnen vragen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  21. #60

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blaas Bekijk Berichten
    Is het zeker dat die RNS-e die in de nieuwe SEAT Exeo zit óók de 32GB aankan? Voor zover ik weet is het onderdeelnummer ook eindigend op xxxxxxx192 en niet, zoals bij de nieuwe A3/TT xxxxxxx193.
    Ik blijf namelijk tegenstrijdige berichten horen....
    Ik heb in mijn Exeo een 16 GB kaartje, en dat werkt perfect. Het is dus sowieso het nieuwe 2010 model wat SDHC ondersteunt. Seat heeft ook vanaf het eerste moment reclame gemaakt met "tot 32 GB".

    Het verschil in code zal wel zitten in:
    - Het opstartlogo met "Seat Media System E"
    - Verkoopprijs x 0,66

    A3, meerprijs RNS-E (Code PNE) € 4219,-
    Exeo, meerprijs MS-E € 2766,-
    Laatst gewijzigd door Nelissuh; 24-04-10 om 17:09.
    Steel niet, de overheid duldt geen concurentie.

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •