Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 221 tot 230 van de 230

Onderwerp: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

  1. #221

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    44
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Goedendag allen,

    Ik krijg binnenkort de nieuwe audi a3 limousine met MMI navigatie plus. In de beschrijving op de website staat dat alleen SDXC kaarten werken. Klopt dit? Zijn er andere SD kaarten die ook werken?

    Alvast bedankt voor het antwoord.

    groet,

  2. #222
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkel Bekijk Berichten
    Goedendag allen,

    Ik krijg binnenkort de nieuwe audi a3 limousine met MMI navigatie plus. In de beschrijving op de website staat dat alleen SDXC kaarten werken. Klopt dit? Zijn er andere SD kaarten die ook werken?

    Alvast bedankt voor het antwoord.

    groet,
    Sdhc en de sdxc werken er op.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #223
    freddiem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Welke extensies van bestanden kun je op een sd kaartje zetten om dit af te spelen op mijn vrijgeschakelde dvd in mijn 2014 audi A6 3.0 TDI quattro?
    2015: A6 3.0 TDI Quattro 6 cil. 150 kW/204 pk S. tronic, 2x S-line, Phantom-zwart pareleffect vol opties. 2018: Q5 2017 2.0 Sport S-Line TDI Quattro Daytonagrijs pareleffectlak 190 PK vol opties! Maart 2022: Q4 type 50 S Competition Quattro!

  4. #224
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freddiem Bekijk Berichten
    Welke extensies van bestanden kun je op een sd kaartje zetten om dit af te spelen op mijn vrijgeschakelde dvd in mijn 2014 audi A6 3.0 TDI quattro?
    http://www.audiworld.com/forums/audi...mi-3g-2822850/
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #225

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Hallo,

    Ik heb deze hele thread van voor tot achter gelezen en heb deels antwoord gekregen op mijn vraag. Ik heb een 8p Sportback uit 2009 met een rns-e navi plus mmi (pianolak rand). Graag wil ik een sd kaart met 64gb aanschaffen en daarvan zijn er inmiddels legio. Mijn bedoeling is om een SanDisk pro te bestellen met 90mb/s. Ik lees dat er mensen zijn die zeggen dat er onderscheid valt te maken voor hc en XC kaarten en volledigheidshalve zeg ik dat het een class 10 kaart zal zijn. Wat ik me nu afvraag is het volgende. De thread loopt al een tijdje maar is het dus biet zo dat met de 90mb snelheid zo’n kaartje al wat makkelijker te lezen is door mijn generatie mmi?
    Verder vroeg ik me af hoe ik de info uit een navi dvd op een sd kaart zou kunnen krijgen. Drie dvd’s naar één sd kaart lijkt me dan makkelijk gekozen maar is dit haalbaar? Op het moment is mijn navi dvd sowieso achterhaald zo heb ik gemerkt. Ik heb deze namelijk recentelijk pas gekocht.

    Ik benbenieuwd naar jullie reactie! Dank alvast!


  6. #226

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    De lees- of schrijfsnelheid van het kaartje is irrelevant. Class 10 betekent niets meer of minder dan dat er minimaal 10MB/s wordt gehaald, ergo, 90/s maar dat kan ook 12/s zijn.

    Waar het om gaat is de generatie kaartjes. SD was de standaard, daarna kwam de SD-HC standaard, en vervolgens SD-XC. Al die generaties gebruiken - theoretisch - dezelfde pinouts en hardware, maar omdat het een hele andere microcontroller met bijbehorende adressering van véél meer geheugenadressen betreft is het niet per se softwarematig compatibel. Een SD-kaart lezer kan softwarematig niet overweg met SD-HC of hoger, puur omdat de twee controllers niet met elkaar kunnen praten. Sommige SD-lezers waren in staat om middels een (firmware-)update naar SD-HC te schalen, maar het gebeurt zelden dat ze ook ingezet kunnen worden naar SD-XC.

    Voor zover ik weet is de RNS-E nooit met XC lezers verkocht - alleen met HC, en dat betekent dus een max. capaciteit 32GB.

    Dus, check het logo bij de lezer, of daar SD, SDHC of SDXC bij staat. Desnoods in de instructieboekjes kijken. Als er géén SDXC bij staat kan je er géén SDXC kaarten in stoppen.

    Bron / extra info:
    https://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaa...pacity_en_SDXC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
    SD High Capacity en SDXC[bewerken]

    SD-kaarten van 4 GB tot 32 GB worden SDHC (SD High Capacity) genoemd. Deze hebben als voordeel de grotere capaciteit maar zijn niet bruikbaar in oudere apparaten. In oudere apparaten met alleen het SD-logo zijn SDHC-kaarten niet te gebruiken. Als de SD-kaart een SDHC-kaart is dan staat dit met de letters 'HC' erop vermeld.

    SD-kaarten van 64 GB tot 2 TB worden SDXC (Secure Digital eXtended Capacity) genoemd. Ook deze zijn alleen te gebruiken in apparaten waarop dit expliciet vermeld staat.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #227

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Leeftijd
    46
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    hoi allemaal ik heb een a4 uit 2012 b8 met dvd navi kan ik gewoon een sd kaartje kopen daar e kaarten opzetten en dan werkt het of moet ik daar nog iets speciaals voor doen

    gr patrick

  8. Ad
  9. #228
    Haga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Jouw RNSE kan SD-HC kaarten tot MAX 32 GB aan.
    Real men ride twins

  10. #229
    Haga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiAlami Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik heb deze hele thread van voor tot achter gelezen en heb deels antwoord gekregen op mijn vraag. Ik heb een 8p Sportback uit 2009 met een rns-e navi plus mmi (pianolak rand). Graag wil ik een sd kaart met 64gb aanschaffen en daarvan zijn er inmiddels legio. Mijn bedoeling is om een SanDisk pro te bestellen met 90mb/s. Ik lees dat er mensen zijn die zeggen dat er onderscheid valt te maken voor hc en XC kaarten en volledigheidshalve zeg ik dat het een class 10 kaart zal zijn. Wat ik me nu afvraag is het volgende. De thread loopt al een tijdje maar is het dus biet zo dat met de 90mb snelheid zo’n kaartje al wat makkelijker te lezen is door mijn generatie mmi?
    Verder vroeg ik me af hoe ik de info uit een navi dvd op een sd kaart zou kunnen krijgen. Drie dvd’s naar één sd kaart lijkt me dan makkelijk gekozen maar is dit haalbaar? Op het moment is mijn navi dvd sowieso achterhaald zo heb ik gemerkt. Ik heb deze namelijk recentelijk pas gekocht.

    Ik benbenieuwd naar jullie reactie! Dank alvast!

    Gaat beide niet werken:

    Jouw RNSE kan SD-HC kaarten tot max 32 GB aan.

    Jouw RNSE haalt zijn nav-gegevens van de DVD-drive. Het werkt dus niet als je SD-kaarten gaat gebruiken.
    Real men ride twins

  11. #230

    Standaard Re: SDHC kaart 8-16-32 GB report, Nieuwe generatie MMi + RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buckser Bekijk Berichten
    hoi allemaal ik heb een a4 uit 2012 b8 met dvd navi kan ik gewoon een sd kaartje kopen daar e kaarten opzetten en dan werkt het of moet ik daar nog iets speciaals voor doen

    gr patrick
    Ja, gebruik ff de zoekfunctie voortaan, je bent niet de 1e sinds de introductie (6-2009) van de MMI-3G DVD
    loopt een topic over -> https://www.audiforum.nl/forum/model...=DVD+naar+SDHC

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •