Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: NOKIA SPEAKERS IN AUDI 100 2.6 V6 Bouwjaar 1993

  1. #1

    Standaard NOKIA SPEAKERS IN AUDI 100 2.6 V6 Bouwjaar 1993

    Heb afgelopen middag eens effe lekker zitten snuffelen in mijn auto daar ik een nieuwe autoradio/CD in de auto gaat plaatsen.
    Pioneer DEH-3100R-B - Mosfet 45W x 4

    Eenmaal aangekomen bij de kofferbak viel mij op dat in de hoedenplank twee Nokia Speakers zitten met daarbij twee tweeters met daar tussen een weerstand.
    Dit zelfde geld ook voor de voor portieren twee speakers per deur.
    Dit alles keurig netjes verbonden met een kabelboom en de draden allemaal keurig met een soort platte ISO connector aan de grote speaker.

    Mijn gedachten gingen toen meteen dit is volgens mij vanuit de fabriek geplaatst ??..

    Kan iemand van jullie mij vertellen of dat juist is (van fabriek) of heeft iemand anders een andere gedachte hierover.
    Il Bisontie Della Strada.......

  2. #2
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Is volgens mij af fabriek ja (dan wel dan niet als optie). Heb ze ook in mijn 100 ('94) zitten, en ben zeer tevreden over het geluid.
    Koekje erbij?

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Klopt, is af-fabriek. Zit ook in mijn huidige (en mijn vorige) 90q met Audi Duo Soud.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Dat is vanaf fabriek ja
    zit ook in mijn A8 van 1995

    Zeer tevreden over het geluid!
    In totaal 12 boxen door de hele auto als ik het goed heb (kunnen er ook 10 zijn)
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •