Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 67

Onderwerp: dB-drag

  1. #1

    Standaard dB-drag

    [img][http://www.vortexmediagroup.com/images/banghead.gif]http://www.vortexmediagroup.com/images/banghead.gifhttp://[/img] Ging iets goed fout, verkeerde knopje te pakken :oops:

    FF hopen dat hij nog in de database staat...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #2

  3. #3
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Wat wilde je doen dan 340 ?
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  4. #4
    Grom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.095
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Audi A4 2012 limousine 3.0 TDI Pro Line S
    Ex Audi A4 2012 limousine 2.0 TDIe 136pk Pro Line Business Hartog Tuned[
    Ex Audi A3 TDI 2000 110@140pk | Ex Audi 80 2.0E 90pk

  5. #5
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    @ Grom :

    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #6
    Grom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.095
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Sorry, heb last van een melige bui.
    Audi A4 2012 limousine 3.0 TDI Pro Line S
    Ex Audi A4 2012 limousine 2.0 TDIe 136pk Pro Line Business Hartog Tuned[
    Ex Audi A3 TDI 2000 110@140pk | Ex Audi 80 2.0E 90pk

  7. #7
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Een beetje te veel van dittum Grom

    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  8. Ad
  9. #8
    Grom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.095
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    nee, dat niet maar meer dit idee
    Audi A4 2012 limousine 3.0 TDI Pro Line S
    Ex Audi A4 2012 limousine 2.0 TDIe 136pk Pro Line Business Hartog Tuned[
    Ex Audi A3 TDI 2000 110@140pk | Ex Audi 80 2.0E 90pk

  10. #9
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Okay, dan wel naar huis fietsen he
    Laat de auto maar staan. Een A3 met een deuk kan natuurlijk niet
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  11. #10

    Standaard

    Berichtje samenvoegen, berichtje verwijderen. Alleen als je dan het allemaal even te vlug wil doen, kies je het verkeerde kruisje en vervolgens verwijder je het hele topic Beken dat ik iets scherper had moeten zijn.

    Had eigenlijk nog even op jou en Dniz z'n betoog willen gaan reageren, de GTI-rijders bleven er namelijk slecht af komen .
    Hoop niet dat je Dniz betoog nu hebt moeten missen, hetgeen me enorm spijt als het wel het geval is. Zal het niet proberen samen te vatten aangezien ik dan bang ben dat ik op essentiele punten nuances verkeerd leg.
    Kan me wel in je ergenis inleven aangezien ik direct achter een tankstation gewoond heb, waar bepaalde lieden zich zo ongeveer onder m'n raam meenden te moeten verzamelen. Nu heb ik ongeveer nog redelijk dezelfde smaak, maar de tijdstippen die ze ervoor uitkiezen :?
    Aan de andere kant word je ook gek wanneer je alleen maar rekening met anderen loopt te houden, zou er niemand zijn die er last van heeft. Schiet er eigenlijk gelijk weer "Pareto efficiency" door m'n hoofd. Hoeveel nadeel ondervinden zij door m'n gedrag (uitgedrukt in geld) en hoeveel plezier beleef ik eraan (uitgedrukt in geld)...
    Geloof dat ik dan op 1 lijn met Jan Polman zit (voor beide valt wat te zeggen).

    Wat me wel verbaasd is dat er eigenlijk tegen die "GTI mennekes" nauwelijks opgetreden wordt (Scheveningen werd het geloof ik aangepakt), terwijl er bij zijn die volgens mij geluidsniveau's halen waar je een normaal een ontheffing voor nodig hebt.
    Daarnaast vind ik het de verkeersveiligheid niet ten goede komen, al aangevoerd waren de voorrangsvoertuigen die men niet hoort aankomen, maar ook een toeter van andere voertuigen of het geklingel van een spoorwegovergang blijven volgens mij onopgemerkt.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  12. #11
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    als een topic is verwijderd is dit permanent....

  13. #12
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ik heb Dniz z'n betoog nog net kunnen lezen. Nadat ik een refresh van de pagina wilde doen was ie in eens weg.

    De term "GTI mennekes" slaat uiteraard op het stereotype persoon in een stereotype voertuig.

    Ik heb een vreselijke hekel aan dat soort figuren. Naast het vaak asociaal hard afspelen van muziek hebben ze bijna ook altijd last van het "binair rijgedrag" symptoom.
    Altijd knetterhard rijden. Volgas of keihard remmen.
    Ze zijn te dom om te snappen dat met 100 km/u door een straat janken nooit goed kan zijn voor iemands gezondheid.

    Nee, m'n vrienden zullen het nooit worden...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    ... hebben ze bijna ook altijd last van het "binair rijgedrag" symptoom.
    Wat verwacht je anders van de "playstation"-generation?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  15. #14
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik woon aan een kruispunt van een brede doorgaande weg en een smallere weg met eenrichtingsverkeer. Omdat de GTI-boys (CRXen, Corrado's...) regelmatig met konvooien auto's tegen de 100 km/u over de doorgaande weg raceten, is het kruispunt onlangs verhoogd en de voorrang omgedraaid. Het verkeer op de eenrichtingsweg heeft nu voorrang en je moet een drempel op als je op de doorgaande weg wilt doorrijden. Gevolg van deze maatregel: er wordt heel rustig de drempel opgereden (anders kun je elke dag een nieuwe spoiler kopen, natuurlijk) en vervolgens geven ze vlak voor mijn woonkamerraam vol gas zodat bij het einde van de kruising de 100 km/u weer is bereikt. Resultaat: nog meer herrie (ze hebben er allemaal een stortkoker onder hangen) en geen minder onveilig kruispunt.

    Ik heb nog wel eens overwogen om met een buks voor het raam te gaan zitten... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #15

    Standaard

    Ze zijn niet allemaal zo, er zit echter een select gezelschap hersenlozen tussen die het voor de rest verknoeien... Tussen deze mensen zitten ook heel veel net zulke grote autoliefhebbers als hier.

    Een maat van me heeft een verbouwde golf gti. Die zie je echter nooit scheuren omdat ie dat zonde vind. Ben wel eens bij meetings geweest van die lui maar moet zeggen dat ze over het algemeen toch vrij beschaafd zijn.

    Lees op vw-forum de reacties maar eens als iemand stoere verhalen heeft over zijn scheur-verhalen, of als er op een meeting iemand met piepende banden het terrein verlaat......
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  17. #16
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yup, er rijdt ook iemand door mijn woonplaats met een Golf I GTI. Enige modificaties zijn een verlaging en een setje 16" BBSen, hij rijdt altijd normaal en de auto ziet er altijd uit om door een ringetje te halen. Toch is het geen bejaarde, alleen iemand die kan nadenken en gek is op zijn auto (en wat mij betreft terecht, schitterende bak!)
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    of als er op een meeting iemand met piepende banden het terrein verlaat......
    Hahahaha, dat lukte me de laatste keer niet... Traction controle greep in

    Ik wordt moe van die jongetjes die met hun kachelpijp onder hun roestbak volgas door een woonwijk knallen.. Op de snelweg rijden ze gek genoeg niet harder dan 130... Ik hing een keer achter zo'n knaap. Door de woonwijken reed hij als een mongool... En op de snelweg haalde ik hem later weer in omdat hij daar als een oma reed...

    Afschieten :2gunfire:
    Huidig transport= iets anders

  19. #18

    Standaard

    Hahaha... ik rij structureel 30 km te hard. 8) Woon-erf of niet, en ook op de snelweg jij staat achter me in deze eenzame strijd? Ik bedoel hey als je kinderen ofzo hebt dan moet je maar een tuin nemen die groot genoeg is om ze te laten spelen. Ik kan daar echt geen rekening mee gaan houden...

    8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Hahaha... ik rij structureel 30 km te hard. 8) Woon-erf of niet, en ook op de snelweg jij staat achter me in deze eenzame strijd? Ik bedoel hey als je kinderen ofzo hebt dan moet je maar een tuin nemen die groot genoeg is om ze te laten spelen. Ik kan daar echt geen rekening mee gaan houden...

    8)

    :roll: Hahahaaha, jij bent nie goe, man

    Snelweg met wat ruimte mag van mij best lekker doorgereden worden. Woonwijken behoor je je te gedragen... Zodat je op tijd kunt stoppen wanneer een kind met haar impulsieve gedrag achter haar bal aan duikt op speelse wijze... Sprak hij :roll:
    Huidig transport= iets anders

  21. #20

    Standaard

    Even voor de mensen die mij niet kennen, mijn post was dus sarcastisch bedoeld. I'm not a devil's driver..

    Dat laatste ben ik helemaal met je eens Chris.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •