Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 286

Onderwerp: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

  1. #21

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Onzinnig? Je geeft nu zelf al precies het punt op waar het om draait: een alarm. Als ze bijvoorbeeld bij willen springen met een alarm dan maak ik daar misschien gebruik van.

    En misschien hebben zij nog wel meer opties, weet jij veel..

    Onder het mom van "Niet geschoten is altijd rukken.." heb ik dat mailtje verstuurd.
    En ook al hebben ze geen zinnig antwoord, dan verwacht ik op z'n minst wel een antwoord dat ze er niets aan kunnen doen.

  2. #22
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    schadeherstelbedrijf maar gelijk een stevige stalenplaat laten lassen op de plek waar dat gat zit. en aan de andere kant ook. Hebben ze volgende keer pech, dan zullen ze een ruit in moeten slaan..
    Audi A2 1.4 aua

  3. #23
    ELF76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    66
    Kudos
    1

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    schadeherstelbedrijf maar gelijk een stevige stalenplaat laten lassen op de plek waar dat gat zit. en aan de andere kant ook. Hebben ze volgende keer pech, dan zullen ze een ruit in moeten slaan..
    Nee, dat zal ze lekker tegenhouden. Ben je helemaal klaar mee. Kan je tenminste je ruit vervangen en de deur over laten spuiten omdat die lekker onder de krassen zit van het glas nog niet te spreken over de schade die dan aan de binnenzijde van de auto onstaat door al het glas. Tevens vindt je jaren na de inbraak nog steeds glas in de auto, rammelt het lekker op de plekken waar je net niet bij kan en heb je de mazzel dat de ruit vervangen moet worden door zo'n glasboer die gelijk je hele deur ontwricht.

    Beter je deur open laten. Als ze het spul willen hebben nemen ze het toch wel.

  4. #24

    Angry Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ELF76 Bekijk Berichten
    Beter je deur open laten. Als ze het spul willen hebben nemen ze het toch wel.
    En dan bij de verzekering aankloppen dat je geen braakschade hebt? Krijg je weer touwtrekken en welles nietes spelletje.
    Mensen moeten gewoon van ander mans spullen af moeten blijven. Netjes afsluiten en rustig gaan slapen.

    Maar nogmaals! Zolang er mensen blijven bestaan die een RNS-E op de kop willen tikken voor een paar honderd euro blijven wij last houden van mensen die ze weghalen.
    Heb met mijn verdiende euro's een mooie Sb met een navi en een ander vernachelt de boel.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  5. #25
    ELF76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    66
    Kudos
    1

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert_montfrooij Bekijk Berichten
    Mensen moeten gewoon van ander mans spullen af moeten blijven.

    Maar nogmaals! Zolang er mensen blijven bestaan die een RNS-E op de kop willen tikken voor een paar honderd euro blijven wij last houden van mensen die ze weghalen.
    Heb met mijn verdiende euro's een mooie Sb met een navi en een ander vernachelt de boel.
    Volledig met je eens. Het was ook meer sarcastisch bedoeld.

    Bij mij is in een vorige auto een keer ingebroken door eerst de slotplaat proberen te forceren. Dat is niet geluk toen hebben ze de ruit maar ingeslagen en wat was de buit.... een aansluitsnoertje voor een tomtom van 6 jaar oud met en waarde van je raad het nooit, acht hele euro´s. Vervolgens wel bijna 2.500 euro schade door spuitwerk en omdat de carglass niet weet hoe je de zijruiten moet vervangen en daardoor een compleet ontwrichtte zijdeur.


  6. #26

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
    Onzinnig? Je geeft nu zelf al precies het punt op waar het om draait: een alarm. Als ze bijvoorbeeld bij willen springen met een alarm dan maak ik daar misschien gebruik van.

    En misschien hebben zij nog wel meer opties, weet jij veel..

    Onder het mom van "Niet geschoten is altijd rukken.." heb ik dat mailtje verstuurd.
    En ook al hebben ze geen zinnig antwoord, dan verwacht ik op z'n minst wel een antwoord dat ze er niets aan kunnen doen.
    Waar ik op doelde; een leasemaatschappij weet precies waar de risico's liggen en wat het kost om deze af te dekken, dus het feit dat ze een alarm niet verplicht stellen bij een A3 met navi geeft kennelijk al aan dat het goedkoper is om de kosten van de inbraak en de vervanging te dragen bij degenen die hier het slachtoffer van worden.

    Maar inderdaad; nee heb je en ja kun je krijgen

    Dat het een slechte zaak is dat ze niet reageren ben ik ook met je eens overigens. Helaas is dat bij meer bedrijven zo, dus als ik echt iets wil weten bel ik gewoon.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  7. #27

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Hoe werkt het nu eigenlijk? Betaalt de LM nu een (hoge) verzekeringspremie en is de verzekeraar steeds de dupe?

    Want kan me niet voorstellen dat de reparatie- en vervangingskosten van enkelen lager zijn dan alarm installaties bij velen.
    Enige breekpunt voor de bijspringende partij is dan dat zo'n alarm wel nut moet hebben.

    Maar ik snap gewoon niet dat er NOG STEEDS niets aan gedaan is.. Er worden door meerdere hier gezegd "het is niet de vraag OF, maar de vraag is WANNEER je RNS-E er uit wordt gehaald.."

    Dit is toch van de zotte? En we worden nergens over geinformeerd en moeten het maar gewoon op zn beloop laten gaan.
    Het is gewoon te gek voor woorden..

  8. Ad
  9. #28
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Heb me laten vertellen dat bijna alle leaseauto's WA-verzekerd zijn. De besparing die dit tot gevolg heeft weegt niet op tegen de schades cq total loss rijden van een auto...Zal met inbraak vermoedelijk niet anders zijn. (en volgens mij heeft berijder toch altijd een klein eigen risico van € 300,-- per (behoorlijke) schade???)
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  10. #29

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Oh, ik had wel antwoord van mijn LM, ze stuurden het alleen niet per mail zoals ik volgens mij had gevraagd.

    Goedenmiddag heer ###,

    hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij ondervinden inderdaad hinder/inbraakmeldingen zoals u het omschrijft.
    Helemaal tegengaan is onmogelijk wij adviseren u dan ook indien mogelijk de auto binnen te parkeren of indien mogelijk in een beveilgde omgeving.
    Een alarm-systeem wordt gezien als een toegevoegd accesoire, het kan dan zijn dat het lease-tarief iets omhoog gaat daarom adviseren wij u daarvoor contact op te nemen met uw werkgever.
    De consequentie in dit soort gevallen is dat er een eigen risico verrekend wordt met uw werkgever omdat het een schade zonder tegenpartij betreft.
    Hoe uw werkgever verder met deze kosten omgaat is een interne afspraak tussen u en uw werkgever.

    Ik hoop u voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    ###
    Even informeren dus naar mijn eigen risico

  11. #30
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Dat is echt balen! Daarom heb ik mijn A3 met af fabriek alarm besteld. Maar daar heb je niet zoveel aan, omdat het nergens zichtbaar is dat het erin zit. Geen stickers, geen knipperende leds niks. Schade aan je deur voorkom je er waarschijnlijk niet mee...

    Sterkte met de afhandeling!
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  12. #31

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Heb ook af fabriek alarm, met helingsdetectie/ interieur alarm etc etc. Maar zodra het slot ontsloten wordt is ieder VAG alarm uitgeschakeld.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert_montfrooij Bekijk Berichten
    Heb ook af fabriek alarm, met helingsdetectie/ interieur alarm etc etc. Maar zodra het slot ontsloten wordt is ieder VAG alarm uitgeschakeld.
    Ben ik het niet helemaal mee eens..

    Wanneer ik met de sleutel (slot) het portier open moet ik de auto binnen 30 sec op contact zetten, anders krijg je echt kermis, alarm gaat dan automatisch af.

    (A4 B7, origineel alarm)

  14. #33
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dave-A3 Bekijk Berichten
    :/ misschien staat het ergens al, maar hoe krijg je ingodsnaam je deur open dan als je daar een gat maakt?
    Hengelen en handigheid?

    Zo triest dat het weer nummer zoveel is alweer, je zou ze toch gewoon kapot willen schieten hè... Smerig tuig.

  15. #34

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Ik denk ook al heb je nog zo'n duur alarm, je kan het niet tegenhouden ik was 2 jaar geleden aan de beurt met mijn vrouw d'r golf MK1 cabrio helemaal gerestaureerd leder enz erin en auto weg, en als je dan aangifte gaat doen bij politie vragen ze je wel 30 x of je de auto wel op slot hebt gezet en en iemand toestemming hebt gegeven om in je auto te komen!!! toen kreeg ik van de expertise man een site die ik helaas vergeten ben waar de vers gestolen auto's op stonden en daar stonden voor 90 % dikke Audi's ,BMW's en Mercedessen op welke allemaal in de duurdere prijsklasse's vielen met dikke alarminstallaties en sommige met GPS maar worden zelden terug gevonden de beste man vertelde mij ook dat sommige auto's met navi's zoals wij en interieuren zoals in onze auto's zitten gewoon de auto gejat wordt om te strippen en zoals jullie zelf al aangeven op mp enz belanden.
    Hij zei ook dat de meeste snelle rakkers meestal gebruikt worden voor de zogenaamde ramkraken en dus ook snelle vluchtwagen want laten we eerlijk zijn weinig politie auto's houden een rs4 bij!!!
    Feit blijft dat je wel een hele tijd met dat klotegevoel blijft zitten van wanneer komen ze weer terug.

    succes met je schadeafwikkeling en hopelijk wordt je schadeloos gesteld
    Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!

  16. #35

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaky Bekijk Berichten
    Ben ik het niet helemaal mee eens..

    Wanneer ik met de sleutel (slot) het portier open moet ik de auto binnen 30 sec op contact zetten, anders krijg je echt kermis, alarm gaat dan automatisch af.

    (A4 B7, origineel alarm)
    zodra ik mijn auto terug heb zal ik jou methodiek eens proberen.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  17. #36

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Nou die methodiek klopt wel, maar kan zijn dat je alarm hoorn allang het leven heeft gelaten zonder dat je het weet.
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  18. #37
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaky Bekijk Berichten
    Wanneer ik met de sleutel (slot) het portier open moet ik de auto binnen 30 sec op contact zetten, anders krijg je echt kermis, alarm gaat dan automatisch af.
    Is die 30 seconden niet te verkorten?
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  19. #38

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Mijn alarm horn werkt wel want het autoalrm is anders dan de claxon, namelijk een piepend geluid.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Is die 30 seconden niet te verkorten?
    Niet dat ik weet helaas..
    Wel scant de auto de canbus non stop, zodra de RNS los geplugd wordt merkt de canbus dit en zal het alarm direct worden ingeschakeld.

  21. #40

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Denk dat het alarm van de A4 anders is dan die van de A3 hoor. Want deze opmerkzame manieren van wanneer het alarm afgaat heb ik niet eerder gehoord.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •