Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
Resultaten 281 tot 286 van de 286

Onderwerp: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

  1. #281
    mz1981
    Guest

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Het lijkt echt een VAG probleem inderdaad.
    Ik heb op verschillende sites al gezien hoe eenvoudig het slot open te krijgen is van Audi's en VW's. Zie ook youtube hoe dood eenvoudig het slot open te krijgen is. Alleen de gelegenheidskrakers zullen ruitjes intikken.
    Ik heb zelf nu nog een Toyota met navi maar die is tot op heden nog steeds erin gebleven. Schijnt ook wat lastiger uit te bouwen te zijn dan het VAG systeem met de 4 pinnen.

    Ik ben benieuwd of het straks bij mij ook gaat gebeuren.

  2. #282

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Cool Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Ik volg deze post al een tijd en als ik zo de berichten lees ben ik blij dat ik nu een goed autoalarm heb laten inbouwen door Fleetaccess.

    Ik heb hiervoor een TT gehad (nu A6) en ben er zeer blij mee dat ik destijds gekozen heb voor een klasse 3 alarm aanvullende met een klasse 5 alarm. Betaal wel iets in de maand, maar mijn vrouw en ik slapen rustiger.

    Mensen die bang zijn om een alarm in te bouwen en er bang voor zijn dat het niet werkt kan ik aanraden het zeker toch te doen!! Het schrikt erg af en ze hebben er minder zin in. Voor het zelfde geld pakken ze een auto verderop en niet de jouwe. Scheelt toch een hoop ellende. Wanneer ze eenmaal langs zijn geweest blijven ze terug komen. Mijn buurman heeft een Golf 5 2007 met RNS510 en die man werd er kierewiet van. Maar liefs 5x ingebroken in 2 maanden; RNSJe weg! De verzekering wilde al bijna niet meer uitkeren. Ondertussen een goed autoalarm klasse 3 alarm erin laten zetten, en tot op heden (klop af) geen problemen meer gehad. Lijkt toch goed te werken.

    Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een goed inbouwadres voor autoalarmen kun je reageren op deze post. Mijn klasse 5 alarm is perfect ingebouwd.

    Succes alleen en waak voor de AUTO!

    Tip; een grote BOUWLAMP met camera werkt ook erg goed! Alles wat afschrikt maakt de kans kleiner.....

  3. #283

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Mijn buurman had ook een A3 met RNS en die (RNS) namen ze gewoon twee keer mee, alarm maakt ze echt niet uit, ze zijn in 1 minuut weg. En of hij nou in een Audi of een Golf zit; als ze hem willen, komen ze hem gewoon halen. Omgeving Rotterdam

  4. #284
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi TTje Bekijk Berichten
    Ik volg deze post al een tijd en als ik zo de berichten lees ben ik blij dat ik nu een goed autoalarm heb laten inbouwen
    Voor je beneden bent ligt de RNS-E al bij de heler, alarm boeit ze geen meter.[/QUOTE]

    Tip; een grote BOUWLAMP met camera werkt ook erg goed! Alles wat afschrikt maakt de kans kleiner.....
    Leuk voor thuis maar om je auto altijd thuis te laten staan kun je de auto beter verkopen want dan kun je er alleen nog maar rondjes meerijden (en onder de bouwlamp parkeren)

    Audi zou met een oplossing moeten komen imho, doormiddel van een software update zodat de ontsleutel dvd nutteloos wordt danwel een mechanische beveiliging.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  5. #285
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Leuk voor thuis maar om je auto altijd thuis te laten staan kun je de auto beter verkopen want dan kun je er alleen nog maar rondjes meerijden (en onder de bouwlamp parkeren)
    Het gebeurt vaak 's nachts en dan staat hij vaak thuis voor de deur.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Audi zou met een oplossing moeten komen imho, doormiddel van een software update zodat de ontsleutel dvd nutteloos wordt
    Dat soort beveiligingen worden ook weer gekraakt. En dan heb je ook nog een categorie dieven die niet weten dat er een beveiliging op zit en hem er toch uitslopen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #286
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbraak A3 RNS-E weg Goddd%#%@%#^

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Het gebeurt vaak 's nachts en dan staat hij vaak thuis voor de deur.
    Mja ik ben daar wat minder van onder de indruk dan wanneer ik hem in het centrum van een stad zou parkeren. Voor bepaalde ritjes neem ik tegenwoordig de auto van Mrs. Harlin mee ipv mijn eigen auto. Maar dat is voor mij een gevoels kwestie.

    Dat soort beveiligingen worden ook weer gekraakt. En dan heb je ook nog een categorie dieven die niet weten dat er een beveiliging op zit en hem er toch uitslopen.
    Dat heeft tijd nodig, de RNS-E is lange tijd niet gewild geweest. Wanneer de kans voor een verkoopbaar systeem minder wordt zal mijn inziens snelle gelegenheids dief zijn werkterrein verleggen. De georganiseerde bendes hebben volgens mij ook plaats gemaakt voor de snelle acties (bromt iets met scooters en jasjes met een dooie kat in de nek)
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •