Pagina 49 van 69 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 980 van de 1363

Onderwerp: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

  1. #961

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Vanacht heeft bij mij ook iemand de rns-e geleend zonder dit te melden.

    Gelukkig alle kabels en dergelijke nog heel. Ik heb de nieuwste rns-e voor de seat exeo laten bestellen. Nummer 8E0035192.

    Wordt maandag geplaatst.

    Ik was dr 3de van dit weekend

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
    Audi A4 Avant 2004 2.5 TDI V6 Multitronic, Leder bekleding, Xenon. Verlaagt, Audi Navigation Plus

  2. #962

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skippiemanz Bekijk Berichten
    Vanacht heeft bij mij ook iemand de rns-e geleend zonder dit te melden.

    Gelukkig alle kabels en dergelijke nog heel. Ik heb de nieuwste rns-e voor de seat exeo laten bestellen. Nummer 8E0035192.

    Wordt maandag geplaatst.

    Ik was dr 3de van dit weekend

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

    Meestal maken ze een rondje inderdaad. En het lullige is dat jij nu gewoon op de kaart staat, en de volgende keer dat ze in de buurt zijn komen ze gewoon nog een keer langs.

    Ik hoop van harte voor je dat het goed gaat, maar ik ben bang dat het een kwestie van tijd is...

    Gelegenheid maakt de dief, en je geeft ze een nieuwe gelegenheid. Omgekeerde wereld en achterlijk, maar helaas waar.

  3. #963

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Idd, je mag ze hoogstwaarschijnlijk nog eens verwachten.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  4. #964
    redina's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    46
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Angry Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    En ook wij hadden een leuk sinterklaar kadootje vanmorgen. Wakker worden door het auto alarm om er achter te komen dat je RNS-E gejat is voor je deur in een mooie woonwijk in Tiel.
    Autoruit aan diggelen en gelukkig wel onze kabels netjes achter gelaten. Nu maar eens aan het kijken of we onze mooie RNS-E waar we zo blij mee waren toch niet gaan vervangen voor een ander systeem met een afneembaar front. We zitten nu naar een Eonon g2216E te kijken.

    Maar we balen er wel flink van! Anderzijds zijn we ook bang dat ze over een paar maanden weer op de stoep staan dus een RNS-E durven we eigenlijk niet meer aan.
    Wel jammer. Ik was wel blij met het systeem

  5. #965

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    De auto stond gelukkig op een plek waar hij normaal nooit staat. Dus bij hun volgende rondje zullen ze hem daar niet meer aantreffen.

    @Redina, Ik zou de eonon wel eerst ergens proberen als dat kan! lijkt er op een de bekende chinese units. ik heb ooit ook zon type aangeschaft. en bijvoorbeeld als je radio luister en navigeer word het geluid van je radio niet zachter gezet maar gaat volledig uit. en nog meer van die kleine zaakjes.

    Ik ga waarschijnlijk toch voor de RNS-E welke normaal ind e A3 geplaatst word 2010+ model. dit omdat de RNS-E voor de Exeo ruim € 4000,00 kost!

    Succes iig!
    Audi A4 Avant 2004 2.5 TDI V6 Multitronic, Leder bekleding, Xenon. Verlaagt, Audi Navigation Plus


  6. #966

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skippiemanz Bekijk Berichten
    De auto stond gelukkig op een plek waar hij normaal nooit staat. Dus bij hun volgende rondje zullen ze hem daar niet meer aantreffen.

    @Redina, Ik zou de eonon wel eerst ergens proberen als dat kan! lijkt er op een de bekende chinese units. ik heb ooit ook zon type aangeschaft. en bijvoorbeeld als je radio luister en navigeer word het geluid van je radio niet zachter gezet maar gaat volledig uit. en nog meer van die kleine zaakjes.

    Ik ga waarschijnlijk toch voor de RNS-E welke normaal ind e A3 geplaatst word 2010+ model. dit omdat de RNS-E voor de Exeo ruim € 4000,00 kost!

    Succes iig!
    De A3 RNS-E heeft een andere frontplaat, die gaat niet in je A4 passen.

    Als de auto ook maar enigszins in de buurt stond van waar hij normaal staat zoeken ze hem echt wel op

  7. #967

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Bart,

    Frontplaat is bekend... dus ook naarstig op zoek naar een defecte rns-e voor een audi a4 b6/b7 welke voor een schappelijke prijs over kan nemen

    En locatie was bij een kennis ruim 5 km verder op gelukkig... ik houd hoop!
    Audi A4 Avant 2004 2.5 TDI V6 Multitronic, Leder bekleding, Xenon. Verlaagt, Audi Navigation Plus

  8. Ad
  9. #968

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Angry Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redina Bekijk Berichten
    En ook wij hadden een leuk sinterklaar kadootje vanmorgen. Wakker worden door het auto alarm om er achter te komen dat je RNS-E gejat is voor je deur in een mooie woonwijk in Tiel.
    Autoruit aan diggelen en gelukkig wel onze kabels netjes achter gelaten. Nu maar eens aan het kijken of we onze mooie RNS-E waar we zo blij mee waren toch niet gaan vervangen voor een ander systeem met een afneembaar front. We zitten nu naar een Eonon g2216E te kijken.

    Maar we balen er wel flink van! Anderzijds zijn we ook bang dat ze over een paar maanden weer op de stoep staan dus een RNS-E durven we eigenlijk niet meer aan.
    Wel jammer. Ik was wel blij met het systeem
    Hé dat meen je niet, bij ons is die vannacht gestolen ook in Tiel

  10. #969

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tariko Bekijk Berichten
    Hé dat meen je niet, bij ons is die vannacht gestolen ook in Tiel
    Destijds was ik die ochtend om 6 uur al de derde van die nacht alleen. Allemaal VAG auto's, allemaal ontdaan van RNS-E of RNS510/310. En dat was in Amsterdam.

    De enige optie om er echt vanaf te zijn is géén VAG navigatiesysteem meer, dingen als een alarm of stuurslot zijn wel afremmend maar zullen nog altijd reden zijn voor ongewenst publiek. Er zijn er in dit topic verschillende met alarm, masterlock, etc die desondanks bestolen zijn.

    Ik ben wel benieuwd eigenlijk of er ook mensen zijn met een Navilock waarvan desondanks de navigatie gejat is?

  11. #970

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Ik vertrouw niks en niemand meer! Dan maar monteren en demonteren elke keer het is niet anders

  12. #971
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Gisteren bleek dat ik ook bezoek had gehad, op de oprit naast het huis zijn de RNS-E en het MF stuurwiel vakkundig gedemonteerd (Breda). Had geen alarm op mijn A3, het slot is er uitgeboord lijkt het (verder geen zichtbare schade).

  13. #972
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Misschien is het handig om voortaan er ook bij te zetten in welke woonplaats dit heeft plaatsgevonden. Uiteindelijk kan je een NL kaart vullen met stipjes en wellicht ergens vandaan halen waar ze vaak aktief zijn. Lokauto van Audiforum er neerzetten met een defecte RNS-e en om de beurt de wacht houden
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  14. #973

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Nacht van 6 op 8 december, in Gouda. Vervolgens de ruit niet eens even netjes afgedekt, dus lekker ingesneeuwd.....

  15. #974

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Nacht van 6 op 7 december, in Gouda. Vervolgens de ruit niet eens even netjes afgedekt, dus lekker ingesneeuwd.....

  16. #975

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    61
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MMMMMM Bekijk Berichten
    Nacht van 6 op 7 december, in Gouda. Vervolgens de ruit niet eens even netjes afgedekt, dus lekker ingesneeuwd.....
    Dat is wel balen en zeker als het je twee keer overkomt ;-), Kreeg je alles wel weer mooi droog, zonder vlekken enz.
    There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

  17. #976

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    94
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Woensdag de auto terug van de schadehersteller(kleine putjes in de lak van de glasbreuk)

    En gister de nieuwe rns-e unit geplaatst... Nu hopen dat deze er in blijft!

    Ik moet eerlijk zeggen dat het pianolak scherm niet misstaat in het interieur.

    Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 2004 2.5 TDI V6 Multitronic, Leder bekleding, Xenon. Verlaagt, Audi Navigation Plus

  18. #977
    herrB4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    39
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant_18-20V Bekijk Berichten
    Van de week de eerste Zenec 3131D ingebouwd en kan niet anders zeggen dat Zenec toch echt wel aan de weg getimmerd heeft met een kwaliteitsprodukt.
    *Weergave in de BIS van navigatie en radio.
    *Modeknop wordt source knop
    *Spraaksturing wordt opnemen en ophangen telefoongesprek.
    *Supersnelle en gebruiksvriendelijke interface
    *Touchscreenbediening
    *USB / I-pod aansluiting
    *DVD kijken ook tijdens het rijden (voor de bijrijder)
    *Lijkt op de RNS-E, dus volledige intregatie in het dashboard.
    *Gebruikt de originele diversity antennes = zeer goede ontvangst.
    *Ook i.c.m. Bose te gebruiken. (in de setup van de Zenec in te stellen)

    Absoluut niet meer te vergelijken met de vorige generatie Zenec's.



    Zeker een waardig vervanger van de RNS-E.
    Idd! Eindelijk iets op maat voor de A3!

    Weet je alleen of ik de originele bluetooth kan behouden?
    Ik zou graag mijn orgineel verborgen micro behouden zonder een extra te monteren. Iets dat niet mogelijk is met een pioneer, kenwoon of alpine.

    Krijg ik ook de pijltjes te zien op mijn bc tijdens het navigeren? Ook al had ik daarvoor geen orginele navi rns-e?

    Is het gewoon plug & play of moet er nog iets speciaal gebeuren?

    Automatische overschakeling tussen dag-nacht display aanwezig?
    Laatst gewijzigd door herrB4fahrer; 22-12-12 om 15:38.
    "You've got to have the Vorsprung in order to be in front"

    2012 Audi A4 Avant 2.0tdi 136pk

  19. #978

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrB4fahrer Bekijk Berichten
    Idd! Eindelijk iets op maat voor de A3!

    Weet je alleen of ik de originele bluetooth kan behouden?
    Ik zou graag mijn orgineel verborgen micro behouden zonder een extra te monteren. Iets dat niet mogelijk is met een pioneer, kenwoon of alpine.

    Krijg ik ook de pijltjes te zien op mijn bc tijdens het navigeren? Ook al had ik daarvoor geen orginele navi rns-e?

    Is het gewoon plug & play of moet er nog iets speciaal gebeuren?

    Automatische overschakeling tussen dag-nacht display aanwezig?
    Originele BT komt te vervallen omdat de modeknop de functie krijgt van source kiezen.
    Originele microfoon is niet te gebruiken en moet een extra microfoon geplaatst worden.
    Pijlweergave in de BIS : JA
    Zenderweergave in de BIS : JA

    Is bijna plug and play, moet een microfoon monteren en de USB aansluiting in het dashboardkastje monteren

    Automatisch dag/nacht schakeling instelbaar, dus JA
    Mijn andere hobby www.barbeel.eu

  20. #979

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    En ook ik heb er aan moeten geloven. In de nacht van woensdag op donderdag. In maastricht. Wilde net naar kantoor vertrekken. Sla de kofferdeur dicht. Hoor ik iets aan rechterdeur rammelen. Zo onwerkelijk als je opeens constateert dat je raam ingetikt is en vervolgens constateert dat je navigatie gejat is. En dat na al drie jaar in mn a3 gereden te hebben.

    Overigens was er de afgelopen week ook intwee passats en een a3 ingebroken. Volgens mij gebeurden de meeste inbraken in het noorden. Maar nu zijn wij hier nu ook aan de beurt.

    De leasemaatschappij en wagenparkbeheer stelden ook een aftermarket voor. Maar als ik hier dan lees dat de luidsprekers van het audi audio system niet goed aangestuurd worden, plus de originele bluetooth module, microfoon en gps antenne niet gebruikt kunnen worden en de aansturing van de BIS niet werkt, vind ik dat toch een nadeel. Ik ga dan liever voor navilock over de rns-e. Zonder is geen optie. Want ik verwacht dat ze t binnenkort weer zullen proberen.

  21. #980
    herrB4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    39
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant_18-20V Bekijk Berichten
    Originele BT komt te vervallen omdat de modeknop de functie krijgt van source kiezen.
    Originele microfoon is niet te gebruiken en moet een extra microfoon geplaatst worden.
    okej, dit wordt ook weer nix dus.
    orginele bt werkt veel te goed om hem te vervangen...
    ik zal wel verder navigeren met mij garmin.

    overigens, deze zenec lijkt helemaal niet op de rns-e maar wel op de concert radio. dus mss toch niet zo diefstal gevoelig.

    en voor diegenen die toch een ideale oplossing zoeken om hun rns-e te beschermen, heb ik iets bedacht.
    rns-saver.JPG

    dus!
    de pinnen waarmee je de rns demonteert (lees: pikt) zijn van metaal (lees: geleidend).
    als men die stun-gun dus aan de klemmen zou kunnen koppelen waarmee de rns vast zit, dan heb je de dief bij zijn kl*ten!
    op het moment dat hij beide pinnen insteekt, maakt hij de elektrische kring rond en bzzzzzzz, 1800 kV door zijn lijf.
    die stun gun, die verberg je dan ergens in het handschoenkastje ofzo, zodat je die eenvoudig op en af kunt zetten.

    dit moet toch praktisch realiseerbaar zijn.

    prijs valt ook mee. beetje kabel en een stun gun van 30$
    "You've got to have the Vorsprung in order to be in front"

    2012 Audi A4 Avant 2.0tdi 136pk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •