Pagina 54 van 69 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.061 tot 1.080 van de 1363

Onderwerp: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

  1. #1061

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Op RTV utrecht zie ik een nieuws-item: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1084...strippers.html waar onderandere RNS uit hun A3 gejat is, waar duidelijk ook een slot op zat, dat zo te zien niet al teveel tegen heeft gehouden. Voor mensen die dit particulier overwegen... TKN....

    41d2ae9f09_480.jpg5d32518509_480.jpg
    Laatst gewijzigd door 1014399; 08-10-13 om 19:20. Reden: foto's toegevoegd

  2. #1062
    mz1981
    Guest

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Helaas was de foto ook de laatste van mijn systeem.... 's nachts tussen 06-10 en 07-10 is ook bij mij het systeem toch weg gehaald. 1 keer het slot vergeten.
    Leasemaatschappij zei ook al: waarschijnlijk hebben ze je auto al langer in de gaten gehad en nu hadden ze een keer de kans....

    Er komt geen Audi systeem meer in en aan de ene kant misschien maar goed ook. Zoveel tijd als je er mee kwijt bent.....

  3. #1063
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Ik ben ook over beveiliging aan het denken. Ook al staat hij altijd binnen.
    maar heeft het zin? je vertraagt ze wellicht, dat kan handig zijn. Maar dan heb je weer van die lelijk haakjes aan je navi zitten. en stuurslot natuurlijk.
    Maar als de verzekering het wellicht wilt vergoeden...preventief...
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  4. #1064

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Goedemiddag allemaal,

    helaas zijn wij nu ook al voor de derde keer slachtoffer in 1,5 jaar tijd (Nijmegen Noord). De schade is nu minder omdat wij een stuurslot erop hadden. De vorige 2 keer was ook de stuurairbag weg. Alles wordt wel weer vergoed, maar je hebt er gewoon last van. Over een paar dagen staat de auto weer voor de deur en is het afwachten op de volgende keer.

    Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar mogelijke alternatieven. Ben technische nog niet op de hoogte, maar heb twee mogelijke alternatieven gevonden die mij wel aanspreken:
    1. http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...ipod-wifi-s100
    2. http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...-tuner-tmc-d99


    Wat ik mij alleen afvraag is of die apparaten niet net zo gevoelig zijn. En wat de kwaliteit is. Zit ook nogal prijsverschil in de beide systemen.

    Overigens weet ik niet of het plaatsen van deze links in strijd is met de forumregels, maar dat merk ik gauw genoeg. Overigens zijn andere adviezen ook welkom. Zag ook iets over een Zenec. Als er maar Navigatie op zit en het liefst direct aansluit op de aanwezige stekkers zonder veel ombouwen.

    Overigens gaat het hier om een Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line uit 2006. Zie hier overal types staan, maar heb zelf nog niet gezocht wat voor type het feitelijk is iets van A4 B7 als ik het zo op wikipedia zie.

    Graag jullie advies.

  5. #1065
    Diavolo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    157
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT RS

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4QuattroV6 Bekijk Berichten
    Goedemiddag allemaal,

    helaas zijn wij nu ook al voor de derde keer slachtoffer in 1,5 jaar tijd (Nijmegen Noord). De schade is nu minder omdat wij een stuurslot erop hadden. De vorige 2 keer was ook de stuurairbag weg. Alles wordt wel weer vergoed, maar je hebt er gewoon last van. Over een paar dagen staat de auto weer voor de deur en is het afwachten op de volgende keer.

    Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar mogelijke alternatieven. Ben technische nog niet op de hoogte, maar heb twee mogelijke alternatieven gevonden die mij wel aanspreken:
    1. http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...ipod-wifi-s100
    2. http://www.inbouwnavigatie.com/audi-...-tuner-tmc-d99


    Wat ik mij alleen afvraag is of die apparaten niet net zo gevoelig zijn. En wat de kwaliteit is. Zit ook nogal prijsverschil in de beide systemen.

    Overigens weet ik niet of het plaatsen van deze links in strijd is met de forumregels, maar dat merk ik gauw genoeg. Overigens zijn andere adviezen ook welkom. Zag ook iets over een Zenec. Als er maar Navigatie op zit en het liefst direct aansluit op de aanwezige stekkers zonder veel ombouwen.

    Overigens gaat het hier om een Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line uit 2006. Zie hier overal types staan, maar heb zelf nog niet gezocht wat voor type het feitelijk is iets van A4 B7 als ik het zo op wikipedia zie.

    Graag jullie advies.
    Balen man! Ik denk dat ze bijna net zo gevoellig zijn, van buiten zie je moeilijk of het wel of niet om een RNS-E gaat dus zullen ze alsnog je ruit intikken. Ik zou voor iets met een afneembaar scherm gaan, de Alpine.... is wel goed. Deze werkt ook samen met je BIS mits je de goede stekkers heb. Als je even terug in dit topic kijkt kan je het een en ander er over lezen. Suc6 ermee!
    Audi TT RS 8J 2009 || 2.5 TFSI 460pk & 608 Nm || Pro line, Full Options, Manual
    Audi TT 8J 2008 || 2.0 TFSI Hartog Tuned ~250 pk&400Nm || Pro line, S-Line
    Audi A3 8P 2004 || 2.0 TDI 140 pk || Ambition, S-Line


  6. #1066
    mz1981
    Guest

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Vanuit de leasemaatschappij had ik wat voorbeelden gekregen als aternatief:
    Pioneer F950 BT
    Alpine INE W920-R
    Kenwood DNX-521VBT
    Kenwood 7210DBT


    Persoonlijk denk ik met de zogenaamde look-a-likes dat de kans op herhaling van inbraak groter is. Als men toch voor het snelle geld verdienen gaat, kijkt men iets minder nauwkeurig.

  7. #1067

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Hoi Diavolo, misschien heb je gelijk. Ik lees er niet zoveel over. Heb een mail gestuurd met vragen naar het adres op die site, maar nog geen reactie. Ik denk dat ze ook niet echt alert zijn. Maar goed het is nu i.d.d. balen. Wachten op de volgende keer. We zijn wel gaan kijken naar een andere auto en hadden ook bijna een andere, maar de deal is vooralsnog afgeketst. A5 Quattro, ook leuk en minder diefstal gevoelig. ;-)
    Laatst gewijzigd door A4QuattroV6; 02-11-13 om 06:46.

  8. Ad
  9. #1068

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Smile Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Misschien heb je gelijk mz1891, maar als ik zie hoe professioneel ze te werk gaan, denk ik wel dat ze gerichter zoeken naar echt het originele systeem. Ik wel even kijken naar de alternatieven. Bedankt man.

    [update]
    Die Pioneer ziet er goed uit moet ik zeggen. Wellicht een optie, als de deal van de A5 echt niet doorgaat.
    Laatst gewijzigd door A4QuattroV6; 02-11-13 om 06:58.

  10. #1069

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mz1981 Bekijk Berichten
    Vanuit de leasemaatschappij had ik wat voorbeelden gekregen als aternatief:
    Pioneer F950 BT
    Alpine INE W920-R
    Kenwood DNX-521VBT
    Kenwood 7210DBT


    Persoonlijk denk ik met de zogenaamde look-a-likes dat de kans op herhaling van inbraak groter is. Als men toch voor het snelle geld verdienen gaat, kijkt men iets minder nauwkeurig.
    In mijn Audi A3 zat het Pioneer F950 BT systeem. Een mooi systeem en werkt goed (helaas werkt het alleen niet lekker met je stuurbediening!), maar dit systeem is er vorige week dus ook weer uitgehaald. Dit terwijl het frontje niet aanwezig was in de auto. Nu in totaal al 4 systemen eruit gejat in 2 jaar tijd. Het lijkt ze dus niet uit te maken wat voor systeem erin zit. Auto wordt op dit moment weer gemaakt en er komt (eindelijk) een navilock systeem in. Hopelijk houdt ze dit voorlopig even buiten.

  11. #1070

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    109
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Die van mij is er op 17 oktober ook uit gehaald en heb een Alpine ine 928 r besteld met inbouwframe voor A4.
    Kost met frame, kabels voor iPod/ iPhone en stuurwielbediening en inbouw de helft van een rns e plus.
    Voordelen, 8 inch scherm, afneembaar front en code.
    Everyday, thousands of innocent plants are killed by vegetarians. Help end the violence... Eat a steak today!

  12. #1071
    bolk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    42
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Ja, ik ook aan de beurt, voor de deur in Deventer mijn airbag eruit gejat en tevens mijn rns-e weg. Gat in de deur gemaakt en zo binnen gekomen. Zijn wel profesioneel te werk gegaan, binnen in het interieur is geen schade ontstaan.

  13. #1072
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolk Bekijk Berichten
    Ja, ik ook aan de beurt, voor de deur in Deventer mijn airbag eruit gejat en tevens mijn rns-e weg. Gat in de deur gemaakt en zo binnen gekomen. Zijn wel profesioneel te werk gegaan, binnen in het interieur is geen schade ontstaan.
    Als ze professioneel te werk gaan zie je helemaal niets, dus ook geen gat in de deur.
    http://youtu.be/0lO5ipUICdM
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  14. #1073

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Goedenavond,

    nou! Meteen maar met de deur in huis vallen: raam ingerost en rnse weg. De auto is net een 1,5 maand in bezit. Ben er ook voor gewaarschuwd. Maar ik dacht dat valt wel mee?! Niet dus. Ben ook aan het zoeken gegaan op inet enz. Navi lock een optie? Kan. Maar dan zetten ze er een koevoet op. Of nemen ze je stuur mee! En om nou een stuurlock en navi lock er op te zetten?? Ben je eerst 5 min bezig om alles er af te halen en er op te zetten. Auto maar weg doen dan? Kan, maar hij is zo mooi, en rijd zo lekker. Wat te doen? Best wel moeilijk eigenlijk. Iemand ideeen? Hoor ik graag. Gr

  15. #1074
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Woonplaats?
    Ergens proberen binnen te zetten? Ik heb hem in app complex garage staan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miles1 Bekijk Berichten
    Goedenavond,

    nou! Meteen maar met de deur in huis vallen: raam ingerost en rnse weg. De auto is net een 1,5 maand in bezit. Ben er ook voor gewaarschuwd. Maar ik dacht dat valt wel mee?! Niet dus. Ben ook aan het zoeken gegaan op inet enz. Navi lock een optie? Kan. Maar dan zetten ze er een koevoet op. Of nemen ze je stuur mee! En om nou een stuurlock en navi lock er op te zetten?? Ben je eerst 5 min bezig om alles er af te halen en er op te zetten. Auto maar weg doen dan? Kan, maar hij is zo mooi, en rijd zo lekker. Wat te doen? Best wel moeilijk eigenlijk. Iemand ideeen? Hoor ik graag. Gr
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  16. #1075

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    @ DTW : Die pennen zijn er al en helpen niets.

    Voor de rest :
    Een alarmsysteem is bedoeld om te voorkomen dat het voertuig wordt gestolen en niet wat er in ligt/zit.
    Een alarmsysteem heeft dus geen zin bij een snelkraak zoals bij een RNS-E, die is binnen 10sec. al weg, RNS-510 binnen 30sec.
    De Navilock bij Audi stelt ook niks voor, heb er al diverse vernieuwd of after market systeem in gezet.
    Geen schade aan het dashboard, alleen de deksel vernield.

    Het enige goede alternatief is een aftermarket systeem.
    * Hele goede ervaringen hebben we met de Alpine W920BT en de W977BT i.c.m. de Alpine stuurwiel interface en nog een tweede interface om het Bose- en half actief systeem aan te sturen.
    Voordelen, je hebt een modern systeem, snelle interface, USB/AUX/I-pod aansluiting, DVD kijken/luisteren (ook eventueel tijdens het rijden), touchscreen i.p.v. draaien/drukken.
    * Zenec 3131, volledige geintregeerd in de auto, weegave BIS van Navi en radio, helaas geen telefoonboek mogelijk via BIS maar wel via de spraaksturingsknop opnemen en ophangen.

    Kenwood = traag
    Pioneer = goed, maar wordt ook gestolen zonder frontje en zijn éénvoudig los te koop

    En alle moeite ten spijt, stuurlock, navilock, alarm e.d. helpen geen moer.
    En heb ook auto's gehad die in een apartementencomplex stonden, ze laten zich insluiten en jatten vervolgens alle audi's, vw's, skoda's en seat's leeg
    Laatst gewijzigd door Avant_18-20V; 22-12-13 om 12:47.
    Mijn andere hobby www.barbeel.eu

  17. #1076

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Noord Holland. En ik heb geen garage of iets dergelijks tot mijn beschikking.

  18. #1077

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Maar wat vinden de heren inbrekers van de andere radio's van audi? De kleinere navi met rood scherm en de audi concert? (Ik weet de type nrs. niet en ben ook nog niet zo handig met foto's en zo, sorry) ik snap dat het een stuk minder mooi is. Maar wat vinden jullie? Of is dit vloeken in de kerk?!

  19. #1078
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miles1 Bekijk Berichten
    Goedenavond,

    nou! Meteen maar met de deur in huis vallen: raam ingerost en rnse weg. De auto is net een 1,5 maand in bezit. Ben er ook voor gewaarschuwd. Maar ik dacht dat valt wel mee?! Niet dus. Ben ook aan het zoeken gegaan op inet enz. Navi lock een optie? Kan. Maar dan zetten ze er een koevoet op. Of nemen ze je stuur mee! En om nou een stuurlock en navi lock er op te zetten?? Ben je eerst 5 min bezig om alles er af te halen en er op te zetten. Auto maar weg doen dan? Kan, maar hij is zo mooi, en rijd zo lekker. Wat te doen? Best wel moeilijk eigenlijk. Iemand ideeen? Hoor ik graag. Gr
    Je hebt naar mijn gevoel twee keuzes:
    - Het eruit prikken van de RNS-e is echt een kinderspel en kost je max 5 minuten, ofwel elke dag mee naar huis dat ding.
    - Stuurlock!

    In beginsel heb ik mijn RNS-E mee naar huis genomen, en was eerlijk gezegd sceptisch over de stuurlock.. Heb toch de poging gewaagd en een stuurlock gekocht, gebruik hem al nu zo een maand zonder problemen. Overigens, het monteren/demonteren kost je minder dan een minuut..
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

  20. #1079

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant_18-20V Bekijk Berichten
    @ DTW : Die pennen zijn er al en helpen niets.

    Voor de rest :
    Een alarmsysteem is bedoeld om te voorkomen dat het voertuig wordt gestolen en niet wat er in ligt/zit.
    Een alarmsysteem heeft dus geen zin bij een snelkraak zoals bij een RNS-E, die is binnen 10sec. al weg, RNS-510 binnen 30sec.
    De Navilock bij Audi stelt ook niks voor, heb er al diverse vernieuwd of after market systeem in gezet.
    Geen schade aan het dashboard, alleen de deksel vernield.

    Het enige goede alternatief is een aftermarket systeem.
    * Hele goede ervaringen hebben we met de Alpine W920BT en de W977BT i.c.m. de Alpine stuurwiel interface en nog een tweede interface om het Bose- en half actief systeem aan te sturen.
    Voordelen, je hebt een modern systeem, snelle interface, USB/AUX/I-pod aansluiting, DVD kijken/luisteren (ook eventueel tijdens het rijden), touchscreen i.p.v. draaien/drukken.
    * Zenec 3131, volledige geintregeerd in de auto, weegave BIS van Navi en radio, helaas geen telefoonboek mogelijk via BIS maar wel via de spraaksturingsknop opnemen en ophangen.

    Kenwood = traag
    Pioneer = goed, maar wordt ook gestolen zonder frontje en zijn éénvoudig los te koop

    En alle moeite ten spijt, stuurlock, navilock, alarm e.d. helpen geen moer.
    En heb ook auto's gehad die in een apartementencomplex stonden, ze laten zich insluiten en jatten vervolgens alle audi's, vw's, skoda's en seat's leeg
    Bij de 2 Alpine's een eigen navigatie en radio systeem? Of ook zoals de Zenec het geïntegreerde systeem?
    En daar wel via Bluetooth acces tot het telefoonboek van de gsm/smartphone?

  21. #1080

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Alle systemen hebben navigatie, radio, DVD, USB, I-pod aansluiting.
    Bluetooth gaat ook op alle systemen via het systeem zelf en om te kijken of je telefoon compatible is met de BT software kun je op het www vinden bij betreffend merk.
    De originele BT van audi wordt uitgeschakeld omdat de sprraaksturingsknop de functie opnemen/ophangen over neemt.
    Mijn andere hobby www.barbeel.eu

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •