Pagina 59 van 69 EersteEerste ... 949555657585960616263 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.161 tot 1.180 van de 1363

Onderwerp: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

  1. #1161

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Waarom plaats je dan geen bns 5.0? Worden eigenlijk nooit gestolen en wel met navi etc er in

  2. #1162
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freekbarten Bekijk Berichten
    Vannacht is mijn Audi A4 Avant van 2005 ook de RNS-E gejat! Zijruit ingetikt en vakkundig de radio eruit gehaald! Bastards!

    Nu op zoek naar een "nieuwe"... Moet ik nog ergens op letten vanwege de Bose speakers of kan ik een willekeurige RNS-E erin zetten?

    Alvast bedankt!
    dus je gaat via marktplaats oid een gejatte terugkopen? zo houd je de handel in stand!

  3. #1163

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    dus je gaat via marktplaats oid een gejatte terugkopen? zo houd je de handel in stand!
    Mwah niet via Marktplaats, haha. Koop liever eentje met bijbehorende codes. Gapend gat in m'n dashboard en geen radio is ook weer zoiets. Ga een bns 5.0 eens bekijken of dat wat is.

  4. #1164

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davedtm Bekijk Berichten
    Waarom plaats je dan geen bns 5.0? Worden eigenlijk nooit gestolen en wel met navi etc er in
    Is een BNS 5.0 zonder veel moeite in te bouwen als er voorheen een RNS-E in heeft gezeten, heb Bose systeem erin. Weet je dat toevallig?
    Laatst gewijzigd door freekbarten; 06-08-14 om 20:31.

  5. #1165
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freekbarten Bekijk Berichten
    Mwah niet via Marktplaats, haha. Koop liever eentje met bijbehorende codes. Gapend gat in m'n dashboard en geen radio is ook weer zoiets. Ga een bns 5.0 eens bekijken of dat wat is.
    die zogenaamde bijbehorende codes zijn zeeeeer eenvoudig na te maken. de echte codekaarten zaten in de handleiding van de rns-e. die moest je uit het boekje knippen. dat is een heel ander type papier dan die namaak codekaarten die worden gebruikt bij jattex.

    maar bij jattex hebben ze ook zeer goed lijkende codekaarten.

    verder: de rns-e's met de hogere resolutie (chromen knoppen) en later met de piano-zwarte schermomlijsting, hebben geen codekaart.
    dat moest bij de dealer worden ingeleerd. als je bij zo'n systeem een codekaart hebt ontvangen, is het ZEKER jattex.


  6. #1166
    Sexygirly30's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    43
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Ook mijn RNS-E Naviagtie uit mijn Audi A3 uit 2006 is GESTOLEN uit parkeergarage ziekenhuis UMC Utrecht zaterdag 13 september!
    Serienummer: AUZBZ7J9902380
    Denk ook dat ik voor aftermarketset maar er is zoveel te koop!

    WAT RADEN JULLIE AAN VOOR AFTERMARKETSET?
    Deze vindt ik wel wat Alpine INE-W920R!
    Audi A1 8X Sportback 1.4 TFSI S-line2017

  7. #1167

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Goede keuze de W920.
    Alpine is zowiezo voor de puristen een goed toestel.
    Lekker veel geluidsinstellingen en zelfs al voorgeprogrammeerde voertuiginstellingen.
    Timealignment e.d. voor optimaal geluid
    Mijn andere hobby www.barbeel.eu

  8. Ad
  9. #1168
    Sexygirly30's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    43
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Waar heb jij het laten inbouwen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart1234 Bekijk Berichten
    Also.

    Nadat alweer een aantal weken geleden het Bulgaars Ongevraagd Demontage- en Exporteerteam mijn RNS-E langdurig heeft geleend ben ik nu eindelijk weer voorzien van roerende klanken in mijn rijdende concertzaal. De keuze is gevallen op een Alpine INE-W920R. Ingebouwd ziet dat er ongeveer zo uit:



    De lens van mijn telefooncamera vertekent helaas een beetje, in werkelijkheid is alles recht en ziet het er prima uit. Aan de bovenkant lijkt er een grote kier te zitten, dit is wat schaduwval. Het dashboard loopt minimaal rond, het ombouwframe ook maar net anders. Ook lijkt de kleur net ff anders als van het framepje rond de esp/alarmknop, maar dat is ook lichtval.

    Weergave van de RDS in het FIS, stuurwielbediening, alles werkt. Behalve dan de pijltjes voor de navigatie, maar dat was van te voren bekend.

    Even wat ervaringen tot nu toe.
    Voordelen t.o.v. RNS-E:
    - Afneembaar deelfront!
    - Touchscreen
    - Standaard ondersteuning voor I-pod, USB geheugen, BT-Audio, DVD-weergave, etc. inclusief bediening ervan via de radio-unit
    - ID3-tags worden weergegeven, evenals mapnamen etc, in plaats van het faken van een cd-wisselaar
    - Gebruiksvriendelijkere en snellere navigatie
    - Splitscreen functie (al had ik zonder gekund)
    - Telefoonfunctie gebruiksvriendelijker
    - Via Favorites menu snel schakelen tussen de meest gebruikte functies met zelf in te stellen sneltoetsen
    - Screen-off functie (vooral in het pikkedonker erg prettig)

    Nadelen t.o.v. RNS-E:
    - Geen OEM dus ook geen perfecte integratie in het dashboard, al vind ik het er zeker niet slecht uitzien zo
    - Geen navigatiepijltjes meer in het FIS
    - Verlichting van de knoppen is qua kleur niet in te stellen, het is en blijft wit
    - Navigatie schakelt niet automatisch over op nachtweergave als de verlichting wordt ingeschakeld, werkt volgens mij met een klok ofzo? In donkere tunnels wat fel aan de ogen in ieder geval.

    Qua bediening is het ding niet zo snel als je telefoon, tablet of ander apparaat met touchscreen, maar naar mijn idee wel sneller dan een RNS-E, zij het marginaal. Maar goed ook, met een snellere processor zou het ding helemaal onbetaalbaar worden :P

    Al met al ben ik blij dat ik niet voor een nieuwe RNS-E gekozen heb, dit ding doet hetzelfde plus nog veel meer voor de helft van het geld


    Last but not least: een eervolle vermelding voor Avant_18-20V voor de ondersteuning en hulp bij het vinden van de juiste adapter voor het half-actief systeem en de integrering ervan in de Alpine interfacekabel
    Audi A1 8X Sportback 1.4 TFSI S-line2017

  10. #1169

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Ik ben afgelopen nacht ook aan de beurt geweest...
    Dit keer geen ingeslagen raam of gat onder het slot.
    Zie foto's voor dit stukje "vakwerk".
    DSC_0070.jpgDSC_0065.jpgDSC_0067.jpg
    DSC_0064.jpgDSC_0072.jpgDSC_0071.jpg

    Welk nummer is trouwens het serienummer van de rns-e?

    Nu heb ik geen zin om binnenkort weer de sjaak te zijn.
    Welk alternatief systeem raden jullie aan?
    Ik ben all risk verzekerd dus zal wel een mooi alternatief kunnen uitkiezen lijkt me.
    Laatst gewijzigd door Guul; 15-09-14 om 00:01.

  11. #1170
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    welke omgeving?
    serienr rns-e staat op de rns-e geloof ik .
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  12. #1171

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Gorinchem oost

  13. #1172
    Sexygirly30's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    43
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    welke omgeving?
    serienr rns-e staat op de rns-e geloof ik .

    Staat inderdaad op de rns-e zelf maar heb je misschien een keer uit laten lezen dan heb je kans dat ze de serienummer hebben van je rns-e.
    Audi A1 8X Sportback 1.4 TFSI S-line2017

  14. #1173

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Angry Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Goh ik heb vanochtend dezelfde ervaring opgedaan als Guul.
    Geen ruitje ingeslagen, slot geforceerd (maar gaat nu wel gewoon op 'slot' via de AB), RNS-E plus weggehaald. Deurklink lag op de grond.
    In juli nog de officiële 2014 update eropgezet, maar de foto van mijn navi is van de 2011 software.

    Lokatie: Rijen
    Datum : van 15 op 16-09-2014
    Serienummer: AUZBZ7LD214333
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door murdockx; 16-09-14 om 10:35.

  15. #1174

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    NaviLock...... kost je paar honderd euro en houdt het maar max 1,5 jaar vol (in Amsterdam). Dit jaar 4 maal ingebroken. Afgelopen weekend is het ze gelukt om de navigatie er uit te jatten. Blijkbaar een manier gevonden waarbij dashboard en navigatie niet beschadigd raakt!

    Off topic, maar heeft nog iemand een tip om dat lelijke gat van een nokia houder op een nette manier te dichten?

    IMG_20140920_134811.jpgIMG_20140920_134541.jpg

  16. #1175

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk Berichten
    Beste mede Audi bezitters,

    Nu lees ik als recente audi bezitter dat de RNS-E een zeer gewild apparaat is. Is dit anno 2014 (nu de prijzen wat gedaald zijn) nog steeds het geval? Ik wil namelijk graag een RNS-E aanschaffen maar ben bang dat ik dadelijk ook onderdeel ben van een van de horror verhalen die ik hier tegenkom.
    Ik vroeg me hetzelfde af. Maar als ik het zo lees denk ik dat ik lekker mijn foeilelijke aftermarket JVC er in laat zitten.

  17. #1176

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    In de nacht van dinsdag op woensdag is mijn A3 opengebroken (Westerwatering Zaandam) met waarschijnlijk de bekende polensleutel. Vervolgens RNS-E gedemonteerd ondanks de bevestigde Navi Lock, daarnaast hebben ze ook nog het stuur (S-line met schakelflippers...) incl. airbag meegenomen...
    Het opnieuw plaatsen van een RNS-E zie ik ook niet zitten aangezien deze dus op geen enkele manier te beveiligen valt. Wat betreft alternatieve navigatie laat ik me graag adviseren, al zie ik de Alpine INE-W920R zoals Bart die heeft laten monteren ook wel zitten. Het stuur en de airbag zal ik voortaan gaan afschermen met een stuurslot (stoplock of disclock) in de hoop dat mijn auto dan vervolgens met rust gelaten wordt.

  18. #1177

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Blijkbaar had de onverlaat die vorige keer mijn navigatie heeft meegenomen (zie 4 posts hierboven), ondertussen door dat ik via de verzekering weer een nieuwe navigatie heb gekregen. Afgelopen woensdag op donderdag om 2:05 's nachts dacht deze meneer van tussen de 25 en 35 jaar, met kort blond haar, een beetje een bolle toet en circa 1.90 lang wederom mijn auto van binnen te mogen bekijken.
    Hij had er echter geen rekening mee gehouden dat ik ondertussen diverse maatregelen genomen heb om diefstal enigszins te bemoeilijken. Lees, ik heb een paar camera's opgehangen (matige VGA kwaliteit via marktplaats) die mij een mail sturen indien er beweging is. Verder heb ik een trilling/magneet sensor geplaatst op het slot aan de binnenkant (via eBay uit China). Ik was er dit keer dus redelijk op tijd bij, echter had hij via de polensleutel het slot al verwijderd en had hij sportschoenen aan en ik sloffen
    Helaas vandaag pas, heb ik 2 nieuwe lichtsterke en hoge resolutie camera's (Dahua IPC-HFW4300S 3MP) binnengekregen via eBay. Deze ga ik morgen eens strategisch/onzichtbaar ophangen.

    Ik ben helaas bang dat ik binnenkort toch nog de kans krijg de beelden van deze onverlaat te moeten publiceren.
    Laatst gewijzigd door murdockx; 25-11-14 om 22:04. Reden: tekst verbeterd

  19. #1178
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    @murdockx, vergeet niet een shotgun mee te bestellen....

    Wat een ellende voor je man 👎
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #1179
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Smile Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Zag dat er zo ongeveer uit?

    image.jpg

    image.jpg

    Dit was een paar weken terug om 3:25 u, de politie heeft ze ook bekeken en gaan er van uit dat hij de auto wilde aangezien hij ook binnen in huis kijkt of hij de sleutels ziet liggen.
    De auto was een weekje logeren
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  21. #1180

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Angry Re: Het grote RNS-E gejat topic! Wat te doen?

    Helaas ben ik sinds kort voor de 2e keer slachtoffer binnen 1 maand.
    Regio: Papendorp(Utrecht)

    WP_20141126_16_41_16_Pro.jpgWP_20141126_22_09_19_Pro.jpg


    Heeft iemand ervaringen met Athlon Car Lease en verzoek indienen om andere Navigatiesysteem erin te zetten?? Zoals de Alpine W920?
    Laatst gewijzigd door Sporting65; 27-11-14 om 13:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •