Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 161 tot 166 van de 166

Onderwerp: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

  1. #161
    Chester's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    52
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    Waardeloos. Inderdaad pijltje omhoog of naar beneden en ik vind de bedoeling niet ideaal en erg traag. Wel leuk dat je het met je stem kunt doen.
    Overigens denk ik dat (nog even inhakende op de voorgaande berichten) nog steeds dat er een stel goedkope k*t-speakers in die audi's zitten, die radio zal het best wel doen!
    Tot 2012: A3 Sportback Attraction Pro Line Business 1.8 TFSI Condor grijs. (2011) Hartog Tuning: 218 PK
    Vanaf 12/19: A5 Sportback 2.0 TFSI (190PK) S-line (2017) Hartog Tuning: 260 PK

  2. #162

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    Hoppa, ik ben ook van de partij. Ingebroken, RNS-E foetsie. Gat geboord in deur. Vandaag mijn A3 terug van CARE, een Kenwood DNX9280BT laten inbouwen. Eerste indruk zeer positief, maar ik lees hier overal op het forum dat de aansluiting op de BOSE installatie niet super is. Zo te horen doen al mijn speakers het, maar ik kan de subwoofer en center (front?) speaker niet apart instellen. De unit "kent" maar 4 speakers.

    Mijn vraag: hoe weet ik nu zeker of e.e.a. goed is aangesloten en ik het onderste uit de kan kan halen qua geluid? En klopt het echt dat de subwoofer & centerspeaker mee aangestuurd worden met de achterspeaker respectievelijk voorspeakers? Hoe zit dat dan met de tweeters? Zijn die ook meegestuurd?

  3. #163

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    Achterspeakers en sub worden allemaal tegelijk aangestuurd vanaf de versterker en de centrespeaker loop mee via de voorspeakers en is niet apart in te stellen mits er een aparte module van kenwood wordt geplaatst en die apart de centrespeaker aan te laten sturen.
    Tweeters spelen gelijk met de voorspeakers = composetje.

    En als er een goede interface geplaatst is, word het bose systeem/speakers nog beter benut door de Kenwood met zijn vele geluidsinstellingen en DTA tegenover de RNS-E
    Laatst gewijzigd door Avant_18-20V; 28-12-11 om 20:26.
    Mijn andere hobby www.barbeel.eu

  4. #164

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    47
    Posts
    117
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    @timberium

    Alles (geluid harder zachter) via het touchscreen bedienen gaat bij jou wel naar makkelijk?
    Ik hoor graag hoe hij verder bevalt.
    It's a diesel!

  5. #165

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    @Avant: dank voor je duidelijke uitleg, alleen hoe weet ik nu of er een "goede interface" geplaatst is? Geluid klinkt zeker lekker dat wel...
    @TDI: yep, ik heb nog geen problemen gevonden, bedienen van volume via de "knopjes" op de balk onder het scherm en via het stuur werkt prima Of bedoel jij iets anders dan dat?


  6. #166

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    47
    Posts
    117
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kenwood DNX9260BT inbouwen ipv RNS-E

    @tiberium
    Ik bedoel dat je voor het volume e.d. eigenlijk altijd een draaiknop wil, dat werkt gewoon het prettigst en het snelst.
    Chester hier bovenaan deze pagina vind het niet echt prettig werken. Als je stuurbediening hebt dan scheelt dat wel natuurlijk.
    It's a diesel!

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •