Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Achter speakers A3

  1. #1

    Standaard Achter speakers A3

    Heej,

    heb net de zoekfunctie geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ik zoek achterspeakers voor in de Audi A3!.

    Ben er wel al achter dat het 16 cm moet zijn, maar welke inbouwdieptes kan ik daarin kwijt? Wil namelijk geen gaten zagen achter in de zijpanelen. En de hoedenplank willen ze graag heel houden.

    Wie kan me de maten van de speakers geven die erin passen?

    Gr. Herb

  2. #2

    Standaard

    Inbouwdiepte hoef je je geen zorgen te maken, dat is 25cm ofzo

    De maat van de magneet tov de inbouwdiepte wel, ik heb bij mijn een setje Emphaser ECX-160S3 160W RMS erin zitten en die passen net naast de stekker van de gordelspanners.

    Maar met de "standaard" pioneer 16cms zul je geen problemen krijgen ivm die lang niet zo diep zijn als mijn emphasers.

    Zorg wel voor de inbouwring!
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  3. #3

    Standaard

    Kijk dat is nou eens lekker snel een goed antwoord!

    Thnx,

    dus ik kan er gewoon 16cm pioneers inzetten. Die ring is dat een pasring? of een opvulring?

    Is die afstand van het zijpaneel tot het buitenpaneel dan zo diep? das wel lekker!

  4. #4

    Standaard

    Die adapter ring kun je bv gewoon voor 5 euri bij conrad bestellen.. Als je van plan bent voor ook eens te vervangen zou ik die adapterring ook gelijk bestellen..
    Soms moet je met de overtreffende trap op pad... RB26..

  5. #5

    Standaard

    Moet het echt 16 cm zijn of kan ik er ook 17 cm pioneers in zetten? Pioneer levert volgens mijn dealer van de audio geen 16cm meer.

    gr. herb


  6. #6

    Standaard

    het is eigenlijk zelf 16.5cm

    die 17cms passen dus gewoon hoor
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •