Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    Hi Bart,

    Kan ik die Concert2+ versterker van je overnemen? Kun je me even mailen op gewoongebleven{at}gmail?

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    gedaan maar niks meer van je gehoord..

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    Ik heb je geantwoord maar blijkbaar niet aangekomen Ik probeer het NU opnieuw!

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    heb mailtje binnen en zojuist ook geantwoord.....

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    en weer niets meer gehoord.....


  6. #26
    sorrento's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    Het is al een oud topic, maar hier zelfde probleem. Heb gister mijn BNS 5.0 vervangen voor een concert 3 radio, leek allemaal goed, Plug en Play en mooi ontvangst. Toen ik vanochtend in de auto stapte en de hoek om reed kon ik geen enkele zender meer ontvangen. Ik moet schijnbaar het analoge signaal splitten? Hoe kan ik dit het beste doen in jip en Janneke taal?

    Alvast bedankt

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3SB-8P Migratie van RNS-E naar Concert III, nu slechte radio ontvangst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sorrento Bekijk Berichten
    Het is al een oud topic, maar hier zelfde probleem. Heb gister mijn BNS 5.0 vervangen voor een concert 3 radio, leek allemaal goed, Plug en Play en mooi ontvangst. Toen ik vanochtend in de auto stapte en de hoek om reed kon ik geen enkele zender meer ontvangen. Ik moet schijnbaar het analoge signaal splitten? Hoe kan ik dit het beste doen in jip en Janneke taal?

    Alvast bedankt
    Beste Audi liefhebbers,

    ik heb zelfde probleem hierboven omschreven,

    Heb gister mijn BNS 5.0 vervangen voor een concert 3 radio, leek allemaal goed, Plug en Play en mooi ontvangst. Echter na het starten van de auto, valt na 5 seconden het ontvangst van de zenders uit.

    heeft iemand een oplossing hiervoor ?

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •