Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: iphone 4

  1. #1

    Standaard iphone 4

    Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een iphone4 en al wat langer van een Audi S4 model 2006 met RNS-E navigatie en bluetooth t.b.v. telefoon.
    Met mijn vorige telefoon (Nokia) kon ik (middels bluetooth) via de stuurbediening door mijn contactgegevens bladeren. Dat laatste lukt niet met de iphone4. Een tip die ik kreeg om een aantal contacten ook op de simkaart te zetten, hielp niet.
    Wie weet de oplossing?

  2. #2

    Standaard Re: iphone 4

    Ik heb hetzelfde probleem, na een telefoontje met de dealer werd mij verteld dat bluetooth de gegevens niet van de sim kan lezen maar juist uit de telefoon. In de Instellingen kun je 'importeer simcontacten' uitvoeren maar ook dat heeft bij mij nog niet geholpen.

    Kortom, er is volgens mij nog geen oplossing voor dit probleem.

  3. #3
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: iphone 4

    is er wel, een nieuwe BT module in (laten) bouwen. Die oude kunnen niet overweg met de iphone.

  4. #4
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: iphone 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    is er wel, een nieuwe BT module in (laten) bouwen. Die oude kunnen niet overweg met de iphone.
    Idd Fiscon module er in, beetje auto electronics wizzard plakt hem er in een uurtje netjes in. Werkt als een zonnetje. OEM BT is gewoon ruk..
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •