Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Radio ontvangst na ombouw Concert II+ naar RNS-e

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    38
    Posts
    77
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Radio ontvangst na ombouw Concert II+ naar RNS-e

    Hallo iedereen,

    ik hoop met deze vraag niet te veel dubbel te posten op het forum. Ik heb al enkele malen de zoekoptie gebruikt, maar vind in de gevonden topics niet echt een antwoord op mijn vragen. Daarom som ik ze even hier op.

    Ik kan goedkoop aan een (oude) RNS-e unit geraken. Momenteel heb ik een A3 van augustus 2010, uitgerust met een Concert II+ radio. Nu vroeg ik me volgende zaken af:


    • is er veel verschil tussen de RNS-e van voor de laatste facelift en de oude?


    • Ik heb al veel gelezen over het verschil van antenne-versterker tussen de oude RNS-e en de nieuwe concert II+. Zijn er mensen die de ombouw al gedaan hebben en een duidelijk verschil merken (ik bedoel: is er nog radio fatsoenlijk te luisteren of zet ik al beter op voorhand veel muziek op de SD-kaartjes)

    Alvast bedankt voor de reacties!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    38
    Posts
    77
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Radio ontvangst na ombouw Concert II+ naar RNS-e

    niemand?

  3. #3

    Standaard Re: Radio ontvangst na ombouw Concert II+ naar RNS-e

    Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ben van een concert II (1din) naar een BNS 5.0 (2din) gegaan en bij deze upgrade word ook over slecht radio ontvangst geschreven. Totaal niks van gemerkt, hoogstens een verbetering. (A3 mod 2007)
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •