Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: rnse tv/cd knopje

  1. #1

    Standaard rnse tv/cd knopje

    Ik heb een rnse met cd/tv knopje. is de tv tuner dan al ingebouwd?
    wat moet ik doen als ik tv wil kijken. in het menu krijg ik alleen dvd en mp3 te zien dus geen tv.
    ik wil dvd's kunnen kijken met een sd kaart/usb of dvd speler. de sd kaar van een rnse is alleen voor mmc kaart die niet meer wordt verkocht. wat moet ik doen als ik via een usb of sd kaart films wil kijken op mijn rnse?
    kan dat met de functie die ik heb.
    dvd navigatie wordt ook niet verwijderd maar ik weet dat daar een beveiliging op zit die ik met vag com verwijderen heb ik gelezen.
    wie kan mij informatie hierover geven?
    hoe moet die rnse uit zn plek verwijderen ben bang dat ik het ga beschadigen.

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: rnse tv/cd knopje

    Hallo Yilmaz. Over welke RNS-E heb je het hier eigenlijk? A3 of A4? Om DVD op RNS-E te kunnen kijken, heb je DVD vrijschakelen nodig. Om TV te kunnen kijken heb je TV vrijschakelen nodig. Beide apparaten zijn duur in aanschaf, reken maar op ca. € 350,- per stuk. Ik weet niet of er een apparaat bestaat dat beide zaken in één conbineert maar kijk ff op Kufatec.de bijv. Daar staat veel informatie. Ook hier op het forum is boeken vol geschreven. Zoek "TV vrijschakelen" of "DVD vrijschakelen" Beide dingen moeten met vagcom worden ingeleerd op RNS-E. Iets wat jij beter aan iemand met VagCom en ervaring over kan laten.

    Om RNS-E uit zijn plek te krijgen, heb je 4 sleutels nodig. Deze kun je ook op eBay of kufatec.de of marktplaats kopen (kost ca. 5 euro à setje).

    De DVD uit zijn plek, begrijp ik niet helemaal. Wat bedoel je precies? De DVD zit in RNS-E niet vastgebakken of zo hoor. Met het eject-knopje naast DVD gleuf kan ie eruit.
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 26-01-11 om 22:24.

  3. #3
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: rnse tv/cd knopje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Hallo Yilmaz. Over welke RNS-E heb je het hier eigenlijk? A3 of A4? Om DVD op RNS-E te kunnen kijken, heb je DVD vrijschakelen nodig. Om TV te kunnen kijken heb je TV vrijschakelen nodig. Beide apparaten zijn duur in aanschaf, reken maar op ca. € 350,- per stuk. Ik weet niet of er een apparaat bestaat dat beide zaken in één conbineert maar kijk ff op Kufatec.de bijv. Daar staat veel informatie. Ook hier op het forum is boeken vol geschreven. Zoek "TV vrijschakelen" of "DVD vrijschakelen" Beide dingen moeten met vagcom worden ingeleerd op RNS-E. Iets wat jij beter aan iemand met VagCom en ervaring over kan laten.

    Om RNS-E uit zijn plek te krijgen, heb je 4 sleutels nodig. Deze kun je ook op eBay of kufatec.de of marktplaats kopen (kost ca. 5 euro à setje).

    De DVD uit zijn plek, begrijp ik niet helemaal. Wat bedoel je precies? De DVD zit in RNS-E niet vastgebakken of zo hoor. Met het eject-knopje naast DVD gleuf kan ie eruit.
    z'n dvd staat op "lock" kan via vag "unlockt" worden (dvd diefstal)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  4. #4
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: rnse tv/cd knopje

    @ Yuxel, een A3 en A4 RNS-E zijn kwa werking hetzelfde dus daar zie ik het verschil niet in

    je zal er een TV tuner of een losse DVD speler op aan moeten sluiten om dat te kunnen
    met de RNS-E alleen gaat dit niet

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •