Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: nieuwste RNS-E PU 2011

  1. #1

    Standaard nieuwste RNS-E PU 2011

    Beste Medeleden,

    sinds een weekje de trotse eigenaar van een audi a3 met alles erop en eraan ( foto's volgen nog ).
    Ik heb sinds gisteren een multifunctionele stuur en de nieuwste rnse-pu 2011 ( zwart glanzend frontje ) laten plaatsen.

    Nu lees is dat het mogelijk zou zijn om de navi software op een sdhc te kopieren en vanaf daar de navi op te kunnen starten. Echter lees ik die op een forumpost uit 2007 op een destijds nieuwste rnse versie.

    Kan dit ook op mijn systeem?

    Weet iemand waar ik kan zijn voor achteraf inbouw van multimedia op mijn auto zoals een dvdsyteem en vrijschakeling ervan, achteraf parkeersensoren en koppeling op rnse-pu,ipod ( iphone4 ) aansluiting en eventueel andere multimediazaken en een update van de firmware? ( schijnt nu een nieuwe firmware aan te komen deze maand voor de nieuwste rns-e pu.

    alvast dank voor de hulp en slowly but surely falling in love with audi .. ( ben altijd volvo rijder geweest ) ..

    Groetjes!

  2. #2

    Standaard Re: nieuwste RNS-E PU 2011

    Stel je ook even voor in de showroom, want met opmerkingen als "Audi A3 met alles er op en er aan" worden we altijd warm van. Zoveel A3s met standkachel, Parkeerhulp Plus, Open Sky, Verwarmde voorstoelen en achterbank, Adaptive Light en gespoten in een kleur naar klantwens zijn er namelijk niet.

  3. #3

    Standaard Re: nieuwste RNS-E PU 2011

    zal ik zeker doen!

    maar tevens heb je dus ook geen antwoord op mijn vraag

  4. #4

    Standaard Re: nieuwste RNS-E PU 2011

    Niet met 100% zekerheid, maar wel voor 95% zeker dat het niet kan. Op mijn 2010 model kan het in ieder geval niet dus is de kans dat ze dit hebben veranderd op een verouderd apparaat is uitermate gering.

  5. #5
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: nieuwste RNS-E PU 2011

    kan inderdaad niet op de SD
    en jou radio heeft al de software 0200 (dit is de laatste nieuwe) en die staat ook op de 2011 Navi DVD
    en de RNS-E van 2007 leest helemaal geen SDHC kaartjes, en die bestonden in 2007 nog geeneens


  6. #6

    Standaard Re: nieuwste RNS-E PU 2011

    Kaartjes kopieren kan alleen met MMI, zeker niet met RNS-E. Welke MMI's het wel en niet kunnen weet ik zo niet, dan moet je ff in het forum rond snuffelen. Staat vast wel beschreven in een topic...
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •