Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 73

Onderwerp: Rns-e nieuwe dvd

  1. #1

    Standaard Rns-e nieuwe dvd

    Weet iemand toevallig wanneer er weer een nieuwe dvd komt die de AN versie opvolgt?

    kom namelijk nog wel wat kleine bugs tegen in de firmware van de RSNE 2010, voornamelijk met de mp3 text weergave. het komt vaak voor dat ik eerst de titel van het nummer zie maar na een paar seconde wordt het een vreemd teken :S

  2. #2
    firestyler
    Guest

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rrebel Bekijk Berichten
    Weet iemand toevallig wanneer er weer een nieuwe dvd komt die de AN versie opvolgt?

    kom namelijk nog wel wat kleine bugs tegen in de firmware van de RSNE 2010, voornamelijk met de mp3 text weergave. het komt vaak voor dat ik eerst de titel van het nummer zie maar na een paar seconde wordt het een vreemd teken :S
    Oktober/november

  3. #3

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Weet iemand of hij al beschikbaar is?? hij is er wel al een tijdje voor de US geloof ik..

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Die rare tekentjes zullen niet worden ge-updated met de nieuwe firmware/DVD. Hoe dat komt kun je hier lezen:
    http://www.audiforum.nl/forum/car-en...lweergave.html

  5. #5

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Als ik de heren in de USA moet geloven op audiforum.us, is dit probleem verholpen door de software versie in de nieuwe dvd.


  6. #6

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Mijn oude rns die gejat is had nieuwere software als die ik nu heb mijn oude deed het wel goed maar die ik nu heb geeft ook rare tekentjes.
    Vraag me af of die software niet te updaten valt. Had eerst 0250 en nu heb ik 0150.

  7. #7

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Klopt Frank, je had eerst een oude pre 2010 unit, nu heb je de nieuwe 2010 unit waar 150 de laatste firmware van is. 200 wordt op de nieuwe dvd verwacht.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rrebel Bekijk Berichten
    Klopt Frank, je had eerst een oude pre 2010 unit, nu heb je de nieuwe 2010 unit waar 150 de laatste firmware van is. 200 wordt op de nieuwe dvd verwacht.
    Wat ik bedoelde te zeggen is is dat mijn oude RNS-E die 1 maand oud was en toen gestolen. Die met het glimmende frontje wel al die nieuwe firmware had.
    Inbouw bedrijf vertelde mij dat ze die niet los konden bestellen ( wel vreemd ). Dus de unit die ik nu heb is ouder als degene die ik had heb nu wel een 2010 unit maar zonder glimmend frontje en dus oudere firmware.

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Oh wow, het zou erg 'vet' zijn als we dan niet meer die MP3 tags hoeven te converteren elke keer. Dat is me wel een paar euro voor de DVD-update waard.
    Het is nu al oktober en bijna november... Spannend!

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Ik heb trouwens Wittebrug in Den Haag gebeld. Volgens hen was er rond 28 oktober nog geen update bekend. Bovendien hadden ze nog +/- 40 huidige DVD's op voorraad, en die moesten eerst verkocht worden alvorens de nieuwe geleverd zouden worden. Dat lijkt me wel heel raar...?

  12. #11
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Misschien iets voor 'onze' shop om een groupbuy te organiseren? Ik wil wel een update hebben...
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    65
    Kudos
    0

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Ik wil ook graag de update, ik ben er bij!

  14. #13

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Goed plan, als iemand die handiger is dan ik even een poll in elkaar zet dan kan de animo gecheckt worden.

  15. #14
    seabird's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    188
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    +1 2010 snapt de huidige snelwegen nog niet

  16. #15

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    ik heb ook wel interesse in een originele dvd.. de gekopierde geeft toch af en toe problemen.. wat kost zo'n dvd ongeveer?

  17. #16
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    volgens de dealer heeft de nieuwste DVD als update het kaartmateriaal van 2007, dus dikke kans dat er nog steeds niks van klopt. Wat dat betreft loopt de OEM navigatie hopeloos achter, HOPELOOS

  18. #17
    seabird's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    188
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    volgens de dealer heeft de nieuwste DVD als update het kaartmateriaal van 2007, dus dikke kans dat er nog steeds niks van klopt. Wat dat betreft loopt de OEM navigatie hopeloos achter, HOPELOOS
    De huidige van 2010 bedoel je, dus er is nog hoop voor 2011??

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojee99 Bekijk Berichten
    Ik wil ook graag de update, ik ben er bij!
    ook ik wil graag een update DVD voor de RNS-E

  20. #19

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Gebruik zelf deze link om te kijke wanneer hij beschikbaar komt:

    http://www.audi.de/de/brand/de/servi...te_finder.html

    Maar volgens mij is hij er nog niet.

  21. #20

    Standaard Re: Rns-e nieuwe dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    volgens de dealer heeft de nieuwste DVD als update het kaartmateriaal van 2007, dus dikke kans dat er nog steeds niks van klopt. Wat dat betreft loopt de OEM navigatie hopeloos achter, HOPELOOS
    Ik maakte me hier zorgen over, maar volgens mij klopt dat niet (gelukkig), of in ieder geval niet helemaal. Als je naar die link van rrebel kijkt zie je enkele updates in de 2010 versie van de Benelux kaart. Daar worden wat wijzigingen in Groningen genoemd die pas eind 2008 en begin 2009 gerealiseerd zijn.

    Edit: Wel jammer dat een wijziging die begin 2009 is opgeleverd nog niet in de kaart van 2010 zit, maar het is zeker niet zo belachelijk als de genoemde dealer deed voorkomen.
    Laatst gewijzigd door houjesportback; 15-11-10 om 17:56.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •